Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@06:10:44 GMT

امسال تمام مدارس جوانرود هوشمند‌سازی می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۴۱۱۷۳

امسال تمام مدارس جوانرود هوشمند‌سازی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، کیومرث میرزایی مدیر آموزش و پرورش جوانرود امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان، اظهار کرد: تاکنون تعداد ۵۰ مدرسه شهرستان جوانرود هوشمندسازی شده‌اند.

وی از شرکت ۲ هزار و ۸۲۲ داوطلب جوانرودی در کنکور سراسری ۱۴۰۱خبر داد وگفت: تعداد شرکت‌کنندگان نسبت به سال گذشته ۳۳۰ نفر بیشتر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر آموزش و پرورش جوانرود تصریح کرد: از مجموع داوطلبان شرکت کننده در آزمون سراسری امسال یک‌هزار و ۴۵۹ تن را بانوان و یک‌هزار و۳۶۱ نفر را مردان شامل می‌شوند.

وی یادآور شد: آزمون سراسری تمامی رشته‌ها امسال در ۱۱ حوزه در روزهای ۸ تا ۱۱ تیرماه جاری برگزار می‌شود.

سعدی نقشبندی فرماندار جوانرود  نیز بر ضرورت همکاری دستگاه‌های اجرایی در برگزاری آزمون سراسری در این شهرستان تاکید کرد.

وی افزود: با توجه به اهمیت برگزاری کنکور سراسری همه ادارات و دستگاه‌های اجرایی با سعی و تلاش خود باید زمینه را برای هرچه بهتر این آزمون سراسری فراهم کنند.

فرماندار جوانرود با تاکید بر ضرورت برقراری نظم، آرامش و امنیت برای برگزاری کنکور سراسری، اظهار کرد: باید تمام امکانات رفاهی ممکن برای آسایش و آرامش شرکت کنندگان فراهم شود تا این آزمون به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

وی با اشاره به اهمیت آموزش و پرورش در نظام اسلامی، گفت: عزت، کرامت، معنویت هر جامعه به جایگاه آموزش و پرورش بستگی دارد و یکی از شاخص‌‌های تأثیرگذار در توسعه هر جامعه و تربیت و پرورش بزرگ‌ترین سرمایه‌‌های کشور یعنی نیروی انسانی آموزش و پرورش است.

نقشبندی افزود: رسالت آموزش و پرورش تعلیم و تربیت نیروی انسانی است و برای تحقق این وظیفه خطیر باید از تمام امکانات مادی و معنوی بهره برد تا این نهاد در مسیر تعیین شده به اهداف خود دست یابد.

‌وی با بیان اینکه شورای آموزش و پرورش دارای جایگاه رفیع در نظام آموزشی است، یادآور شد: این شورا وظایف مهمی بر عهده دارد.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه فارس فرماندار جوانرود هوشمند سازی مدارس آموزش و پرورش آزمون سراسری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۱۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با تخلفات کنکور امسال بلافاصله برخورد شد

محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم  در یادداشتی در صفحه مجازی خود از آزمون سراسری به عنوان رقابت علمی در کمال امنیت و آرامش یاد کرد و نوشت: حسب وظیفه از ریاست و هیات رئیسه سازمان سنجش، استانداران، رؤسای حوزه‌های امتحانی، تمام مجریان و حافظان امنیت کنکور صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حاشیه بازدید از حوزه برگزاری آزمون سراسری گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری امن و با نشاط کنکور پیش بینی شده و امیدواریم شاهد رقابت علمی پُرشور بین داوطلبان در پنج گروه آزمایشی باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • مهر۱۴۰۳ کمبود معلم نداریم/توجه به مدرسه سازی اولویت آموزش و پرورش
  • پایان چالش کمبود معلم از مهرماه امسال
  • اقدامات قابل توجه دولت سیزدهم در حوزه مدرسه‌سازی جای قدردانی دارد
  • طرح تغییر زمان آغاز و پایان سال تحصیلی به کجا رسید؟
  • با تخلفات کنکور امسال بلافاصله برخورد شد
  • دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها، بورسیه دانشگاه فرهنگیان می‌شوند
  • برگزاری نوبت اول آزمون سراسری در خوزستان با امنیت کامل 
  • پایان نوبت نخست آزمون سراسری مازندران در صحت و امنیت
  • شرکت بیش از ۱۹ هزار داوطلب کهگیلویه و بویراحمد در کنکور
  • شرکت ۱۹ هزار داوطلب کهگیلویه و بویراحمد در کنکور