Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@04:38:09 GMT

برگزاری نمایشگاه تخصصی مبلمان در قزوین

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۴۲۰۳۱

برگزاری نمایشگاه تخصصی مبلمان در قزوین

ایسنا/قزوین مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین‌المللی استان قزوین از برگزاری هجدهمین نمایشگاه تخصصی مبلمان از ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین خبر داد.

احمد خورگامی با اشاره به برگزاری نمایشگاه مبلمان در قزوین، بیان کرد: امروزه با توجه به گسترش زندگی آپارتمان‌نشینی و گرایش مردم به استفاده از مبلمان منزل، این صنعت رشد فزاینده‌ای پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با عنایت به علاقه مردم به این هنر و صنعت و ارتقاء سطح دانش کیفی تولیدکنندگان و همچنین تقویت و رونق بازار داخلی، برگزاری این نمایشگاه در دستور کار این شرکت قرار گرفته است.

این مسئول اعلام کرد: هجدهمین نمایشگاه تخصصی مبلمان از تاریخ ۳۰ خرداد تا ۳ تیر ۱۴۰۱ به مدت پنج روز با مشارکت تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان مبلمان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین برگزار می‌گردد.

بنا بر اعلام روابط عمومی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین، خورگامی یادآور شد: ۴۵ مشارکت کننده، از استان‌های قزوین، تهران، البرز و یزد تولیدات و محصولات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.

وی گفت: معرفی محصولات متنوع فعالان این حوزه، آشنایی مصرف‌کنندگان با توانمندی‌های صنعت مبلمان، فراهم آوردن زمینه لازم به منظور انتقال تجربیات، ایجاد ارتباط تجاری و نیز توسعه کارآفرینی و اشتغال پایدار از جمله اهداف برگزاری این رویداد اقتصادی است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین در پایان یادآور شد: هجدهمین نمایشگاه تخصصی مبلمان در مدت برگزاری از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین واقع در انتهای بلوار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی جنب صدا و سیما جهت بازدید علاقه‌مندان و عموم دایر خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی قزوين مبلمان نمايشگاه نمایشگاه های بین المللی استان قزوین نمایشگاه تخصصی مبلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۲۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نوزدهمین دوره طرح آزمون اعطای مدرک

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان،نوزدهمین دوره طرح اعطای مدرک تخصصی حافظان قران کریم در استان سیستان‌و‌بلوچستان برگزار شد.
مرتضی شجاعی مسول برگزاری آزمون سراسری طرح اعطای مدرک تخصصی خافظان قرآن کریم صبح امروز همزمان با سراسر کشور در سه شهرستان، زاهدان، ایرانشهر و‌چابهار با شرکت حدود ۵۰۰ نفر شرکت کننده برگزار شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری نوزدهمین دوره طرح آزمون اعطای مدرک
  • آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در قزوین 
  • برگزاری نشست‌های تخصصی بیست و هشتمین همایش و نمایشگاه ملی مهندسی نقشه‌برداری
  • برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی نساجی یزد
  • حضور بیش از ۱۲۰ شرکت معتبر در نمایشگاه نساجی یزد
  • برپایی نمایشگاه نساجی و پوشاک در یزد
  • جمع آوری ۶ قلم کالای غیر استاندارد در نمایشگاه بین‌المللی قزوین
  • با رزرو تور کیش، این نمایشگاه‌های جذاب جزیره را در 1403 از دست ندهید
  • گشایش دومین نمایشگاه بین المللی تخصصی ابزار و یراق آلات ساختمانی ایران در تبریز