Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا افزایش جمعیت در شهر چم گلک، ضرورت بهبود امکانات خدماتی و رفاهی از جمله افزایش تعداد نانوایی ها و بیشتر شدن پخت نان را مضاعف کرده است.

جمعی از ساکنان این شهر برای تامین نان مورد نیاز خود با مشکل کمبود تعداد نانوایی ها و لزوم افزایش سهمیه آرد اختصاصی به نانوایی های موجود مواجه شده اند.

یکی از ساکنان این شهر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت : جمعیت شهر چم گلک در سال های اخیر افزایش داشته است و با توجه به اینکه تعداد نانوایی ها محدود می باشد لذا  افزایش سهمیه آرد این نانوایی ها تقاضای مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علی محمد عیسوند افزود: تعاون روستایی و ادارات مربوطه همکاری خوبی داشته اند اما تقاضا در سطح شهر برای ساماندهی نانوایی ها افزایش داشته که نیازمند نگاه ویژه هستیم .‌
مریم‌ زاهدی پور یکی دیگر از شهروندان هم گفت : رشد جمعیت چمگلک محسوس است و نیاز به افزایش امکانات رفاهی و خدماتی از جمله نانوایی داریم.
وی ادامه داد: با توجه به حجم تقاضای شهروندان، افزایش سهمیه آرد در چم گلک ضرورت دارد.
سلطانعلی قاسمی یکی دیگر از ساکنان چم‌گلک هم به خبرنگار ایرنا گفت : برخی نانوایی ها به علت کیفیت عالی در پخت نان همواره با صف طولانی مواجه می شوند که به نطرم این نانوایی ها با افزایش آرد اختصاصی باید تشویق شوند.
یکی از نانواداران چم‌گلک‌هم با قدردانی از مساعدت فرمانداری ، رییس تعاون روستایی ، اداره غله اندیمشک و اعضای شورای اسلامی شهر  گفت : با وجود همکاری های مدیران ذیربط ، اما همچنان نیازمند مساعدت هرچه بیشتر برای رفع مشکل شهروندان برای بهتر شدن خدمات نانوایی ها هستیم .
به گفته وی  در چندین مرحله به صورت کتبی درخواست های‌لازم برای تسریع در تحویل سهمیه آرد و همچنین افزایش سهمیه بر اساس افزایش جمعیت شهر به شورای اسلامی شهر ارایه شده است.

رییس شورای اسلامی شهر با اشاره به مطالبه شهروندان برای افزایش سهمیه آرد نانوایی ها گفت: در حال حاضر تعداد نانوایی های موجود به بهترین شکل در حال خدمات رسانی هستند و موضوع افزایش سهمیه آرد نانوایی های این شهر نیز پیگیری ودر این زمینه همکاری خوبی شده است .
غلامحسین عیسوند در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : طی یک مرحله با مساعدت فرماندار و تعاون روستایی سهمیه ای مازاد بر سهمیه اصلی بین نانوایی ها توزیع شد اما با توجه به تقاضای جمعیت ساکن در شهر چم گلک و افزایش تعداد ساکنان شناور در این شهر ، برای رفاه مردم و در راستای بهتر شدن خدمات تلاش بیشتری شده تا وضعیت موجود بهتر گردد.

وی اظهار داشت : سهمیه آرد اختصاصی شهر چمگلک براساس سرشماری سال ۱۳۹۵ و با احتساب جمعیت پنج‌هزار و ۴۴۶ نفر دریافت می شود در صورتیکه در شش سال  اخیر  جمعیت شهر چمگلک به علت مهاجرت مردم از استان های دیگر به چمگلک (بدون در نظر گرفتن جمعیت حاشیه های شهر) حدود دوازده هزار نفر می باشد .
وی ادامه داد: به همین دلیل نانوایی های سطح شهر با افزایش تقاضا مواجه هستند. از طرف دیگر  مردم شهر چم گلک به علت مشکلات مختلف ، توان تردد هرروزه به شهر اندیمشک برای تهیه نان را ندارند.
وی گفت: برای رفاه شهروندان تلاش می شود نانوایی های فعال در سطح شهر تقویت شوند تا به طور مستمر پاسخگوی نیاز مردم باشند.
عیسوند ادامه داد:طی چند روز اخیر نیز جلساتی با نانوادارن شهر چمگلک داشتیم و مشکلات آنها بررسی و به مسوولین شهرستان منعکس شد.
 رییس شورای اسلامی شهر چم گلک گفت:  با توجه به اینکه تامین نان به موقع و مطلوب از خواسته های شهروندان چم گلک است طی مکاتبه های متعدد با ادارات ذیربط ، مطالبه شهروندان به طور جدی پیگیری شده است .

به گفته وی با مساعدت مسوولین شهرستان ، هیچ گونه مشکلی در زمینه پخت نان با کیفیت و به موقع در سطح شهر وجود نخواهد داشت.
شهر چم گلک از توابع بخش مرکزی شهرستان اندیمشک از شهرهای مهاجرپذیر منطقه است .
شهرستان اندیمشک در شمال استان خوزستان پنج‌ شهر تابعه دارد.

