Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی رشیدوند به خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای اجرای استاندارد و کنترل و رصد بازار برای جلوگیری از عرضه کالاهای فاقد کیفیت و علامت استاندارد، کارشناسان اداره استاندارد به صورت مداوم و مستمر از بنک‌داران و عمده فروشان شهرستان دزفول بازرسی می‌کردند.

وی افزود: بازرسی‌ها در حوزه‌های مختلفی از جمله مواد غذایی، برق و الکترونیک، مصالح ساختمانی، لوازم خانگی، لوازم یدکی خودرو و… انجام می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره استاندارد شمال خوزستان با اشاره به اهمیت سلامت غذایی مردم و کیفیت اقلام خوراکی، عنوان کرد: در همین راستا بازرسی‌ها در حوزه مواد غذایی از حساسیت خاصی برخوردار است.

رشیدوند از کشف بیش از ۳ تن خرمای بدون علامت استاندارد در بازرسی اخیر از بنک‌داران مواد غذایی در دزفول خبر داد و تاکید کرد: پرونده توقیف برای سیر مراحل قانونی به اداره حقوقی اداره کل استاندارد خوزستان ارجاع داده شد.

وی یادآور شد: خرماهای توقیف شده عمدتاً از نوع خاصویی، بریم و کبکاب بودند.

رئیس اداره استاندارد شمال خوزستان از شهروندان خواست هنگام خرید اقلام مورد نیاز خود حتماً به علامت استاندارد آن دقت کنند.

رشیدوند تاکید کرد: شهروندان با استفاده از سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ و کد رهگیری ۱۰ رقمی زیر علامت استاندارد از اصالت پروانه استاندارد کالا و اقلام مورد نیاز خود مطمئن شوند و سپس اقدام به خرید کنند

وی گفت: از شهروندان درخواست می‌شود که در صورت نبود علامت استاندارد ضمن خودداری از خرید آن کالا، مراتب را برای پیگیری با شماره تلفن ۴۲۵۳۵۶۵۲ به اداره استاندارد اطلاع دهند.

کد خبر 5515258

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان دزفول استاندارد خوزستان خرما بوشهر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه خراسان رضوی ویروس کرونا اردبیل جهرم آمار کرونا بیرجند مشهد ایلام امام رضا ع صنایع دستی شیراز اداره استاندارد علامت استاندارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۱۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری 10 خرده فروش مواد مخدر در شهرستان فردوس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  سرهنگ جواد بلوکيان گفت:  پليس با هدف ارتقاء آرامش خاطر شهروندان و به منظور پيشگيري از جرايم، طرح پاکسازي نقاط آلوده و جرم خيز را در قالب طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در شهرستان فردوس را به اجرا گذاشته است. 


وي با بیان اینکه  ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات گسترده ميداني مناطق آلوده و جرم خيز را شناسايي و با هماهنگي مقام قضائي محل هاي شناسايي شده را مورد بازرسي قرار دادند. افزود: مأموران در بازرسي از پاتوق هاي شناسايي شده مقدار 11 کيلو و 700 گرم مواد مخدر کشف و 10 نفر خرده فروش مواد را دستگير کردند.


جانشين فرماندهي انتظامي شهرستان فردوس با اشاره به اين که متهمان دستگير شده با تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شدند؛ از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعاليت مشكوک، به ويژه در زمينه توزيع انواع موادمخدر، مراتب را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اعلام كنند. 

دیگر خبرها

  • ۱۰۰ خودرو در ابگرفتگی معابر دزفول گرفتار شدند
  • محفل شعر ارادت رضوی در دزفول برگزار شد
  • پلمب ۱۲ مورد وسیله بازی در شهربازی‌های اردبیل
  • دستگیری 10 خرده فروش مواد مخدر در شهرستان فردوس
  • پاسخگویی به پرسش ‎های مشترکین در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات
  • شناسایی ۱۰ ساختمان بسیار پرخطر و ناایمن در اراک
  • کشف مواد مخدر شیشه در مرز ارومیه
  • جمع آوری متکدیان و کودکان کار در دزفول
  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • راه‌های تشخیص کالای تقلبی از اصلی در بازار لوازم یدکی خودرو | علامت استاندارد تقلبی یا اصل؟