Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی‌پوش ژیمناستیک ایران در مسابقات شش‌وسلیه قهرمانی آسیا با قرار گرفتن در جایگاه دوازدهم، سهمیه رقابت‌های جهانی را کسب کرد.

به گزارش ایران اکونومیست، در پایان مرحله مقدماتی ژیمناستیک هنری قهرمانی آسیا در قطر مهدی احمدکهنی ژیمناست ایران در مجموع شش‌وسیله امتیاز  ۷۷.۸۳۴ را کسب کرد و با قرارگرفتن در رده دوازدهم جواز حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان در انگلیس را به‌دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشورهای چین، ژاپن، کره جنوبی، چین‌تایپه، قزاقستان، ازبکستان و هند هرکدام با ۲ ورزشکار و یک ژیمناست از فیلیپین به همراه احمد کهنی مسافر انگلیس شدند.

در پایان بخش تیمی هم تیم ایران با کسب ۲۳۳.۲۳۴ امتیاز بعد از چین، ژاپن، چین‌تایپه، کره جنوبی، قزاقستان و ازبکستان در رده هفتم آسیا قرار گرفت.

پیش‌ از این نیز احمدکهنی و سعیدرضا کیخا جواز حضور در فینال رقابت‌های سه‌وسیله قهرمانی آسیا را کسب کرده بودند. فینال این مسابقات تا ساعاتی دیگر در  سه وسیله خرک حلقه، دارحلقه و حرکات زمینی آغاز می‌شود.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: مسابقات قهرمانی آسیا ، ژیمناستیک ، فدراسیون ژیمناستیک

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: مسابقات قهرمانی آسیا ژیمناستیک فدراسیون ژیمناستیک قهرمانی آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۶۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، در ادامه رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا و در مرحله حذفی، تیم ملی کشورمان که در ترکیب خود از سعید مومنی سنگربان قزوینی بهره می‌برد، به مصاف تیم قرقیزستان رفت و با برد پر گل علاوه بر رسیدن به نیمه نهایی مسابقات مجوز حضور در مسابقات جام جهانی را کسب کرد.   تایلند میزبان جام ملت‌های فوتسال آسیا است.   نایب قهرمانی کاراته استان در رقابت‌های قهرمانی دختران کشور   در جریان رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی، در مسابقات دسته ۶۶ کیلوگرم جوانان، مائده شالی با شکست برابر کاراته کا قمی به نشان نقره رسید.   پیش از این هم لیلا برجعلی ملی پوش استان موفق به کسب نشان طلا رده سنی بزرگسالان شده بود.

دیگر خبرها

  • ورزشکاران پاراکانو در قهرمانی جهان مشخص شدند
  • تلاش شمشیربازان اصفهانی برای کسب سهمیه المپیک
  • کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا
  • پایان کار دختران بیلیارد ایران در مسابقات قهرمانی آسیا
  • آنهایی که اهل ژیمناستیک نیستند، به انتخابات نیایند
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا
  • مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا