Web Analytics Made Easy - Statcounter

میراسماعیل صدیق گفت: به اصناف و فروشندگان البسه اعلام شده تا درخصوص اصلاح مانتوهای جلوباز (بدون دکمه) و جمع آوری و عدم عرضه مانتوهای کوتاه (بالاتر از زانو) اقدام کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ میراسماعیل صدیق رئیس اتحادیه پوشاک کرج با اشاره به ممنوعیت فروش مانتوهای جلوباز، در گقتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: طی هفته پیش رو طرح بازرسی و نظارت بر واحدهای صنفی آغاز و فروشگاه های متخلف پلمب می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صدیق افزود: بر اساس مصوبه ستاد عفاف و حجاب وزارت کشور، عرضه مانتوهای جلوباز که عمدتا به صورت قاچاق وارد کشور می شوند ممنوع است چرا که تنها هدف آنها تهدید کیان خانواده های ایرانی خواهد بود.    وی با اشاره به جمع آوری البسه مغایر با عرف جامعه اسلامی در کرج، اظهار داشت: تشویق بانوان به استفاده از پوشش مناسب، نیازمند ارائه لباس های ارزان و شکیل است و در دسترس قرار داشتن آن در دستور کار اتحادیه می باشد.   صدیق تصریح کرد: اتحادیه پوشاک آمادگی دارد مراکز عرضه پوشاک حجاب را دایر کند چرا که فروشگاه های غیرمجاز زیرزمینی اصلی ترین مراکر عرضه البسه قاچاق بوده و دسترسی بازرسان اتحادیه به مزون های خانگی و پنهانی دشوار است.   وی با اشاره به اینکه در صورت اطلاع از فروشگاه های غیرمجاز، به اداره اماکن معرفی می شوند، گفت: به اصناف و فروشندگان البسه اعلام شده تا درخصوص اصلاح مانتوهای جلوباز (بدون دکمه) و جمع آوری و عدم عرضه مانتوهای کوتاه (بالاتر از زانو) اقدام کنند.   صدیق در خاتمه خاطرنشان داشت: به زودی مراکز عرضه ارزان و باکیفیت فروشگاه های حجاب و عفاف از طریق رسانه های استان البرز و در صورت همکاری سایر نهادها از طریق تابلوهای تبلیغاتی شهر به اطلاع شهروندان خواهد رسید.    

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مانتوهای جلوباز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۴۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف موتورسنگین غیرمجاز در طرح پلیس رفسنجان

سرهنگ مرتضی امیرسبتکی گفت: در راستای طرح ارتقا امنیت اجتماعی با محوریت برخورد با دارندگان موتورسنگین‌های غیرمجاز در شهرستان یک دستگاه موتورسیکلت دیگر توقیف شد. 

وی افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی در بازرسی از منزلی که در آن اقدام به نگهداری موتورسیکلت سنگین غیر مجاز می‌شد یک دستگاه موتورسیکلت سنگین غیرمجاز فاقد مدرک را کشف کردند.

سرهنگ امیرسبتکی با تأکید بر اجرای طرح برخورد با دارندگان موتورسیکلت‌های غیر مجاز بطور مستمر در طول سال از شهروندان خواست تردد اینگونه وسایل نقلیه را به پلیس گزارش کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • چهار حفار غیرمجاز اماکن تاریخی در تربت‌حیدریه دستگیر شدند
  • دستگیری چهار حفار غیرمجاز اماکن تاریخی در تربت‌حیدریه
  • شناسایی و پلمب دو واحد غیرمجاز در محلات
  • توقیف موتورسنگین غیرمجاز در طرح پلیس رفسنجان
  • پلمب یک رستوران متخلف در آستانه اشرفیه
  • یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد پلمب شد
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط‌ جنین در یزد
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد
  • سیاست‌های بروکسل علت اصلی گرانی گاز در اروپا
  • پلمب مرکز غیرمجاز زیبایی در خمینی‌شهر