Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

عصر امروز جلسه شورای عالی ترافیک تهران با بررسی پنج موضوع مهم برگزار می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، امروز عصر -۲۵ خرداد ۱۴۰۱- جلسه شورای ترافیک تهران به ریاست علیرضا زاکانی شهردار پایتخت و با حضور سردار حمیدی رئیس پلیس راهور تهران بزرگ، سید مجتبی شفیعی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، پوریا محمدیان نماینده وزارت کشور و دبیر شورای عالی ترافیک و دیگر نماینده‌های مسئول در حوزه حمل و نقل پایتخت در ساختمان مرکزی شهرداری تهران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است که پنج موضوع در دستورکار بررسی جلسه امروز قرار گرفته است. موضوع نخست بحث و تبادل نظر درخصوص نحوه اجرایی شدن طرح ساماندهی تردد موتورسیکلت در شهر تهران، موضوع دوم بررسی اثرات ترافیکی احداث تونل شهید متوسلیان (امتداد جنوبی بزرگراه شهید صیاد شیرازی) و موضوع سوم به مروری بر مطالعات جامع حمل و نقل و ترافیک شهر تهران و ارائه راهکارهای اجرایی می پردازد،

بر اساس گزارش سایت شهر، همچنین چهارمین دستور جلسه این شورا تصمیم گیری درخصوص ساعات اجرای طرح در محدوده‌های ترافیکی شهر تهران و موضوع پنجم برابر با تعیین تکلیف تردد ناوگان حمل بتن در طول روز در سطح شهر تهران است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: شهردار تهران شهرداری تهران زاکانی شهر تهران حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۲۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ساماندهی اجاره‌بهای مسکن تأیید شد

به گزارش خبرنگار مهر، هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری امروز (یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه) خود با اصحاب رسانه، اظهار کرد: ۱۰ طرح و لایحه، ۵ اساسنامه و ۳ استعلام دیوان عدالت اداری در شورای نگهبان مورد بررسی قرار گرفت و پاسخ داده شد.

وی توضیح داد: طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بها از سال گذشته در رفت‌وآمد بین مجلس و شورای نگهبان بود که ایرادات و ابهاماتی داشت و با رفع ابهامات، این طرح خلاف موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد و امیدواریم که این طرح به اهداف خود در جهت سامان‌دهی این موضوع بیانجامد.

سخنگوی شورای نگهبان ادامه داد: طرح تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی (سپند) در جلسه اخیر شورای نگهبان مورد بررسی قرار گرفت و مغایر با شرع و قانون اساسی شناخته نشد.

در حال تکمیل

کد خبر 6096962 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ساماندهی تردد موتورسیکلت‌ها در میدان امام اصفهان
  • چگونگی و مراحل رأی دادن در انتخابات الکترونیک
  • نظم‌بخشی به تردد موتورسیکلت‌ها نخستین اقدام موثر هیئت امنای بازار اصفهان است
  • جزئیات دریافت گواهینامه یک‌روزه موتور
  • تایید طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بها
  • طرح ساماندهی اجاره‌بهای مسکن تأیید شد
  • تأیید طرح ساماندهی اجاره‌بها و تشکیل سپند توسط شورای نگهبان
  • هشدار پلیس نسبت به احتمال ریزش سنگ در جاده کرج
  • جزییات دریافت گواهینامه یک روزه موتورسواری در تهران
  • جزییات دریافت گواهینامه یک روزه موتورسواری