Web Analytics Made Easy - Statcounter

جعفر شهامت روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در طرح تابستانی امسال ۱۱۰ نفر راهدار مشارکت دارند و حدود ۶ هزار کیلومتر از جاده های استان را زیر پوشش خدمات خود قرار می دهند.

وی افزود: برای تامین و ارتقای ایمنی سفرهای تابستانی، ۶۰ دستگاه ناوگان راهداری به کار گرفته می شود.

شهامت تصریح کرد: در طرح تابستانی، ۲۳ راهدارخانه در استان شامل ۱۹ راهدارخانه ثابت و چهار راهدار خانه سیار برای خدمات رسانی به رانندگان گذری از استان آمادگی دارند و راهداران در محورهای مختلف برای تامین ایمنی سفرها حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

وی خاطرنشان کرد: با توجه به پیش بینی افزایش سفرها در تابستان امسال، تدابیر لازم برای تامین و ارتقای ایمنی سفرها در جاده های استان اندیشه شده است و در این زمینه خط کشی محورها، نگهداری و تقویت شبکه روشنایی، شستشو و مرمت تابلوها و علائم، لکه گیری و روکش آسفالت محور شریانی به منظور بهبود رویه راه‌ها انجام می‌شود. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی، فرسودگی ناوگان راهداری را از دغدغه های خدمات رسانی به مسافران تابستانی در استان عنوان کرد و گفت: بخش زیادی از این ناوگان فرسوده است و نیاز به بهسازی و تعمیر دارد. 

طول راه های خراسان شمالی پنج هزار و ۸۴۶ کیلومتر است که از این میزان ۲۰۷.۶ کیلومتر بزرگراه، ۳۹۸.۶ کیلومتر راه اصلی، ۵۸۸.۱ کیلومتر راه فرعی و ۴ هزار و ۶۵۱.۷ کیلومتر راه روستایی است. 

خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است و سالانه میلیون ها مسافر از این استان گذر می کنند. 

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بجنورد خراسان شمالی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بجنورد خراسان شمالی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بجنورد خراسان شمالی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۴۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالوس سه روز بسته شد؛ مسافران از مسیر جایگزین استفاده کنند

به گزارش خبرنگار مهر، سازمان راهداری اعلام کرد با توجه به اجرای عملیات عمرانی در جاده کرج - چالوس، این محور به مدت سه روز بسته است.

انسداد مسیر از میدان امیر کبیر کرج تا سه راهی کندر در ۲ مسیر رفت و برگشت از ساعت ۹ الی ۱۵ از امروز به مدت سه روز صورت می‌گیرد.

رانندگان می‌توانند در طول زمان انسداد مسیر برای سفر به استان مازندران از مسیرهای جایگزین جاده آتشگاه - نوجان و آزادراه تهران شمال استفاده کنند.

کد خبر 6090703 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • چالوس سه روز بسته شد؛ مسافران از مسیر جایگزین استفاده کنند
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • خط کشی ۳هزار و ۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان با اجرای ۷ پروژه
  • بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی
  • فقط ۴۵۰۰ صنف خراسان شمالی شناسه یکتا دارد
  • خط‌کشی ۳۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۲
  • آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس – یزد
  • توسعه و بهسازی بزرگراه های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • توسعه و بهسازی بزرگ‌راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه