Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@07:16:49 GMT

وضعیت ساخت و ساز در روستاهای اسلامشهر نامطلوب است

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۴۳۱۳۷

وضعیت ساخت و ساز در روستاهای اسلامشهر نامطلوب است

به گزارش خبرنگار مهر، حسین حبیبی بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز اسلامشهر با بیان اینکه به تخلفات مدیرانی که در گذشته مسئولیت داشتند و باعث تخلفاتی همچون تغییر کاربری و یا ساخت و ساز غیر مجاز شدند نیز رسیدگی می‌شود، اظهار داشت: از این پس نیز باید مراقبت کامل صورت گیرد تا برخی نفرات میانی در ادارات و افراد مسئول در حوزه ساخت و ساز در انجام وظایف خود کوتاهی نکرده و آلوده به مسائل مالی نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امروز همه جدیت مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز و تخلفات مرتبط با آن را درک کرده اند افزود: باید پیام مداومت و جدیت این نوع برخورد با قانون شکنان به بدنه میانی و کارشناسان ادارات مربوطه نیز ابلاغ شود.

فرماندار اسلامشهر ادامه داد: اگر شخصی در هر مسئولیتی برای ساخت و ساز غیر مجاز به سمت تخلف مالی و یا دریافت رشوه برود، به یقین معرفی و آبروی وی برده خواهد شد و باید از عواملی که جان بر کف در مقابل تخلفات غیر مجاز ایستادگی می‌کنند تقدیر و تشکر شود.

حبیبی بیان داشت: از مدیران و کارکنانی که به وظایفشان در زمینه مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز عمل کنند حمایت قانونی لازم صورت خواهد گرفت.

وی وضعیت ساخت و ساز در روستاهای شهرستان را نامطلوب دانست و گفت: افرادی که چشمشان را بستند و یا کمک کردند تا در یک روستا ساختمانی با هفت طبقه که پنج طبقه آن تخلف بوده احداث شود، باید بیایند و پاسخگوی تخلفشان باشند.

رئیس ستاد مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز شهرستان در بخش پایانی سخنان خود به حادثه تلخ متروپل آبادان نیز اشاره کرد و گفت: معاون عمرانی فرماندار مأموریت یافته تا با تیمی کارشناسی وضعیت تمامی ساختمان‌های نا ایمن شهرستان را بررسی و پیگیری‌های لازم را برای ایمن سازی این ساختمان‌ها انجام دهند.

کد خبر 5515433

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین حبیبی فرمانداری اسلامشهر ساخت و ساز غیرمجاز بوشهر کرمانشاه اردبیل خراسان رضوی ویروس کرونا جهرم آمار کرونا بیرجند ایلام مشهد امام رضا ع کشاورزی صنایع دستی شیراز مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۳۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه استان به‌ علت عدم توسعه در حوزه راه‌‌ها در بن‌بست قرار گرفته، گفت: اختصاص اعتبار جهت تکمیل خط ریلی باید در اولویت قرار گیرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، بهمن میری در اجلاس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، با اشاره به عمده مطالبات جهت جذب اعتبار، اظهار داشت: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شهرها و روستاهای شهرستان کیار مورد تقاضاست.

وی با اشاره به مشکلات ناشی از دفن زباله و مدیریت پسماند در شهرها و روستاهای تابعه استان، تصریح کرد: استقرار کارخانه پسماند زباله جهت شهرستان‌های کیار،کوهرنگ، اردل و فارسان نیازمند برنامه‌ریزی و اختصاص اعتبار ویژه است تا بخشی از مشکلات زیست‌ محیطی و آسیب‌های ناشی از دفن غیربهداشتی زباله‌ها بر سلامتی مردم مدیریت شود.

میری با اشاره به اینکه استان چهارمحال و بختیاری به‌ علت عدم توسعه در حوزه راه‌‌ها در بن‌بست قرار گرفته، افزود: برای خروج این استان از بن‌بست، توسعه محورهای مواصلاتی و ایجاد کریدورهای ارتباطی از ضروریات است.

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: برای همین اختصاص اعتبار جهت تکمیل خط ریلی، جاده‌ها و تونل‌ها  و همچنین افزایش تعداد پرواز‌های فرودگاه به استان‌ها و کشورهای دیگر باید در اولویت قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه توجه به مناطق محروم  استان چهارمحال و بختیاری و پیشرفت همه جانبه شهرها و روستاها از اهمیت بالایی برخوردار است، تأکید کرد: اهم مطالبات شهرها و روستاهای شهرستان کیار، اجرای روکش آسفالت مسیرهای روستایی، احداث سالن‌های ورزشی چندمنظوره در برخی روستاهای واجدالشرایط، اجرای فیبر نوری درمناطق کم‌برخوردار، تکمیل پروژه‌های گردشگری و تکمیل خطوط گازرسانی به روستاها، بهره‌برداری از گلخانه‌ها، شیلات و کلیه طرح‌های اشتغال‌زایی است.

انتهای پیام/7540/

دیگر خبرها

  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • علت اصلی ساخت و ساز غیرمجاز در مازندران چیست؟
  • نماینده مجلس: طرح هادی از تخلف ساخت وساز در روستاهای البرز می کاهد
  • پزشک متخلف در یکی از روستاهای تالش دستگیر شد
  • تخریب دو ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی نهاوند
  • توسعه عمرانی در روستاهای بخش ریگ تسریع می‌شود
  • فناوری‌های نوین برای مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز استفاده شود
  • مسؤولان به وضعیت راه‌های نامطلوب استان بوشهر رسیدگی کنند
  • کارگران رزمندگان خط مقدم جنگ اقتصادی هستند
  • پرونده‌های مختومه ساخت‌و‌ساز‌های غیر مجاز گلستان دوباره بررسی می‌شوند