Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-28@22:16:34 GMT

نسخه وب رایگان فوتوشاپ منتشر می شود

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۴۰۰۳۹

نسخه وب رایگان فوتوشاپ منتشر می شود

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، شرکت ادوب در حال حاضر سرگرم تست نسخه فریمیوم فوتوشاپ با کاربران در کاناداست اما احتمالا در نهایت این نسخه را برای شمار گسترده‌ای از مخاطبان قابل دسترس خواهد کرد. اکنون هر کاربری که در کانادا یک حساب ادوب ایجاد کند، می‌تواند به نسخه تحت وب رایگان فوتوشاپ دسترسی پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فوتوشاپ همواره استاندارد صنعتی برای ویرایش عکس بوده است اما هزینه مجوز ماهانه، احتمالا مانع اصلی برای استفاده از این نرم افزار بوده است. در این بین، نرم افزارهای ویرایش عکس رایگان یا فریمیوم مانند پیکسلر، کانوا و فوتوپی کاربران عادی را جذب کرده‌اند و در عرضه قابلیتهایشان، پیشرفتگی بیشتری پیدا کرده اند.

طبق گزارش وب سایت ورج، ادوب ابزارهای ابتدایی ویرایش عکس را به رایگان در دسترس کاربران قرار می دهد تا کاربرانی را جذب کند که در زمره کاربران همیشگی نرم افزار این شرکت نیستند. ادوب امیدوار است بعضی از کاربران فوتوشاپ پریمیوم، در نهایت به مشترکان پولی تبدیل شوند به خصوص که این شرکت قصد دارد قابلیتهای پیشرفته‌تری در نسخه وب عرضه کند که تنها با داشتن اشتراک، قابل دسترس خواهند بود.

بر اساس گزارش وب سایت انگجت، ادوب پاییز گذشته نسخه وب فوتوشاپ و ایلوستریتور (Illustrator) را برای مشترکان راه اندازی کرد. با این حال امکانات آنها به ویرایش ابتدایی و اشتراک گذاری نظرات میان همکاران پروژه‌ها محدود بود. نسخه وب رایگان جدید فوتوشاپ به شکل قابل توجهی ابزارهای موجود را گسترش خواهند داد و به کاربران اجازه می‌دهد پروژه‌های جدید شروع کنند و به ابزارهای اصلاح رنگ پیشرفته و ویرایش دسترسی داشته باشند.

منبع: ايسنا

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ثبت نام سایپا ثبت نام ایران خودرو فتوشاپ نسخه وب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۰۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۴۳۴ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ استان البرز

ایسنا/البرز رئیس مرکز مدیریت راه های استان البرز از  برقراری بیش از ۴۳۴ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ استان البرز از یکم تا سی و یکم فروردین ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش ایسنا، علی شادفر روز شنبه هشتم اردیبهشت اظهار کرد: طی فروردین ماه سال جاری ۴۳۴ هزار و ۱۰۳ تماس با سامانه ۱۴۱  استان البرز گرفته شد که از این تعداد ۷۸۱۵  تماس توسط  کارشناسان این اداره کل پاسخ داده شده است.

رئیس مرکز مدیریت راه های استان البرز گفت: این سامانه با هدف ارائه خدمت به هموطنان و کاربران جاده‌ای برای آگاهی بیشتر از وضعیت ترافیک و برنامه‌ریزی برای زمان سفر تهیه شده است.

وی افزود: کاربران جاده‌ای می‌توانند پس از برقراری ارتباط با این سامانه از وضعیت ترافیکی راه‌ها، وضعیت آب و هوای مسیرها، انسدادها، محدودیت‌های اعمال شده مطلع شوند و شکایات خود در حوزه راه‌ها را ثبت کنند.

شادفر تصریح کرد: از رانندگان و کاربران جاده‌ای تقاضا داریم قبل از سفر آخرین اطلاعات در مورد شرایط ترافیکی و جوی و محدودیت‌های تردد احتمالی را از سامانه ۱۴۱ دریافت و پس از آن برای سفر خود برنامه‌ریزی کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جزییات آیین نامه حمل و نقل دارو از طریق سکوهای آنلاین منتشر شد
  • عملیات نجات نفس‌گیر در سیل عربستان؛ مهارت این جوان ستودنی است! | فیلم
  • اصلاحات دفترچه راهنمای آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان
  • برات الکترونیک چیست؟ | روش جدید برای تامین مالی فعالان اقتصادی
  • تمدید ثبت‌نام و ویرایش آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران
  • چقدر وام بدون ضامن پرداخت شد ؟
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ویرایش دومین آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد
  • ثبت بیش از ۴۳۴ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ استان البرز
  • تأثیرگذاری رسانه‌ها در عصر کنونی بیش از ابزارهای جنگی است
  • هوش مصنوعی توانست ویرایش ژنی را هدفمند کند