برچسب‌ها آرد اندیمشک نانوایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آرد اندیمشک نانوایی آرد اندیمشک نانوایی شورای اسلامی شهر تعداد نانوایی ها افزایش سهمیه آرد شهر چم گلک پخت نان سطح شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۷۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهبود شاخص ایمنی عملیات بندری بنادر کشور/ افزایش ضریب ایمنی بندرانزلی

ایسنا/گیلان مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE) سازمان بنادر و دریانوردی از افزایش ۲۵ درصدی ضریب ایمنی مجتمع بندری انزلی خبرداد و گفت: شاخص ایمنی عملیات بندری کل بنادر کشور در سال گذشته نسبت به سال ۱۴۰۲ رشدی ۲۷ درصدی به همراه داشته است.

 عبدالله جعفری امروز شنبه، ۸ اردیبهشت ماه در حاشیه نشست تبیین راهبردهای حوزه HSE، آتشنشانی و پدافندغیرعامل سال ۱۴۰۳ با حضور مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان و دست اندرکاران و ذی‌نفعان بخش HSE این اداره کل در بندرانزلی برگزار شد، در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: از سال گذشته اهم حوزه‌های راهبردی، اقدامات و اهداف عملیاتی که لازم است ستاد، بنادر و شرکت‌های خصوصی جهت ارتقا ایمنی بنادر انجام دهند را در قالب منشور راهبردی اهداف و اقدامات عملیاتی تهیه و به کلیه بنادر ابلاغ شد.

وی با بیان اینکه سال گذشته این مهم برای اولین بار در سازمان بنادر صورت گرفت، تصریح کرد: بر اساس این منشور اقدامات بنادر و شرکت‌های خصوصی تبیین و منجر به کاهش حوادث انسانی ناشی از کار در بنادر شد.

مدیر HSE سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه در سال گذشته حدود ۲۸ درصد از کل حوادث انسانی ناشی از کار کاهش یافته، تصریح کرد: حدود ۳۰ درصد از حوادث منجر به فوت نیز کاهش پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه تمامی این نتایج مثبت نتیجه تلاش و همدلی آحاد ذی‌ربط سازمانی و شرکت‌های خصوصی فعال در بنادر بوده، تاکید کرد: در سال‌جاری موضوعات مرتبط با HSE بنادر نیز به صورت عملیاتی و موثرتر گذشته، اجرا و پیگیری خواهد شد و در راستای اجرایی سازی منشور راهبردی سال ۱۴۰۳ نیز، تبیین موضوع به صورت حضوری با ارکان HSE در هر بندر به صورت جداگانه جلساتی خواهیم داشت.

جعفری تاکید کرد: در این جلسات ضمن بیان دستاوردهای این منشور، با مدیرکل، معاونین و همچنین افراد ذی‌ربط در بندر و کسانی که با عملکردشان باعث ارتقا ایمنی بندر می شوند، همفکری داشته باشیم و همه این اقدامات و جلسات حضوری برای این است که بتوانیم بنادر کشور را ایمن‌تر از سال قبل پیش ببریم.

وی افزود: با در نظر گرفتن اقدامات متعدد سعی بر آن داریم تا با افزایش ایمنی شرکت‌های خصوصی فعال در بنادر، بتوانیم بنادر کشور را بیش از پیش ایمن‌تر کنیم.

جعفری با بیان اینکه این منشور راهبردی یک ساختار کلی و نقشه راه برای بنادر است، تصریح کرد: نمی‌توان ساختار کلی و نسخه واحد برای همه بنادر در نظر گرفت و به همین منظور با هم‌اندیشی مدیران بنادر، خروجی اجرایی سازی منشور را به صورت اختصاصی برای هر بندر احصا می‌کنیم.

مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست سازمان بنادر و دریانوردی در پایان ضمن تقدیر از مدیرکل و معاونین بنادر و دریانوردی استان گیلان، گفت: از سال گذشته تا به امروز ضریب ایمنی بندر انزلی بیش از ۲۵ درصد افزایش پیدا کرده که از منظر ایمنی یک کار فوق العاده است و این یعنی بسیار تلاش شده و تعداد حوادث انسانی تا حد چشمگیری کاهش پیدا کرده و این نوید داده می شود که بتوانیم با تلاش آحاد ذی‌ربط، سالی بدون حادثه را در بندر انزلی شاهد باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عادت‌هایی که خواب راحت را از شما می‌گیرند
  • زمینه بهبود وضعیت معیشتی‌ کارگران فراهم شود
  • منیزیم را چه زمانی از روز مصرف کنیم؟
  • مدودف خواستار مصادره دارایی‌های شهروندان کشور‌های غیردوست شد
  • بهبود شاخص ایمنی عملیات بندری بنادر کشور/ افزایش ضریب ایمنی بندرانزلی
  • تلاش ها برای بهبود ایمنی جاده ها کارساز است
  • هوای ناسالم دو شهر خوزستان برای گروه‌های حساس
  • گزارشگر ویژه سازمان ملل خواستار تحریم اسرائیل شد
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • رعایت نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد