Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک فعال بخش خصوصی با بیان اینکه حیات اصفهان و ایران به زاینده‌رود گره خورده است، گفت: فعالان بخش خصوصی به جز حل مشکل آب اصفهان، هیچ خواسته دیگری از رئیس جمهور ندارند.

رضا چینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: فعالان بخش خصوصی به جز حل مشکل آب اصفهان، هیچ خواسته دیگری از رئیس جمهور ندارند.

وی افزود: رؤسای جمهور در ادوار قبل آب اصفهان را از بین بردند، اکنون نیز به جز جریان دائمی زاینده‌رود هیچ درخواست دیگری از رئیس جمهور وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فعال بخش خصوصی گفت: با وجود موانعی که تحریم‌ها و بانک مرکزی ایجاد کرده و دلار را کمتر از قیمت بازار خریداری می‌کند، صنعتگران و فعال بخش خصوصی اصفهان تولید و صادرات را انجام داده و دلار وارد کشور می‌کنند.

چینی اضافه کرد: هیچ یک از این مسائل اقتصادی اهمیت چندانی ندارد. ماندگاری ما در اصفهان و ماندگاری ایران به بقای زاینده‌رود گره‌خورده است. اشتباهی که در دولت‌های پیشین انجام شده است باید اصلاح شود.

کد خبر 581919

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سفر استانی رئیس جمهور سفر رییس جمهور به اصفهان زاینده رود مطالبه جریان دائمی زاینده رود شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق رئیس جمهور زاینده رود بخش خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۸۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«کارگران» رزمندگان عرصه اقتصادی هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام احمد نظری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود در مدرسه قلعه این شهر ضمن اشاره به کار و کارگر، تاکید کرد: در دین مبین اسلام در زمینه مقام کارگر بسیار تاکید شده تا جایی که پیامبر (ص) بر دستان کارگر بوسه می‌زنند و این نشان از مقام والای این قشر تأثیرگذار در جامعه دارد.

وی ضمن اشاره به اهمیت مقام کارگر به خصوص در چرخاندن چرخ اقتصاد و تولید کشور، گفت: «کارگران» رزمندگان عرصه اقتصادی امروز جامعه هستند.

امام جمعه موقت شاهرود ضمن اشاره به صحبت‌های اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع کارگران بیان کرد: گذاشتن دست کارگر در دست کارفرما و حل مشکلات تولید و قشر کارگر و کارفرما از سوی دولتمردان یکی از راه‌های رونق تولید است.

نظری به سند تحویل آموزش و پرورش و همچنین هفته معلم و سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری هم اشاره کرد و گفت: معلم محور تحول بنیادی در نظام آموزش و پرورش است چرا که همه تحولات از تلاش معلمان امکان پذیر می‌شود.

وی در ادامه به سفر هفته گذشته هیأت دولت به استان سمنان و همچنین حضور رئیس جمهور در شهرستان شاهرود اشاره کرد و بیان داشت: مسئولان مصوبات و اعتبارات این سفر را برای مردم بیان کنند.

امام جمعه موقت شاهرود با بیان اینکه مسئولان دولتی اعلام کرده‌اند که یک سوم مصوبات سفر رئیس جمهور به استان سمنان سهم شهرستان شاهرود بوده است، بیان کرد: انتظار می‌رود که مسئولان شهرستانی برای تحقق این مصوبات گام‌های اساسی برداشته و پیگیری خوبی را انجام دهند.

نظری گفت: مسئولان همچنین مردم را در جریان پیگیری‌ها و تحقق مصوبات سفر رئیس جمهور آگاه کنند زیرا این امر به امید افزایی منجر می‌شود.

وی همچنین خواستار توجه بیشتر مسئولان به خصوص آموزش و پرورش و ورزش و جوانان به ترویج فرهنگ پهلوانی و باستانی شد و افزود: ورزش باستانی باید از مدارس معرفی و ترویج شود.

کد خبر 6089182

دیگر خبرها

  • برای وضعیت زاینده‌رود و آلودگی هوای اصفهان غصه می‌خورم
  • رئیسی: تحریم‌ ایران به نتیجه نرسیده
  • انتقال آب دریا به اصفهان روزهای خوشایندی برای زاینده‌رود رقم می‌زند
  • هزینه فایده سفر رئیس جمهور به پاکستان
  • ایران تحریم‌ناپذیر است
  • پاسخ معاون پارلمانی رئیس جمهور به انتقادات ارزی رئیس مجلس
  • اسراییل تبدیل به بلای جان آمریکا شده است
  • «کارگران» رزمندگان عرصه اقتصادی هستند
  • چادگان؛ نگین گردشگری اصفهان
  • دستاوردهای سفر رئیس جمهور به پاکستان و سریلانکا