Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-27@16:09:42 GMT

آخر هفته عروسکی را اینجا سپری کنید!

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۴۸۸۹۸

آخر هفته عروسکی را اینجا سپری کنید!

همشهری‌آنلاین - نصیبه سجادی: مطمئن باشید دیدن عروسک‌ها و اسباب‌بازی‌های زیادی که از همه جای دنیا در یک خانه جمع شده و به طرز زیبایی خودنمایی می‌کنند روز خوشی را برای شما و همسفرتان در خانه عروسک‌های ملل رقم خواهد زد.

موزه عروسک‌های ملل، همان خانه پر رنگ و راز که در بخشی از پایتخت جا خوش کرده، هر از گاهی با اجرای برنامه‌هایی شاد و متنوع به خانواده‌ها یادآوری می‌کند که به این خانه بیایند و با ۲هزار و۵۰۰ عروسکی تجدید خاطره کنند که خودشان یا بچه‌های شهرها و کشورهای دیگر دنیا با آن بازی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عروسک‌های افغانستانی، چینی، عربی، خدایان هندی، تاجیکی بدون چهره، اتریشی و ارمنی تنها بخشی از دیدنی‌های این مجموعه است.

علاوه بر اینها عروسک‌های مردم‌ساخت اقوام ایرانی، سلسله‌های تاریخی ایران، پدیدآورندگان و خادمان ادبیات کودک ایران و مجموعه‌ای از عروسک‌-مجسمه‌های زنان مناطق ایران نیز در این موزه دیده می‌شود.

نمایش و قصه‌خوانی در خانه عروسک‌ها

این مجموعه روزهای پنجشنبه و جمعه همین هفته، ۲۷ و ۲۸ خرداد ماه، برنامه‌های متنوعی شامل، جشن، نمایش و قصه‌خوانی برگزار می‌کند. فرصت را از دست ندهید و دست همسر و فرزندان‌تان را بگیرید و به خانه عروسک‌های ملل بروید و ضمن تماشای عروسک‌های این خانه از برنامه‌های آخر هفته لذت ببرید.

خانه عروسک‌های ملل در دروازه دولت، ابتدای خیابان سعدی شمالی، پلاک ۲ قرار دارد.

کد خبر 683522 برچسب‌ها ادبیات هویت شهری همشهری محله موزه کودکان منطقه ۱۲ شهرداری جشنواره نمایش عروسکی چندرسانه‌ای - همشهری آنلاین

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ادبیات هویت شهری همشهری محله موزه کودکان منطقه ۱۲ شهرداری جشنواره نمایش عروسکی عروسک های ملل خانه عروسک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۸۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش فیلم تئاتری از عباس جوانمرد در خانه هنرمندان ایران

به گزارش خبرگزاری مهر، نهمین برنامه از سلسله جلسات نمایش فیلم تئاترهای شاخص با همکاری مشترک انجمن صنفی منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران خانه تئاتر و سینماتک خانه هنرمندان ایران به نمایش فیلم تئاتر «شهر آفتاب مهتاب» اختصاص دارد.

فیلم تئاتر «شهر آفتاب مهتاب» به نویسندگی علی حاتمی و کارگردانی عباس جوانمرد (محصول ۱۳۴۵) چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ در سینماتک خانه هنرمندان ایران به نمایش درمی‌آید.

پس از نمایش این فیلم تئاتر نشست نقد و بررسی آن با حضور عباس غفاری (میزبان) و سیدمحسن حسن‌زاده (منتقد تئاتر) برگزار می‌شود.

در این فیلم تئاتر ۴۵ دقیقه‌ای، حسین کسبیان، بهمن مفید، نصرت پرتوی و محمود دولت‌آبادی به ایفای نقش می‌پردازند.

علاقه‌مندان برای حضور در این جلسه می‌توانند به سامانه تیوال مراجعه کنند.

کد خبر 6088708 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند
  • «مست عشق» هنوز در ترکیه اکران نشده است/ اعلام زمان دقیق اکران ترکیه تا دو هفته آینده و رایزنی برای نمایش در کشورهای دیگر
  • نمایش و نقد فیلم‌تئاتر «شهر آفتاب مهتاب» در سینماتک خانه هنرمندان
  • اجرای نمایش عروسکی«استخوان ماهی جادویی» برای کودکان رفسنجانی
  • پای «توقف اتانازی» به رادیو نمایش باز شد
  • اقامتگاه ییلاقی پادشاهان قاجار و پهلوی اینجاست
  • نمایش فیلم تئاتری از عباس جوانمرد در خانه هنرمندان ایران
  • برگزاری ۴۰۰ عنوان برنامه توسط سپاه زنجان در هفته عقیدتی
  • ۴۰۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی تدارک دیده شده َشَد
  • اختتامیه نوزدهمین جشنواره ملی هنر‌های عروسکی