Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سید ذاکر سعیدی نژاد روز سه شنبه در آئین تجلیل از اهدا کنندگان خون در استان به مناسبت روز جهانی اهداکنندگان خون در یاسوج، اظهار داشت: روز ۲۴ خرداد (۱۴ ژوئن) هر سال به نام روز جهانی اهدا کنندگان خون انتخاب شده که در این روز از همت والا و فعالیت انسان دوستانه تمام کسانی که در زمینه اهدا و انتقال خون و نجات جان انسان ها تلاش می کنند، قدردانی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سازمان انتقال خون یک مرکز عام المنفعه است که وظیفه اصلی آن تهیه و آماده سازی فرآورده های خونی سالم و کافی برای بیماران و نیازمندان به این ماده حیاتی است.

سرپرست اداره کل انتقال خون کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در استان کهگیلویه و بویراحمد با توجه به موقعیت شهرستان و حوادث و آمار بالای مصرف خون و فرآورده های آن این وظیفه سنگین تر و مهم تر جلوه می کند که البته با حضور اهداکنندگان خون و همت والای آن ها خوشبختانه بدون کوچکترین مشکلی خون مورد نیاز بیماران تامین می شود.

سعیدی نژاد ابراز داشت: این روز بهانه ایست جهت تقدیر از اهداکنندگان خونی که بدون هیچگونه چشمداشت مادی خون خود را برای بیماران و نیازمندان به خون اهدا می کنند.

وی تاکید کرد: شعار امسال روز جهانی اهداکنندگان خون «اهدای خون ، نشانه ای از همبستگی ؛ برای نجات جان بیماران به ما بپیوندید» تعیین شده است.

مدیرعامل کوبودنا به عنوان یکی از اهدا کننده مستمر خون و خیر حوزه سلامت در کهگیلو و بویراحمد تقدیر شد و گفت: اهدای خون یک وظیفه انسانی و اقدامی خداپسندانه است که می توان زندگی دوباره را با بیماران نیازمند به اشتراک گذاشت.

بهرام باقری ابراز داشت: بدون تردید اهدای خون نشانه ای ازهمبستگی، برای نجات جان بیماران بوده و یک صدقه جاریه برای فرد اهدا کننده است.

وی بیان کرد: اهدای مستمر خون بسیار ارزشمند است  و به هم استانی ها توصیه دارم که به شکرانه سلامتی خود خون اهدا کنند.

تجلیل از ۱۴ نفر از اهدا کنندگان مستمر خون در شهرستان بویراحمد ظهر امروز در یاسوج با حضور شهرام مهدوی مطلق فرماندار بویراحمد، دکتر شهامت مدیر درمان استان، دکتر سعیدی نژاد سرپرست انتقال خون استان و معاون پدافند غیرعامل استانداری برگزار شد.

برچسب‌ها روز اهدای خون کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روز اهدای خون کهگیلویه و بویراحمد یاسوج روز اهدای خون کهگیلویه و بویراحمد یاسوج کهگیلویه و بویراحمد اهداکنندگان خون انتقال خون اهدای خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۵۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد

مهرجو فرخی با بیان اینکه این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۰.۹ درصد کاهش داشته است گفت: عمده کالا‌های جابه جا شده شامل کلینکر سیمان، گندم، آب معدنی، آجر سفالی و سایر محصولات کشاورزی بود.   معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در سال ۱۴۰۲، ۲۰ شرکت حمل و نقل کالا در استان فعالیت داشتند بیان کرد: بر اساس کارت هوشمند صادره جهت ناوگان تعداد یک هزار و ۷۵۱ دستگاه از انواع کامیون در استان کارت هوشمند ناوگان دریافت و هزار و ۹۹۷ نفر راننده در حوزه حمل و نقل کالا به دریافت کارت هوشمند اقدام کردند. باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد
  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد
  • ۴ مدال خوش‌رنگ سهم کشتی‌گیران نونهال کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات قهرمانی کشور
  • کمتر از یک درصد از افراد واجد شرایط در سیستان و بلوچستان خون اهدا می‌کنند
  • استاد دانشگاه کهگیلویه و بویراحمدی نمونه کشوری
  • جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • اعضای بدن بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند اهدا شد
  • دعوت برای اهدای خون به بیماران مبتلا به سرطان
  • فراخوان اهدای خون به بیماران مبتلا به سرطان