Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@02:31:18 GMT

یونایتد: اگر دی‌یونگ نشد، اریکسن را می‌گیریم

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۳۵۰۲۸

یونایتد: اگر دی‌یونگ نشد، اریکسن را می‌گیریم

به گزارش "ورزش سه"، نشریه انگلیسی اتلتیک مدعی شد منچستریونایتد با در نظر گرفتن این احتمال که ممکن است در جذب فرانکی دی‌یونگ، هافبک بارسلونا، موفق نشود به کریستین اریکسن پیشنهاد داده تا در این صورت او را به جای دی‌یونگ راهی اولدترافورد کند. قرارداد اریکسن با باشگاه فعلی‌اش برنت‌فورد در پایان ماه ژوئن به پایان می‌رسد و او پس از آن بازیکن آزاد خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منچستریونایتد مدتی است فرانکی دی‌یونگ را به عنوان گزینه اول خریدهای تابستانی خود انتخاب کرده چرا که سرمربی جدید باشگاه، اریک تن هاخ هلندی، اصرار دارد در یونایتد به بازیکن سابقش در آژاکس بپیوندد. گفته می‌شود دی‌یونگ شخصا با این انتقال موافق است ولی یونایتد هنوز با مبلغ مد نظر بارسا برای این انتقال موافقت نکرده و همین باعث شده دو طرف تا این لحظه به توافق دست پیدا نکنند.

بر اساس گزارشها، بارسا برای دی‌یونگ خواهان پرداخت مبلغی معادل 100میلیون یورو است ولی یونایتد قصد پرداخت چنین مبلغی را ندارد و اگر نتواند از بلوگرانا تخفیف بگیرد به سراغ گزینه‌های جایگزین خواهد رفت. بر اساس گزارش اتلتیک، کریستین اریکسن اصلی‌ترین گزینه جایگزین یونایتد خواهد بود.

اریکسن در ماه ژانویه گذشته به باشگاه برنتفورد ملحق شد. برنتفورد با درخشش ستاره دانمارکی بود که در نهایت توانست با کسب رتبه سیزدهم جدول لیگ برتر به کار خود پایان داده و از سقوط به دسته پایین‌تر جلوگیری کند. این اولین فصل حضور در لیگ برتر در تاریخ این باشگاه لندنی بود.

در روزهای اخیر شایعاتی درباره بازگشت اریکسن به باشگاه سابقش تاتنهام هم مطرح شده است.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دی یونگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۵۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سانچو: فکر به یونایتد نه، فقط دورتموند و سی‌ال!

به گزارش "ورزش سه"، بروسیا دورتموند امشب با نمایشی عالی از سوی بازیکنانش پاری سن ژرمن را با نتیجه ۱-۰ شکست داد. تک‌گل زردپوشان را نیکلاس فولکروگ روی پاس زیبای نیکو اشلوتربک به ثمر رساند تا زردپوشان گام بزرگی برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان بردارند.

یکی از بهترین بازیکنان زمین در بازی امشب جیدون سانچو بود که به عقیده بسیاری از هواداران او باید به جای متس هوملز به‌عنوان بهترین بازیکن زمین شناخته می‌شد.

با این حال سانچو پس از پیوستن قرضی از یونایتد به دورتموند و بازگشت به این باشگاه، در حال سپری کردن روزهای خوبی است. او پس از پایان بازی در مصاحبه‌ای از احساس فعلی‌اش گفت.

او گفت:«من در ۱۷ سالگی به اینجا آمدم، بنابراین این باشگاه از روز اول به من کمک کرده است. من همیشه تمام توانم را برای این تیم و این هواداران فوق‌العاده به کار می‌گیرم. واقعا احساس خاصی است و نمی‌توانم آن را با کلمات وصف کنم.

حتی تصور اینکه بتوانیم قهرمان چمپیونزلیگ شویم به ما احساس خاصی می‌دهد. ما هیجان زیادی برای دور برگشت و رفتن به فینال داریم. مطمئن باشید بهترین نمایش‌مان را در بازی برگشت خواهید دید.»

سانچو همچنین در پاسخ به سوالی در این مورد که فصل آینده در دورتموند خواهد ماند یا به یونایتد بازخواهد گشت، گفت:«واقعا نمی‌دانم. در حال حاضر به این موضوع فکر نمی‌کنم و تمام تمرکزم را بر روی ادامه فصل با دورتموند و موفقیت در چمپیونزلیگ گذاشته‌ام.»

دیگر خبرها

  • سانچو: فکر به یونایتد نه، فقط دورتموند و سی‌ال!
  • پوچتینو: از تاتنهام محبوبم سه امتیاز را می‌گیریم
  • پایان شگرد گران‌فروشی «عجله» برای اسنپ و تپسی
  • کار تن‌هاخ در یونایتد با اخراج رونالدو تمام شد!
  • کل منچستریونایتد برای فروش غیر از سه بازیکن!
  • هاشمی: درباره اسم و شعار کاروان هفته آینده تصمیم می‌گیریم/ بودجه کمیته المپیک در پایان اسفند ابلاغ نشد+ فیلم
  • ستاره یونایتد: بکام منبع الهام من است
  • ممبینی: فردا درمورد پاداش تیم ملی فوتسال تصمیم می‌گیریم
  • اصولی: ملی پوشان فوتسال حواله خودرو نمی گیرند/ در جریان انتقال پرسپولیس به مشهد نیستم+ فیلم
  • تابع فضاسازی ها تصمیم قضائی نمی گیریم