Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-08@15:00:08 GMT

شروع رقابت نمایندگان ایران از فردا در دسته ۹۷ کیلوگرم

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۳۵۰۴۳

شروع رقابت نمایندگان ایران از فردا در دسته ۹۷ کیلوگرم

آفتاب‌‌نیوز :

مراسم افتتاحیه مسابقات آزاد پاراوزنه برداری قهرمانی آسیا و اقیانوسیه امروز سه شنبه ۲۴ خرداد در کره جنوبی برگزار شد و روح الله رستمی به نمایندگی از کشورمان پرچم ایران را در مراسم افتتاحیه حمل کرد.

در این دوره از مسابقات ۲۳۴ ورزشکار شامل ۱۴۴ نفر در بخش مردان و ۹۰ نفر در بخش زنان از ۲۵ کشور حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی کشورمان با ۹ وزنه بردار شامل؛ محسن بختیار ۵۹ کیلوگرم، امیر جعفری و علی سیفی در دسته ۶۵ کیلوگرم، روح الله رستمی در وزن ۸۸ کیلوگرم، حامد صلحی پور ۹۷ کیلوگرم، سامان رضی و علی اکبر قریب شاهی در دسته ۱۰۷ کیلوگرم،‌ احمد امین زاده و مهدی صیادی مثبت ۱۰۷ کیلوگرم نفرات حاضر در این مسابقات هستند که حامد صلحی‌پور نماینده دسته ۹۷ کیلوگرم کشورمان فردا چهارشنبه ۲۵ خرداد به عنوان نخستین نماینده ایران به روی تخته خواهد رفت.

همچنین تیم وزنه برداری زنان کشورمان نیز با حضور ۳ ورزشکار برای نخستین بار در این دوره از رقابتها حضور دارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: قهرمانی آسیا تیم ملی وزنه برداری کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۵۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد ایران در دسته ۷۶ کیلوگرم به بانوی مشگین شهری رسید

رضا پاکدل در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: آیدا هلالی اولین بانوی وزنه بردار مشگین شهری در مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان ایران در استان همدان توانست رکورد ایران را در دسته ۷۶ کیلوگرم و در حرکت دوضرب جابجا کند.

وی افزود: آیدا هلالی نیا از مشکین شهر با کسب ۳ مدال طلا، عنوان قهرمانی را در این دسته وزنی به دست آورد.

پاکدل با بیان اینکه آیدا هلالی نیا در حرکت دوضرب با مهار وزنه ۱۰۰ کیلوگرمی را که سه کیلوگرم با رکورد قبلی فاصله داشت بالای سر برد، تصریح کرد: رکورد ایران در این دسته با ۹۷ کیلوگرم در اختیار کیژان مقصودی است که این وزنه را در سال ۲۰۲۱ در مسابقات نوجوانان جهان بالای سر برد.

رییس ورزش و جوانان شهرستان مشگین شهر گفت: نتایج دسته ۷۶ کیلوگرم مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان ایران به ترتیب در دسته ۷۶ کیلوگرم نوجوانان یک ضرب آیدا هلالی نیا از مشکین شهر، در وزن ۷۰ کیلوگرم نازنین رحیمی از قم و ۶۲ کیلوگرم دوضرب آیدا هلالی نیا از مشکین شهر ۱۰۰ کیلوگرم، نازنین رحیمی از قم ۷۲ کیلوگرم رقم خورد که در مجموع آیدا هلالی نیا از مشکین شهر با ۱۷۰ کیلوگرم در دوضرب موفق به کسب مدال طلا شد.

کد خبر 6098855

دیگر خبرها

  • شاگردان مؤمنی مقدم به مصاف تیم‌های ملی بزرگسال می‌روند
  • تیراندازان ایران از صعود به مرحله نهایی باز ماندند
  • رقابت ۵۷۲ تکواندوکار در مسابقات قهرمانی آسیا
  • قرعه کشی لیگ دسته یک کشتی آزاد با حضور ۲ تیم مازندرانی
  • پایان کار نمایندگان ایران در تفنگ سه وضعیت آقایان
  • یک «طلا» پایان بوکس ایران را خوش کرد/ زنگ خطر برای برخی اوزان
  • فردا؛ آخرین زمان ثبت‌نام نمایندگان نامزد‌ها در سامانه «داوطلب»
  • درخشش دختران وزنه‌بردار خوزستانی در مسابقات کشوری (+عکس)
  • رکورد ایران در دسته ۷۶ کیلوگرم به بانوی مشگین شهری رسید
  • رسیدن علیرضا سرلک به المپیک با فرمول تکراری