Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: برای آماده‌سازی تیم ملی باید لیگ را تعطیل کنند و چندین بازی دوستانه تدارک ببینند.

به گزارش ایران اکونومیست، علی پروین پس از جلسه مدیران باشگاه پرسپولیس با پیشکسوتان این باشگاه، اظهار داشت: به دعوت از رضا درویش به جلسه آمدیم و خیلی خوشحالم که دوستان قدیمی خودم را دیدم. 

وی در مورد خریدهای پرسپولیس در فصل نقل‌ و انتقالات عنوان کرد: تا تیم داخل زمین نیاید، شما نمی‌توانید تشخیص دهید خریدها خوب هستند یا نه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خریدهایی که داشتند، بد نیست. باشگاه پول دارد و انشالله یک تیم خوب و قوی ببندد تا مردم راضی باشند. 

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان در مورد عملکرد این تیم در بازی با الجزایر گفت: مردم خیلی انتقاد می‌کنند. با یک بازی نمی‌توان گفت مربی باید عوض شود. تیم ملی ۱۵ دقیقه اول را خوب بازی کرد. بچه‌ها یک ربع آخر هم بد نبودند. نمی‌توان با یک بازی تشخیص بدهیم تیم خوب است یا نه. این تیم ۱۳ بازی را برده است اما بعد یک باخت انتقادات زیادی مطرح شده است؛ برای چه؟ چرا انتقاد می‌کنند؟

پروین ادامه داد: روزی که به جام جهانی صعود کردیم گفتم که این تیم به ۱۰ بازی تدارکاتی نیاز دارد اما الان این شرایط به وجود آمده است. تیم الجزایر خوب بازی نکرد بلکه بچه‌های ما بد بازی کردند. حق هم دارند. با هم بازی نکرده و با هماهنگ نیستند. به نظر من حتی باید لیگ را تعطیل کنند و ۶، ۷ بازی انجام دهند تا تحت فشار قرار بگیرند. باید بفهمند کدام دفاع به درد تیم ملی می‌خورد. صلاح نیست با یک بازی به این شکل انتقاد کنند. 

وی در پاسخ به این پرسش که سرمربی تیم ملی باید ایرانی باشد یا خارجی، عنوان کرد: اگر مربی ایرانی بیاورند که خیلی خوب است اما اگر می‌خواهند مربی خارجی بیاورند، اشتباه است چرا که تا بیاید بچه‌ها را بشناسد، ۶ ماه زمان می‌برد. به نظر من آوردن کارلوس کی‌روش اشتباه است. 

پیشکسوت فوتبال کشورمان در مورد برگزار نشدن دیدارهای تداکاتی تیم ملی فوتبال ایران نیز عنوان کرد: فدارسیون کوتاهی کرده است. باید به هر قیمتی شده بازی تدارکاتی داشته باشیم. حتی شده پول بدهند تیم‌ها به ایران بیایند، باید این کار را انجام دهند. نظر من این است که لیگ را عقب بیاندازند و بازی‌های دوستانه زیادی برای تیم ملی تدارک ببینند. باید یک پله بالا بیاییم. از گروه بالا بیاییم و بعد حذف شویم اما وقتی کوتاهی می‌کنند، نمی‌توان این کار را انجام داد. 

پروین در پاسخ به این پرسش که آیا نسل فعلی تیم ملی بهترین نسل فوتبال کشورمان است یا نه، تصریح کرد: نه. این نظر را قبول ندارم. بازیکنانی بودند که خیلی از این‌ها بهتر بودند. 

وی در مورد آمار گلزنی پایین در لیگ برتر فوتبال کشورمان نیز اظهار داشت: همه مربی‌ها از ترس عوض نشدن، حمله نمی‌کنند. همه این‌ها ترس از شکست نخوردن است. مربی‌ها از این موضوع ترس دارند. مدیرعامل و مسئول آن تیم هم تصمیم‌گیرنده نیست، بلکه مردم برای آن تیم تصمیم می‌گیرند. به همین تیم‌ها سعی می‌کنند حمله نکنند و این موضوع آمار گلزنی را پایین می‌آورد.  

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: تیم ملی فوتبال

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال فوتبال کشورمان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۳۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد

پزشک معالج دست دروازه‌بان تیم ملی و تیم فوتبال پرسپولیس ضمن تشریح وضعیت وی تأکید کرد این بازیکن مشکلی برای همراهی سرخپوشان در دیدار با سپاهان ندارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، علیرضا بیرانوند که اواخر اسفند سال گذشته در اردوی تیم ملی فوتبال ایران دچار مصدومیت از ناحیه دست شده بود، پس از چند هفته دوری آماده حضور در میدان شده است.

دکتر حسین حاجی تقی فلوشیپ آسیب‌های ورزشی که معالجه دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران را برعهده داشت ضمن تشریح وضعیت او گفت: پس از آنکه گچ دست علیرضا بیرانوند را باز کردیم، تمرینات و برنامه‌های ویژه‌ای برای بهبودی کامل او در نظر گرفته شد که خدا را شکر پس از مدتی با آمادگی مطلوب به تمرینات برگشت.

دکتر حاجی تقی با بیان اینکه بیرانوند برای حضور در میدان مشکلی ندارد، گفت: دروازه بان تیم ملی و پرسپولیس از نظر پزشکی مشکلی ندارد و می‌تواند تیمش را همراهی کند، اما اینکه در دیدار با سپاهان به میدان برود بستگی به نظر سرمربی و مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس دارد. وی از نظر پزشکی برای بازی کردن مشکلی ندارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حفظ شمس‌آذر ۱۳۰ میلیارد بودجه می‌خواهد
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از بازی با سپاهان
  • اگر نتیجه نگرفتیم فوتبال خوبی ارائه کردیم
  • آرژانتین مسی را ابدی می‌خواهد: تا ابد بازی کن لئو!‏
  • مطهری: قبل از بازی در مورد مسائل فنی حرف نمی‌زنم
  • علیزاده: گل‌گهر هم مدعی قهرمانی در جام حذفی است
  • محکومیت باشگاه تراکتور در آستانه بازی با استقلال
  • تمرین در روز تعطیل: ستاره مصدوم رم به لورکوزن می‌رسد
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • صحبت‌های گزارشگر تلویزیون درباره اسرائیل وسط بازی فوتبال