Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه ترم تابستانی مجازی ۱۴۰۱ ، با ارائه ۱۳۰ درس توسط ۳۵ گروه آموزشی دانشگاه علوم پزشکی هوشمند برای دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی اجرا می شود.

به گزارش ایران اکونومیست،‌ به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مجازی، اولین جلسه هم اندیشی در خصوص طراحی و اجرای برنامه ترم تابستانی مجازی ۱۴۰۱ با حضور مدیران گروه‌های آموزشی، مدیران و کارشناسان آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مجازی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای جلسه دکتر نوشین کهن، مدیر اداره آموزش و مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه در زمینه تاریخچه، فرایندهای اجرایی و برنامه زمان‌بندی برنامه ترم تابستانی مجازی توضیحاتی را ارائه داد.

در ادامه، چالش‌های پیش روی مدیران گروه در زمینه طراحی و اجرای برنامه‌های برگزار شده در سال گذشته مورد بحث و بررسی قرار گرفت و راهکارهای مقتضی در این خصوص ارائه گردید.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: دانشگاه علوم پزشکی مجازی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی مجازی دانشگاه علوم پزشکی مجازی ترم تابستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۳۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۳ درصد داوطلبان کنکور در لرستان دختران هستند

‌به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت امروز جمعه در بازدید از کنکور سراسری در دانشگاه لرستان، اظهار داشت: ۶۳ درصد از داوطلبان کنکور استان امسال در گروه‌های آزمایشی ریاضی، علوم‌تجربی، علوم‌انسانی، هنر و زبان خارجی دختران هستند.

وی با اشاره به برگزاری دومین روز از برگزاری کنکور گفت: ۳۵ هزار و ۵۶۱ نفر در این استان برای کنکور سراسری امسال در حال رقابت هستند.

استاندار لرستان، افزود: ۶۳ درصد از این تعداد را در گروه‌های مختلف تحصیلی بانوان تشکیل می‌دهند.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه در دانشگاه‌های دولتی استان حدود سه هزار نفر پذیرفته می‌شوند، افزود: امیدواریم نخبگان و دانشجویان بااستعداد لرستانی پس از کسب تحصیلات عالیه جذب شوند.

کد خبر 6089010

دیگر خبرها

  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • برنامه بهبود سلامت شهری در ایران/ تعامل مدیریت شهری با نظام سلامت
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز
  • ۶۳ درصد داوطلبان کنکور در لرستان دختران هستند
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در شهرستان دلفان
  • رقابت ۱۵۷۰۰ داوطلب زنجانی در مرحله اول کنکور سراسری آغاز شد
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس