Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-28@21:04:52 GMT

متهم اصلی«خانه وحشت» در آخرین اعترافات خود چه گفت؟

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۴۴۲۹۱

متهم اصلی«خانه وحشت» در آخرین اعترافات خود چه گفت؟

متهم اصلی پرونده جنجالی «خانه وحشت» در شعبه دوم دادسرای امور جرائم جنایی برای تحقیقات تکمیلی با دستور بازپرس پرونده حاضر شد.

به گزارش مشرق، شامگاه دوشنبه ۱۵ آذرماه سال ۱۴۰۰، ماموران کلانتری ۱۱۲ ابوسعید در حال دستگیری سارقی بودند که پس از ورود به یک خانه در خیابان خرمشهر با جسد دختر جوانی که داخل ۲۱ کیسه‌زباله پیچیده شده بود، مواجه شدند و این در حالی بود که ۲ دختر دیگر در خانه زندانی بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خبر بلافاصله به محمد وهابی؛ بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جرائم جنایی اعلام شد و پس از حضور تیم جنایی همان شب عامل اصلی جنایت به نام سعید به همراه خواهر و برادرش دستگیر و برای تحقیقات ابتدایی به اداره دهم پلیس آگاهی منتقل شدند.

تحقیقات ابتدایی بازپرس پرونده حکایت از آن داشت: سعید ۴ ماه قبل با ضربات پیچ‌گوشتی، مقتول را به قتل رسانده و در طول این مدت دو دختر فراری دیگر را در همان خانه زندانی و هدف آزار و اذیت قرار داده است.

از سوی دیگر بررسی‌ها نشان داد، سعید با جعل عنوان مأمور پلیس دختران فراری را در یکی از ترمینال‌های تهران اغفال و سپس به خانه خود در خیابان خرمشهر منطقه ابوسعید منتقل و در آنجا زندانی کرده بود.

در جریان تحقیقات بازپرسی، سعید به قتل دختر فراری در خانه خود در خیابان خرمشهر اعتراف نکرده و اظهارات ضد و نقیض درباره این جنایت را داشته است. همچنین وی در طول تحقیقات ادعا کرده که قتل را یکی از دختران فراری انجام داده و خودش بی‌گناه است.

برررسی‌ها ادامه داشت تا اینکه ظهر امروز چهارشنبه ۲۵ خردادماه، سعید برای تحقیقات بیشتر با دستور بازپرس پرونده به شعبه دوم دادسرای امور جرائم جنایی منتقل شد.

قاتل در جدیدترین اظهارات خود به بازپرس پرونده گفت: من فقط یک ضربه سر مقتول زدم و به خاطر اینکه خواهرم با دختران فراری اختلافی پیدا نکند به دروغ به وی گفتم مقتول را من به قتل رسانده‌ام.

تحقیقات در خصوص پرونده "خانه وحشت" توسط محمد وهابی؛ بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جرائم جنایی ادامه دارد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین حادثه متروپل قیمت خانه وحشت بازپرسی حادثه خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت بازپرس پرونده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۴۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان گفت: کلاهبرداری که ۱۳ سال قبل از مردم مبلغ ۵ میلیارد ریال، کلاهبرداری کرده و متواری شده بود با اقدام به موقع پلیس دستگیر شد.

سرهنگ عباس عرب 8 اردیبهشت ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: فردی به دلیل کلاهبرداری از سال ۱۳۹۰ تحت تعقیب محاکم قضایی بود که دستگیری وی در برنامه کاری ماموران انتظامی شهرستان سمنان قرار گرفت.

وی با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی پلیس سمنان افزود: در پی انجام اقدامات خاص پلیسی متهم به سرعت شناسایی و با عملکرد سریع و به موقع پلیس در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ عرب با بیان اینکه متهم از مردم مبلغ ۵ میلیارد ریال قرض گرفته بود و بعد متواری شده بود، اضافه کرد: این کلاهبردار حرفه‌ای و فراری برای ادامه رسیدگی به جرائم خود تحویل مراجع قانونی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان سمنان تاکید کرد: پلیس در برخورد با تخلفات جدی است و همه تلاش خود را برای احقاق حقوق مردم به کار می گیرد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: همدان/ شهادت یک پلیس در حین دستگیری قاتل متواری ۱۰ مورد از رایج‌ ترین کلاهبرداری‌ های اینستاگرامی دستگیری قاتل متواری در کمتر از ۲۴ ساعت در ساوه

دیگر خبرها

  • جزییات و شیوه قتل بازپرس ویژه و قاضی سابق در آمل
  • دستگیری ۵ نفر در ارتباط با قتل بازپرس سابق در آمل
  • جزییات قتل بازپرس سابق در آمل؛ ۵ نفر دستگیر شدند
  • بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد
  • کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در غرب تهران/ قتل بی‌رحمانه فاش شد
  • حبس و جزای نقدی بیش از ۷۴ میلیارد ریالی دو متهم پرونده اخلال در نظام توزیع دارویی آذربایجان غربی
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد | قدرت‌نمایی مرد شرور در محله
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • جنایت کارگر قهوه خانه بعد از اخراج!