Web Analytics Made Easy - Statcounter

صدیقه مویدی گفت: میانگین عملکرد برداشت هلو ۸ تن در هر هکتار باغ است که با توجه به خسارت سرمازدگی بهاره امسال برآورد می‌شود این عملکرد تولید نسبت به پارسال کمتر باشد.

او گفت: پیش بینی می‌شود امسال برداشت ۲۶۴ تن هلو در بیضا برداشت شود که از اواخر خرداد ماه شروع و تا اوایل شهریور ماه ادامه دارد.

مویدی گفت: ارقام هلوی کشت شده در شهرستان شامل: زعفرانی، آلبرتا، زودرس و دیررس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: رعایت نکات کلیدی در زمان برداشت هلو، باعث کاهش ضایعات است، جلوگیری از ایجاد زخم در سطح پوست میوه و، وجود کارگر ماهر، برداشت مناسب میوه از درخت را تضمین می‌کند.

مویدی، موارد مصرفی این محصول را به صورت تازه خوری و برگه خشک عنوان کرد.

توزیع ۱۱۲ تن اقلام اساسی در بیضا

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بیضا گفت: در سه ماهه نخست امسال کالا‌های تنظیم بازاری شامل ۳۴ تن برنج، ۵۶ تن شکر، ۱۹ تن مرغ منجمد و ۳ تن گوشت قرمز منجمد به منظور حمایت از معیشت مصرف کنندگان بتدریج وارد بازار این شهرستان شد.

مویدی گفت: همچنین در هفته‌های اخیر با هدف حفظ آرامش بازار و ثبات قیمت‌ها، ۲۰ تن شکر با قیمت هر کیلو ۲۰ هزار و ۵۰۰ تومان و ۱۰ تن برنچ تایلندی با قیمت هر کیسه ۱۰ کیلویی، ۱۲۵ هزار تومان در فروشگاه‌های منتخب توزیع شد.

او گفت: شکر خانوار بایستی در بسته‌های ۳ کیلویی به قیمت ۶۱۵ هزار ریال به مصرف کننده نهایی عرضه شود.

مویدی گفت: بازرسان و نیرو‌های نظارتی جهاد کشاورزی، تعزیرات حکومتی و نهاد‌های ذیربط با بهره گیری از تمام ظرفیت‌های موجود به صورت مستمر بر رعایت قیمت‌ها و جلوگیری از احتکار و گرانفروشی نظارت و با متخلفان به صورت قاطع و سریع برخورد می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد کشاورزی بیضا برداشت هلو توزیع اقلام اساسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۰۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت بعضی اقلام پروتئینی (مرغ، گوشت قرمز شامل گوسفند و گوساله) در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت بعضی اقلام پروتئینی (مرغ، گوشت قرمز شامل گوسفند و گوساله) امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 748245

دیگر خبرها

  • شهرک صنفی در رزن احداث می‌شود
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر
  • توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز دوشنبه دهم اردیبهشت
  • رتبه‌بندی داروخانه‌ها بر چه اساسی است؟
  • تکمیل زیرساخت‌های شهرک دارویی بیضا شتاب می‌گیرد
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان بیضا