Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اردبیل شهردار سرعین از آغاز عملیات کانال کشی برای هدایت پساب، آب های گرم در سرعین در پشت هتل لاله این شهرستان خبرداد.


رام در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: به منظور هدایت آب های سطحی عملیات کانال کشی مسیر پشت هتل لاله سرعین در حال اجرا است .
شهردار سرعین  افزود: بارندگی و تبدیل شدن آن به رواناب های شهری به نحوی است که ساماندهی آن نیاز به انجام عملیات هدایت آبهای سطحی دارد و هدایت آن به سمت کانال های خروجی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه طول این پروژه ۲۵۰ متر و اعتبار آن ۸۰میلیارد ریال است، خاطرنشان کرد: این طرح به منظور جلوگیری از آبگرفتگی معابر اصلی و هدایت رواناب های شهری حاصل از بارش نزولات آسمانی صورت می گیرد.
رام با اشاره به اهداف این پروژه اظهار کرد: در سالهای اخیر ریزش نهر های سنتی باعث آبگرفتگی معابر و هتل های منطقه می شد به طوری که شهرداری با اجرای این طرح به نوعی مدیریت بحران در  منطقه کرده است.
شهردار سرعین همچنین ادامه داد: ایجاد این پروژه و احداث خیابان در این نقطه از شهر باعث رفع گره ترافیکی در هسته مرکزی شهر توریستی شده و همچنین به دلیل پرتگاه بودن مسیر باعث هدایت آبهای سطحی و پساب آبگرم های شهر و ریزش نهرهای سنتی کنزق و جلوگیری از سیلاب های فصلی می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها شهر سرعین پساب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۶۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رسمی فعالیت شهرداران دهه هشتادی رفسنجان

با حضور دستیار رئیس‌جمهور در امر مردمی سازی دولت‌ و مسئولان استانی و محلی، فعالیت شهرداران دهه هشتادی در رفسنجان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، آئین رسمی فعالیت شهرداران دهه هشتادی رفسنجان، هم‌زمان با نهمین روز از اردیبهشت ۱۴۰۳ و روز ملی شوراها با حضور نوجوانان دهه هشتادی در تالار خیام دانشگاه حضرت ولی‌عصر (عج) برگزار شد.

در این مراسم که سیداحمد عبودتیان دستیار رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت، محمدمهدی فداکار استاندار کرمان، مجید کهنوجی شهردار رفسنجان، سیدحسین رحیمی رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان و جمعی از اعضای شورا حضور داشتند، نمایندگان شهرداران محله برنامه‌های خود را ارائه دادند.

به گزارش ایمنا، پویش «شهردار شو» به همت معاونت هنری شهرداری رفسنجان و به منظور فراهم نمودن فرصتی برای مدیریت دهه هشتادی‌ها در فضایی کاملاً رقابتی برگزار شده است و در حال حاضر نزدیک به ۱۰۰ شهردار محله دختر و پسر در ۵۰ محله رفسنجان مشغول به فعالیت هستند.

کد خبر 748856

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات عمرانی پروژه پیاده‌راه باباطاهر همدان
  • ۱۰۴۰ نوجوان دهه‌هشتادی کار خود را در محلات رفسنجان آغاز کردند
  • آغاز رسمی فعالیت شهرداران دهه هشتادی رفسنجان
  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی استان یزد
  • افزایش اجرای پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان در ۱۴۰۳/ اجرای کمپ جدید گردشگری در شهر زندگی
  • میانگین بهره مندی مازندران از فاضلاب بهداشتی ۲۱ درصد است
  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی چهارراه شهدای محمودآباد
  • ایمن‌سازی ۲۱۲ نقطه حادثه‌خیز در معابر پایتخت/ نصب ۲۰۰ تابلوی جدید هدایت مسیر
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • آغاز پروژه گازرسانی به میجان از توابع جبالبارز