Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالکریم اخترشناس روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا  با اشاره به اینکه طول جاده سعدآباد – وحدتیه ۲۰ کیلومتر است اظهارداشت : تعریض و بهسازی قطعه اول این محور که به تازگی جزء محورهای شریانی نیز قرار گرفته حد فاصل شهر سعدآباد به روستای تل سرکوه در شهرستان دشتستان است. 

وی بیان کرد: ایمن سازی ، تعریض و بهسازی قطعه های  دیگر این محور در سه فاز جداگانه و هر کدام به طول پنج  کیلومتر اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان افزود: برای بهسازی و تعریض قطعه اول محور سعدآباد به وحدتیه بیش از ۱۷۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای هزینه می شود .  

وی گفت: محور سعدآباد - وحدتیه در فاز اول به عرض سه  متر تعریض، بهسازی و روکش آسفالت می شود تا تردد در این محور شریانی با ایمنی بیشتری انجام  شود.

 اخترشناس گفت: پیش‌بینی می شود در مدت هشت ماه آینده عملیات بهسازی و تعریض قطعه اول انجام و پس از آن روکش و آسفالت آغاز می‌شود.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ادامه داد: باتعریض و بهسازی قطعه اول محور سعدآباد - وحدتیه راه دسترسی روستاهای واقع در مسیر و همچنین گلزار شهدای سعدآباد استاندارد و ایمن سازی می شود .

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بوشهر دشتستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بوشهر دشتستان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بوشهر دشتستان راهداری و حمل و نقل جاده ای تعریض و بهسازی قطعه محور سعدآباد قطعه اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۶۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ کیلومتراز محور ترانزیتی خوی به رازی آماده بهره برداری شد

به گزارش خبرنگار مهر، یاسر رهبردین عصر چهارشنبه در بازدید از جاده خوی به رازی اظهار کرد: طرح تعریض و آسفالت محور ترانزیتی خوی به رازی از مصوبات سفر رئیس جمهور به آذربایجان غربی در حوزه راه بود که عملیات اجرایی آن در سه قطعه در دست اجراست.

وی ادامه داد: ۲۲ کیلومتر این محور در سال‌های گذشته و در مدت ۲۰ سال تعریض و آسفالت شده بود که بعد از سفر دولت سیزدهم به آذربایجان غربی ساخت و تکمیل این جاده سرعت گرفت.

رهبردین افزود: این محور به طور ۶۵ کیلومتر از طرح‌های مصوب سفر رئیس جمهور به آذربایجان غربی است که قبل از سفر ۳ کیلومتر آن تعریض و آسفالت شده بود.

وی افزود: بعد از سفر رئیس جمهور به استان و در دو مرحله با اختصاص ۲۴۰ میلیارد تومان اعتبار در دوسال گذشته در حال حاضر ۳۰ کیلومتر این محور مهم ترانزیتی تعریض، آسفالت و آماده بهره برداری شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی تصریح کرد: پیمانکار در حال حاضر در ۱۳ کیلومتر باقی مانده این طرح عملیات اجرایی تعریض و آسفالت را ادامه می‌دهد که برای تسریع در تکمیل این جاده بر ضرورت توسعه جبهه‌های کاری تاکید شد.

وی افزود: در قطعه ۱۳ کیلومتری ۳ پل غیر همسطح نیز احداث می‌شود که مصالح لازم برای اجرای این پل‌ها تأمین شده و کارگاه در حال تجهیز است.

رهبردین با اشاره به اهمیت این محور بر ضرورت آغاز هرچه سریع‌تر ترانزیت زمینی کالا از محور خوی به رازی و ترکیه گفت: با توجه به نیاز استان برای تکمیل طرح‌های منتهی به پایانه‌های استان تکمیل این طرح نیز در اولویت طرح‌های عمرانی استان تا پایان سال جاری قرار دارد.

علی نژاد فرماندار خوی هم در بازدید از این طرح با اشاره به ضرورت حذف نقاط خطر خیز این محور از سرگیری عملیات حفر تونل جدید در این محور با خبر داد و گفت: بیش از ۳۰۰ متر از این تونل ۵۱۰ متری حفر شده و عملیات برای تکمیل آن از سرگرفته شده است.

محور خوی به رازی نزدیک ترین محور از ایران به ترکیه است و نقش بسیار مهمی را در کاهش مصرف سوخت و افزایش تردد مسافر و توسعه صنعت گردشگری ایفا می‌کند.

در یک سال گذشته با وجود نیمه تمام بودن، این جاده بیش از ۱ میلیون ۶۰۰ هزار نفر مسافر از این محور به ترکیه و ایران از طریق پایانه رازی -کاپی کوی تردد کرده‌اند و این محور یکی از پر ترافیک‌ترین محورهای مسافرت بین المللی در مناطق مرزی کشور بود.

کد خبر 6094759

دیگر خبرها

  • ۳۰ کیلومتراز محور ترانزیتی خوی به رازی آماده بهره برداری شد
  • رفع و آشکارسازی ۹ نقطه حادثه خیز در محور‌های مواصلاتی شهرستان ارومیه
  • ۲۵۰۰ میلیارد تومان به پروژه‌های راهداری در استان بوشهر تخصیص یافت
  • تخصیص ۲۵۰۰ میلیارد تومان به طرح‌های راهداری بوشهر
  • آغاز بهسازی محور ابهر_ مرشون به طول ۸ کیلومتر
  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین
  • حذف نقطه حادثه خیز حوزه شهرستان بشرویه در محور روستایی کرند
  • ورودی شهر مریوان با انجام تعریض باند موجود بهسازی می‌شود
  • نصب توری بر روی تراشه‌های ریزشی کوه در محور کرج – کندوان
  • بهسازی ۲۱۰ کیلومتر از آسفالت آزادراه تبریز - زنجان