Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از اردو پوینت، "یولانده ماکولو" سخنگوی دولت رواندا بامداد چهارشنبه توافق با لندن برای استقرار پناهجویان اخراجی را که با مخالفت سازمان ملل و گروه های حقوق بشر مواجه شده است، به عنوان یک برنامه نوآورانه توصیف کرد.

ماکولو در ادامه افزود: مردم ممکن است بسته به این که از کجا آمده اند یا به دلیل نحوه نمایش آن در رسانه ها نظرات خود را در مورد این برنامه داشته باشند، اما برای ما بخشی از راه حلی برای یک سیستم شکست خورده پناهندگی جهانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مکولو در کنفرانس خبری در شهر کیگالی پایتخت رواندا گفت: ما این کار را به دلایل درست انجام می دهیم، ما فکر نمی کنیم که ارائه یک خانه به مردم غیراخلاقی است.

سخنگوی دولت رواندا همچنین تاکید کرد که اما ما خوشحالیم که میزبان هزاران نفر از مهاجران باشیم. رئیس جمهور ما (پل کاگامه) در گذشته متعهد شد که میزبان بیش از ۳۰ هزار نفر باشد، بنابراین ما ظرفیت انجام این کار را داریم، ما زندگی در رواندا را مجازات نمی دانیم.

سخنان سخنگوی دولت رواندا در حالی عنوان می شود که اولین پرواز انگلیس برای اخراج اجباری پناهجویان به رواندا سه‌شنبه شب به دستور دادگاه حقوق بشر اروپا لغو شد.

پرواز پناهجویان در حالی لغو می شود که طرح دولت انگلیس برای اعزام تعدادی از مهاجران به آفریقای شرقی مورد انتقاد مخالفان، موسسات خیریه و رهبران مذهبی قرار گرفته است که می گویند این اقدام غیرانسانی است.

لندن مدعی است که اخراج مهاجرانی که به طور غیرقانونی با عبور از کانال مانش با قایق های کوچک از اروپا وارد شده اند، از سفرهای خطرناک جلوگیری می کند و مدل کسب و کار شبکه های قاچاق انسان را در هم می شکند.

برچسب‌ها رواندا انگلیس لندن حقوق بشر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رواندا انگلیس لندن رواندا انگلیس لندن حقوق بشر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۶۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفتگوی سخنگوی دولت با یک دانشجو درباره پیشرفت‌های ایران + فیلم

علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت، گفتگوی جالبی را با یک دانشجو در مورد پیشرفت های ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی داشت که می توانید در ادامه مشاهده کنید.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • گفتگوی سخنگوی دولت با یک دانشجو درباره پیشرفت‌های ایران + فیلم
  • واریز ۳ مطالبه مالی معلمان تا پایان اردیبهشت
  • استقبال خوانندگان از کتاب پر فروش ترگل
  • قانون ضد مهاجرتی سوناک عامل تنش در روابط دوبلین-لندن
  • اولین نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه/ حکم بابک زنجانی چرا نقض شد؟
  • اولین نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه/ حکم جدید بابک زنجانی چیست؟
  • حکم اعدام بابک زنجانی نقض شد
  • آمریکا ۵ یگان نظامی اسرائیل را ناقض حقوق بشر تشخیص داد
  • استقبال ۲۰ هزار میلیارد ریالی مازندرانی ها از طرح کالابرگ و فجرانه
  • بازداشت پناهجویان در انگلیس برای اخراج به روندا