Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید بهاالدین ملک حسینی پیش از ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران، افزود: در این دوره از مسابقه پرسش مهر ریاست جمهوری آقایان محمد امین بهبودی رتبه اول در رشته خوشنویسی نستعلیق، مهدی محسنی نژاد رتبه دوم نقاشی و خانم فاطمه درخشنده رتبه سوم طراحی را از آن خود کردند.

وی افزود: همچنین آقایان علی بهرام اصل و نوید موسوی مقدم در رشته طراحی و تیما شفیعی مقدم در رشته نقاشی شایسته تقدیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملک حسینی با بیان این دوره از مسابقات در قالب ۱۴ رشته و در چهار مرحله مدرسه‌ای، شهرستانی، استانی و کشوری برگزار شد اضافه کرد: دانش آموزان در مرحله مدرسه‌ای با ۵۵ هزار اثر شرکت کرده که از این تعداد ۱۰۹ اثر آن به عنوان آثار برتر به مرحله استانی راه یافتند.

وی مجموع آثار برتر راه یافته به مرحله کشوری را ۷۰ اثر اعلام کرد و گفت: در نهایت با رأی هیأت داوران ۶ اثر از آثار دانش آموزان هم استانی اثر برتر شناخته شده و حائز رتبه اول تا سوم و شایسته تقدیر شدند.

ملک حسینی افزود: این دانش آموزان موفق شدند در رشته‌های نقاشی، طراحی و خوشنویسی نستعلیق خوش بدرخشند.

کد خبر 5514920

منبع: مهر

کلیدواژه: آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد پرسش مهر رئیس جمهور کسب رتبه برتر بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا اردبیل خراسان رضوی جهرم آمار کرونا بیرجند ایلام مشهد خطبه های نماز جمعه امام رضا ع کشاورزی صنایع دستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۲۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت قرآنی ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم در کهگیلویه و بویراحمد

سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از آغاز چهل و دومین دوره مسابقات قرآنی با رقابت ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محمد جمالی‌آرند، عصر امروز_ دوشنبه، دهم اردیبهشت_ در آیین افتتاحیه چهل و دومین مسابقات قرآنی در چرام اظهار کرد: در مرحله مدرسه و شهرستانی مسابقات قرآن، عترت و نماز استان کهگیلویه و بویراحمد ۹۰ هزار نفر شرکت کردند و برترین‎‌های این دوره به مرحله استانی راه یافتند.

وی افزود: مرحله استانی این دوره از مسابقات با حضور ۱۲۰۰ نفر از دانش‌آموزان و فرهنگیان به میزبانی شهرستان چرام در دو بخش آوایی و پژوهشی به مدت چهار روز برگزار می‌شود.

سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد ترویج فرهنگ قرآنی را از اهداف برگزاری مسابقات قرآنی عنوان کرد و گفت: این مسابقات موجب بسط فعالیت‌های قرآنی و زدودن پیرایه‌ها از جامعه اسلامی به برکت قرآن می‌شود.

وی از امام جمعه و اعضای شورای اداری شهرستان چرام و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان چرام که در برگزاری این دوره از مسابقات همکاری داشتند، صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 749159

دیگر خبرها

  • رقابت ۶۵۰ دانش‌آموز یزدی در مسابقات قرآن، عترت و نماز استان یزد
  • رقابت قرآنی ۶۰۰ دانش آموز استان مرکزی
  • شرکت دو میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در مسابقات قرآنی
  • حدود ۸ هزار دانش آموز درجشنواره خوارزمی در خاش
  • دو دانش آموز تویسرکانی در مسابقات روبوکاپ اول شدند
  • اشتغال به تحصیل ٣٤ هزار دانش آموز اتباع خارجی در مدارس استان کرمان
  • پاسخ بامزه یک دانش‌آموز به تمرین کتاب درسی
  • مقام نخست دو دانش آموز تویسرکانی در مسابقات روبوکاپ آزاد کشور
  • رقابت قرآنی ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • بازسازی ۷۵ درصدی گنبد یخدان میرفتاح ملایر