Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور در جمع کشاورزان شرق اصفهان اظهار داشت: باید به قانون عمل شود و تقسیم عادلانه آب صورت گیرد، طرحی جامع که بتواند هم عدالت را در برداشته باشد و هم مبتنی بر قانون باشد تا هرکسی به حق خود برسد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، آیت الله سید ابراهیم رئیسی گفت: در زمان کمبود نیز هر کس و منطقه‌ای حقی دارد و حق تعریف شده است و می‌تواند به حقوق خود برسد؛ این‌که در هر منطقه مردم می‌خواهند به عدالت رفتار شود، نقطه‌ای است که همه می‌توانیم برآن توافق کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله رئیسی، خاطر نشان کرد: باید طرح تقسیم عادلانه آب در منطقه به نحوی که افراد به حق خود برسند، عملی شود.

 رئیس جمهور، همچنین یادآور شد: در بسیاری از این روستاها منطقه‌ای نیست که شهید و جانباز و ایثارگر تقدیم انقلاب نکرده باشد، ما معتقدیم در جمع مردمانی آمدیم که هم در مقابل دشمنان انقلاب اسلامی ایستادگی جانانه کردند و هم در جایگاه یک تولیدکننده ارزشمند هستند و نه فقط برای خود بلکه برای مردم کل کشور تولید دارند.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سید ابراهیم رئیسی در اصفهان رئیس جمهور در اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۹۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال پرشور مردمی از ابراهیم رئیسی در سریلانکا (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: خوش آمدگویی نخست وزیر پاکستان به رئیسی به زبان فارسی (فیلم) ادعاهای تلویزیون آلمان درباره اتحاد ایران و روسیه (فیلم) واکنش احساسی شهروند الجزایری هنگام دیدن رئیسی (فیلم)

دیگر خبرها

  • برگزاری جلسه بررسی نحوه تقسیم و توزیع آب در دشت هراز
  • تمجید رئیسی از عملکرد دولت
  • ببینید | ادعای جدید ابراهیم رئیسی در حضور مردم درباره ساخت مسکن
  • رئیسی: مطلقا به فساد و مفسد رحم نخواهد شد/ هر چه به نفع مردم و اقتصاد کشور باشد را انجام می‌دهیم حتی اگر عده‌ای مخالفت کنند
  • پاکستان: سفر ابراهیم رئیسی موفقیت‌آمیز بود/ مخالفت‌های خارجی اهمیتی ندارد
  • پاکستان: سفر ابراهیم رئیسی موفقیت‌آمیز بود/مخالفت‌های خارجی اهمیتی ندارد
  • سفر رئیس جمهور به سریلانکا به روایت تصویر
  • استقبال پرشور مردمی از ابراهیم رئیسی در سریلانکا (فیلم)
  • اراده مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان برای پیروزی فلسطین و جایگزینی نظامی عادلانه در جهان قطعاً محقق خواهد شد
  • ابراهیم رئیسی دکترا گرفت +عکس