Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه فریدون‌شهر گفت: نصب کنتور توسط آب‌منطقه‌ای، همه آب را به اصفهان می‌برد؛ این درحالی است که با وجود فاصله ۱۰ کیلومتری فریدون‌شهر با زاینده‌رود، آب‌رسانی به این شهرستان با تانکر انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام اسماعیل شامحمدی ظهر امروز __پنجشنبه بیست‌وششم خردادماه__ در جلسه شورای اداری شهرستان فریدون‌شهر که با حضور وزیر بهداشت برگزار شد، اظهار کرد: امیرالمومنین (ع) خطاب به مالک‌اشتر می‌فرمایند: «سعی کن حضورت در جمع مردم زیاد باشد و حجابی بین تو و مردم نباشد که فاصله داشتن با مردم یک نوع تنگ نظری نسبت به مشکلات مردم می‌آورد».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به حضور وزیر بهداشت در این جلسه به مشکلات بهداشتی شهرستان فریدون‌شهر اشاره می‌کنیم و امیدواریم که احداث یک بخش دیالیز و بخش درمانگاهی از برکات سفر وزیر به این شهرستان باشد.

امام جمعه فریدون‌شهر با بیان اینکه خواسته سال‌های طولانی این شهرستان مبنی بر داشتن یک دستگاه سی‌تی‌اسکن برآورده شد، ادامه داد: این شهرستان مصلی ندارد و وضعیت مسجد این شهرستان مناسب حال مردم نیست، مسجد این شهرستان برای بازسازی به دلایل بهداشتی و نبود ایمنی، نیازمند بودجه است و خانه‌های عالم در این شهرستان در شرف تخریب هستند.

نبود ساختمان مختص عشایر در فریدون‌شهر

وی تصریح کرد: با توجه به جمعیت ۲۳ هزار نفری عشایر در این شهرستان، ساختمانی مختص عشایر وجود ندارد و لازم است برای این جمعیت ساختمانی باشد که مراسم ملی و قومی خود را در آن مکان برگزار کنند.

حجت‌الاسلام شامحمدی با بیان اینکه جمعیت این شهرستان رشد منفی داشته که با وجود این همه نعمت در این منطقه، از مشکلات است، اضافه کرد: با گردشگری مخالف نیستیم، اما تبلیغ گردشگری بدون زیرساخت از دیگر مشکلات این منطقه است و لازم است دولت به ایجاد زیرساخت گردشگری در این منطقه توجه کند.

نصب کنتور روی چاه‌های کشاورزی و قطع ۵ ساعته برق، تیشه به ریشه کشاورزی زده است

امام جمعه فریدون‌شهر گفت: نصب کنتور توسط آب منطقه‌ای همه آب را به اصفهان می‌برد و این درحالی است که با وجود فاصله ۱۰ کیلومتری فریدون‌شهر با زاینده‌رود، آب‌رسانی به این شهرستان با تانکر انجام می‌شود. هیچ آبی در فریدون‌شهر نمی‌ماند و آب این منطقه به سمت خوزستان و اصفهان می‌رود.

وی اظهار کرد: یک کشاورز برای آبیاری باید با تانکر چند صد هزارتومانی زمین خود را آبیاری کند و نصب کنتور روی چاه‌های کشاورزی و قطع پنج ساعته برق یعنی تیشه به ریشه کشاورزی زدن و این وضعیت نتیجه سیاست غلط دولت‌ها است که این منطقه با وجود آب و خاک ارزشمند، مردم فقیری دارد.

حجت‌الاسلام شامحمدی افزود: با قطع برق و آب، کشاورزی صدمه می‌بیند و در هیچ جای کشور به اندازه این چهار شهرستان، اداره منابع طبیعی به مردم ظلم نمی‌کند، چرا باید زمین‌های مردم توسط این اداره دست‌اندازی شود؟ کجای دنیا دیده‌اید زمین احیا شده توسط مردم را دولت به ممات تبدیل کند؟ کمیسیون رفع تداخلات باید احیا شود و پرونده‌ها در آن مطرح شود.

وی خاطرنشان کرد: دولت باید کاری کند، رفتن از روستا به شهر صرفه اقتصادی نداشته باشد، با مهاجرت عنصر تولیدکننده را به عنصر مصرف کننده تبدیل می‌کنیم و مردم مهاجرت کرده در حاشیه شهر دچار مشکلات بسیار می‌شوند.

کد خبر 582198

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آب رسانی سیار آبرسانی به روستاها ابرسانی به مناطق محروم امام جمعه فریدونشهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق فریدون شهر نصب کنتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۹۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: این قهرمانی فقط برای مردم است

به گزارش "ورزش سه"، وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران، پس از قهرمانی در جام ملت‌های آسیا با پیروزی مقابل تایلند گفت: این قهرمانی را به شما به واسطه انرژی و دعای خیرتان تقدیم می‌کنم. این دوره یکی از سخت‌ترین دوره‌هایی بود که به عنوان سرمربی و بازیکن تجربه کرده بودم و هر ساله انتخابی جام جهانی یک دستاورد محسوب می‌شود و حالا با توجه به کرونا، این فاصله به ۳ سال رسید. یک برنامه‌ریزی داشتیم و در مسابقات قبلی ۴ بازیکن سابقه حضور در میادین بزرگ را داشتند و این مسیر ادامه پیدا کرد. اردوهای تدارکاتی و بازی‌های زیادی داشتیم.

او ادامه داد: در این تورنمنت هم همه آمده بودند تا سهمیه کسب کنند و ازبکستان خودش به خاطر میزبانی جام جهانی تلاشش فرق می‌کرد و چون یک سهمیه به آسیایی‌ها اضافه می‌شد و دیدید که فاصله تیم‌ها چه میزان کم شده است که ژاپن قهرمان مسابقات در همان گروهی حذف شد. تیم‌هایی هم مثل افغانستان و تاجیکستان به جام جهانی صعود کردند و البته در اروپا هم فرانسه و هلند به این تجربه رسیدند. الان اوکراین و آنگولا هم پس از غیبت دوباره به جام جهانی رسیدند که نشان می‌دهد فوتسال یک ورزش شناخته شده است و نام تیم‌های جدید را می‌بینیم. انتخابی جام جهانی واقعا سخت بود و فراز و نشیب‌های زیادی داشتیم، اما مقتدرانه به فینال رسیدیم. خیل عظیم تماشاگران تایلندی خودش به تیم ما هیجان داده بود و ما هم این برد را به مردم عزیز کشورمان تقدیم می‌کنیم. ناقابل است و امیدوار هستم راه‌های رسیدن به اهداف بزرگ‌تر از حالا برای ما مشخص باشد.

دیگر خبرها

  • توقیف ۳ تانکر حامل سوخت قاچاق در هرمزگان 
  • شمسایی: این قهرمانی فقط برای مردم است
  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • همایش تجلیل از خیران سلامت فریدونشهری
  • مشکلات جهان اسلام در نتیجه عدم توجه به توصیه های علمای جهان اسلام است/ هدف صهیونیسم بین الملل ایجاد فاصله میان کشورهای اسلامی است
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد
  • امداد رسانی به بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب سیستان و بلوچستان
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب مناطق عشایری سرایان
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب سرایان