Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمد جعفری روز سه شنبه در جلسه ای با حضور سرپرست فرمانداری شهربابک افزود: بیش از ۷۰ درصد پوشش دارویی افرادی که در هر صندوقی از صندوق های بیمه سلامت بیمه باشند با بیماری های خاص، صعب العلاج، مزمن، دیابت و غیره با بیمه سلامت است.

وی جمعیت زیرپوشش بیمه سلامت را در استان کرمان یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر اعلام و بیان کرد که از این تعداد یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر بیمه شده رایگان، روستاییان، عشایر و افراد فاقد تمکن مالی را شامل می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جعفری با بیان اینکه برای کل این جمعیت پزشک خانواده داریم و برای این مسیر هم باید پرداخت داشته باشیم افزود: تقریبا از حدود ۹۰ میلیارد تومان، ماهانه تقریبا ۱۸ میلیارد تومان گردش مالی فقط برای این بخش داریم.

وی بیان داشت: در سال ۱۴۰۱ ماهانه ۹۰ میلیارد تومان هزینه های درمانی ما در استان است که از نظر روال پرداخت ها تا فروردین ۱۴۰۱ را تسویه کرده ایم و به هیچ موسسه ای بدهکار نیستیم.

توجه ویژه دولت و بیمه رایگان ۵.۷ میلیون

جعفری با اشاره به اینکه دولت توجه خوبی به حوزه درمان مردم دارد، تصریح کرد: اولین گام جراحی اقتصادی اخیر، رایگان شدن بیمه پنج میلیون و ۷۰۰ هزار نفر در سراسر کشور بود که به صورت اتوماتیک بر اساس کدهای ملی که از دهک های جامعه داشتند در بانک دهک بندی وزارت رفاه بیمه رایگان شدند و این نشانگر توجه دولت مردان به مقوله درمان و سلامت است.

وی همچنین به آمار بیمه شدگان سلامت در شهرستان شهربابک نیز اشاره و گفت که از حدود ۱۰۳ هزار نفر جمعیت شهرستان حدود ۳۰ هزار نفر بیمه سلامت هستند.

شهربابک در ۲۴۰ کیلومتری غرب مرکز استان کرمان واقع شده است.

برچسب‌ها بیمه سلامت کرمان شهربابک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بیمه سلامت کرمان شهربابک بیمه سلامت کرمان شهربابک بیمه سلامت هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۴۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوام بیمه رایگان ۵ دهک اول در سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، شباهنگ افزود: علاوه بر بیمه رایگان سه دهک اول، با اصرار بیمه سلامت در سال گذشته دو دهک دیگر هم به آن اضافه شد تا به این ترتیب مردم دغدغه‌ای برای مراجعه به مراکز بهداشتی و درمانی نداشته باشند.
وی ادامه داد: همچنین تخفیف‌های ویژه برای سایر دهک‌ها در نظر گرفته شد؛ به طوری که دهک ششم ۲۰ درصد، دهک هفتم ۳۰ درصد، دهک هشتم ۴۰ درصد و دهک نهم ۵۰ درصد حق بیمه خود را پرداخت می‌کنند و مابقی توسط دولت پرداخت می‌شود.
سرپرست بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد گفت: این موضوع گام مهمی در جهت افزایش دسترسی مردم به خدمات بهداشتی درمانی است. خانم شباهنگ اضافه کرد: ۴۲ هزار نفر در دهک‌های اول تا پنجم تحت پوشش بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد قرار دارند.

دیگر خبرها

  • رایگان شدن درمان کودکان زیر هفت سال از امروز
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی
  • همه افراد فاقد پوشش بیمه می‌توانند بیمه سلامت دریافت کنند
  • بیمارستان رضوی مشهد: تکذیب فروش اسناد حاوی اطلاعات بیماران به عنوان کاغذ باطله
  • تکذیب فروش اسناد حاوی اطلاعات بیماران به عنوان کاغذ باطله
  • تدوام بیمه رایگان ۵ دهک اول در سال ۱۴۰۳
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال سن
  • پوشش بیمه‌ای برای کودکان زیر 7 سال استان کرمانشاه رایگان شد
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر ۷ سال در کرمانشاه