Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@00:10:41 GMT

دومین پرواز زائران هرمزگان عازم سرزمین وحی شد

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۴۴۵۶۵

دومین پرواز زائران هرمزگان عازم سرزمین وحی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، ابوذر ضیایی در حاشیه انجام تشریفات بدرقه زائران سرزمین حج اظهار داشت: فرآیند تشریفات اداری مسافر پروازهای حج با سایر پروازها متفاوت است و امسال حدود ۵۱۶ زائر هرمزگانی به حج تمتع اعزام شدند.

وی ادامه داد: جابه‌جایی مسافری را هم از فرودگاه بین‌المللی بندرعباس به فرودگاه جده توسط ۲ فروند هواپیمای شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) انجام شد، پرواز اول بامداد امروز و در ساعت سه و ۵۵ دقیقه و بدون تأخیر انجام شد و پرواز دوم هم طبق برنامه به‌موقع انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: طبق برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های انجام شده توسط سازمان حج و زیارت و ستاد شرکت فرودگاه های کشور در تهران پس از مشخص شدن برقراری پرواز حج از بندرعباس نشست‌های هماهنگی و برنامه‌ریزی با ارگان‌های همکار در انجام پروازها برگزار شد.

مدیرکل فرودگاه‌های هرمزگان خاطر نشان کرد: پرواز اول حدود ۲۵۹ نفربامداد امروز اعزام شدند و زمان بازگشت در سریع‌ترین زمان ممکن اطلاع رسانی می‌شود.

جانشین سازمان حج و زیارت هرمزگان هم در این خصوص گفته بود: هم در این خصوص بیان داشت: این افراد در پنج کاروان به مکه مکرمه اعزام می شوند و بعد از ۳۲ روز اعمال حج به کشور باز می گردند.

سجاد قادری ابراز داشت: براساس برنامه ریزهای انجام گرفته حدود یکهزار و ۵۰۰ نفر در قالب نیروهای عوامل کشور شامل ستادی، اجرایی، پزشک، خدمات و غیره ۳۹ هزار و ۸۴۹ زائر حج تمتع ۱۴۰۱ را همراهی خواهند کرد.

پروازهای حج توسط هواپیمایی ایران ایر از ۱۸ فرودگاه کشور انجام می‌شود اما سه پرواز ایران لاین قشم‌ایر، ایران ایرتور و معراج نیز برای پشتیبانی اعلام آمادگی کرده‌اند.

عملیات رفت زائران ایرانی از ۲۲ خرداد ماه آغاز شده و تا روز ۱۲ تیرماه سالجاری به پایان می‌رسد.

کد خبر 5515576

منبع: مهر

کلیدواژه: فرودگاه اعزام حجاج بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا اردبیل خراسان رضوی جهرم آمار کرونا بیرجند ایلام مشهد کشاورزی امام رضا ع صنایع دستی انجام شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۴۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۱۳ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، پرواز‌های ورودی و خروجی فرودگاه بین المللی ارومیه در ۱۳ اردیبهشت براساس این برنامه انجام می شود.

دیگر خبرها

  • پرواز نخستین کاروان زائران حج عمره
  • شمارش معکوس برای آغاز حج تمتع / نخستین کاروان عمره‌گزاران امروز بازمی‌گردد
  • شمارش معکوس برای آغاز حج تمتع / اولین کاروان عمره‌گزاران امروز بازمی‌گردد
  • اعزام نخستین گروه از عمره‌ گزاران کهگیلویه‌ و بویراحمد به سرزمین وحی
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۱۳ اردیبهشت
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌ های هوایی
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌های هوایی
  • انجام تنها ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • انجام تنها ۱۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی