Web Analytics Made Easy - Statcounter

میر آرمان واعظی گفت: ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار قطعه بچه ماهی سفید با وزن متوسط یک گرم در کارگاه شهید انصاری رشت پرورش و تکثیر یافته و با استفاده از کامیون‌های حامل تانکر‌های آب به این منطقه حمل شده اند.

به گفته او، رهاسازی بچه ماهیان در رودخانه باعث غنای این گونه آبزی و رونق کار صیادان پره خواهد شد و رودخانه چلوند، بستر مناسبی برای پرورش ماهی‌ها است و بر تقویت جمعیت آبزیان ساحل خزر از آستارا تا قره سو تأثیر می‌گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ممنوعیت صید در فصل تخم ریزی ماهیان

فرماندار آستارا هم در بازدید رهاسازی بچه ماهیان در رودخانه چلوند، تنها رودخانه تکثیر طبیعی بچه ماهی سفید در غرب گیلان را رودخانه مرزی آستارا در همسایگی جمهوری آذربایجان اعلام کرد.

به گفته عنایت رضایی پور، صید ماهی در این رودخانه در فصل تخم ریزی آنها، لطمه بزرگی به ذخایر گونه ماهی سفید می‌زند و بهتر است در جلسات تعیین زمان و مدت صید در رودخانه مرزی، از کارشناسان شیلات دعوت شود.

او بر ضرورت تجهیز و تکمیل اداره شیلات این شهرستان از حیث امکانات و زیرساخت‌ها تأکید کرد و گفت: در کمیته برنامه ریزی و تخصیص اعتبارات، باید نگاه ویژه‌ای به شیلات آستارا داشته باشیم.

شهرستان مرزی بندر آستارا در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ماهی سفید رهاسازی بچه ماهی شیلات گیلان بچه ماهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۷۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره زمین پاک در آستارا

دریافت 24 MB

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با آخرین روز از گرامیداشت هفته زمین پاک و با هدف ترویج فرهنگ محافظت از محیط زیست و منابع طبیعی، جشنواره زمین پاک در شهرستان آستارا با حضور مسؤولان ارشد استانی و شهرستانی، دانش آموزان، دبیران و جوامع محلی در محل خانه محیط زیست پناهگاه حیاط وحش این شهرستان برگزار شد.

کد خبر 6090076

دیگر خبرها

  • یک بزمجه بیابانی در زیستگاه‌ طبیعی نیک‌شهر رهاسازی شد
  • برگزاری آزمون نهایی طرح «زندگی با آیه ها» در آستارا
  • چشم انتظاری شالیکاران برای رهاسازی آب سد
  • فاز اول پروژه جاده مرزی آستارا با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد در حال تکمیل است
  • تحقق شعار سال نیاز به مدیران انقلابی و جهادی دارد
  • تشکیل زنجیره سبز برای تصمیم‌گیری در بخش کشاورزی
  • پیش‌بینی تولید ۱.۵ میلیون تن آبزیان پرورشی در ایران + فیلم
  • برگزاری جشنواره زمین پاک در آستارا
  • ۴۲ درصد سد‌های استان گلستان آبگیری شد
  • حضور بازرگانان محصولات کشاورزی و شیلات در نمایشگاه ایران اکسپو