Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان امشب در تشریح این خبر بیان داشت: مأموران ایستگاه بازرسی شهید چغازردی شهرستان میناب با انجام اقدامات اطلاعاتی از جابجایی محموله سنگین سلاح مطلع و پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند. 

وی افزود: مأموران در این زمینه با پایش محسوس و نامحسوس محورهای فرعی و اصلی، پژو ۴۰۵ حامل محموله را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه آن را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده انتظامی استان هرمزگان اظهار داشت: در بازرسی از خودرو ۲۰ قبضه اسلحه جنگی کلت به همراه ۵۵۰ عدد فشنگ مربوطه کشف شد ‌.

سردار جعفری با اشاره به دستگیری یک متهم در این زمینه تصریح کرد: اقدامات پلیسی و تحقیقات جهت شناسایی و دستگیری سایر عناصر و کشف سایر سلاح های احتمالی بصورت ویژه در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/ ۳۷۲۸

منبع: فارس

کلیدواژه: کشف اسلحه هرمزگان بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۲۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ کلاهبردار در دیواندره دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی آزادی صبح سه شنبه به خبرنگاران رسانه‌های استان اعلام کرد: با مراجعه تعدادی مال باخته به پلیس فتا دیواندره مبنی بر اینکه ۲ نفر از طریق کانال‌های تلگرامی و پیج‌های اینستاگرامی با جلب اعتماد، مبالغ قابل توجهی از آنان با عنوان اخذ گواهی نامه رانندگی، مدرک تحصیلی و غیره کلاهبرداری کرده‌اند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: واموران پلیس فتا دیواندره با اشراف اطلاعاتی، اقدامات فنی و هوشمندانه پلیسی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی ۲ نفر کلاهبردار را شناسایی و در یک عملیات ضربتی در یکی از استان‌های همجوار دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه در تحقیقات به عمل آمده از متهمان به ۲۰۰ ملیاردریال کلاهبرداری از شهروندان اعتراف کردند، گفت: در این رابطه ۱۹ نفر شاکی شناسایی شده است.

سردار آزادی در ادامه با بیان اینکه پلیس قاطعانه با مخلان امنیت و آرامش مردم در فضای حقیقی و مجازی برابر قانون برخورد خواهد کرد، افزود: متهم به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

کد خبر 6092724

دیگر خبرها

  • کشته شدن ۴ مامور پلیس در کارولینای شمالی
  • ۲ کلاهبردار در دیواندره دستگیر شدند
  • شناسایی ۱۲هزار صفحه فروش سلاح در فضای مجازی
  • گسترش همکاری‌های مذهبی - فرهنگی در دستور کار ایران و ازبکستان
  • دستگیری عوامل نزاع خیابانی در میاندوآب
  • بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند
  • ۱۲ متهم متواری در فلاورجان دستگیر شدند
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر
  • دستگیری یکی از اراذل و اوباش معروف در گرگان
  • دستگیری قاتل سه نفر از اعضای خانواده در شادگان