Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@23:21:39 GMT

نشست مبلغین و مبلغات جهادی جنوب کشور در لامرد برگزارشد

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۵۶۴۱۵

نشست مبلغین و مبلغات جهادی جنوب کشور در لامرد برگزارشد

به گزارش خبرنگار مهر، نشست هم اندیشی مبلغین و مبلغات جهادی جنوب فارس جمعه با حضور حجت الاسلام احمد واعظی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی قم در حسینیه عاشقان ثارالله سپاه لامرد و با حضور روحانیون و مبلغین برگزار شد.

در این آئین، حجت الاسلام سیدابوالحسن علوی رئیس شورای عالی جامعه مبلغین و روحانیون جنوب فارس اظهار داشت: این نشست جامعه مبلغین و مبلغات جنوب کشور برای ساماندهی تبلیغ مبلغین تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این تشکل بازوی قدرتمند ائمه جمعه لامرد ومهر و مناطقی مانند خنج، گراش، بیرم، بستک و جنوب فارس است.

او با بیان این مطلب که خانم‌های مبلغه را نیز ساماندهی کرده ایم، گفت: نظریه‌های مبلغین را بررسی می‌کنیم که خوشبختانه توانسته ایم یک حرکت تبلیغی خوب در جنوب ایجاد کنیم.

امام جمعه موقت اسبق لامرد گفت: هدف از برگزاری این همایش بررسی مسائل تبلیغی، و ارائه آموزش‌های لازم است که مسائل و مشکلات مبلغین و طلاب را مورد بررسی و راهکارهای مناسب اندیشه شود.

وی افزود: یکی دیگر از اهداف این تشکل آمادگی دیدار و نشست با مسؤلین تبلیغی کشور برای برطرف کردن مشکلات مبلغین است که خوشبختانه تمامی طیف‌های سیاسی را تحت پوشش داریم.

علوی گفت: روند تحلیل‌های ما مربوط به انقلاب اسلامی و بیانات مقام معظم رهبری بویژه بیانیه گام دوم انقلاب است و این برای مبلغین جامعه اسلامی نقطه قوت است.

وی گفت: برای این آئین هم اندیشی گروه‌های جهادی مبلغین از رئیس دفتر تبلیغات اسلامی قم دعوت گرفتیم که از نظر آموزشی و استاد کمک کنند تا شاهد پیشرفت‌های بیشتری باشیم.

وی افزود: امید است در آینده‌ای نزدیک بنیاد تبلیغی قوی در منطقه داشته باشیم تا شاهد پیشرفت‌های خوبی باشیم.

علوی با اشاره به اینکه حدود ۷۰۰ نفر از طلاب و مبلغین زیرمجموعه جامعه مبلیغ و روحانیون جنوب است، تصریح کرد: بیشترین هدف ما در راه اندازی این تشکل حرکت به سوی تمدن نوین اسلامی که مدنظر منویات مقام معظم رهبری است می‌باشد.

کد خبر 5516681

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری مقام معظم رهبری اعزام مبلغ لامرد تبلیغات اسلامی فارس بوشهر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه خراسان رضوی اردبیل کشاورزی آمار کرونا اصفهان مشهد بیرجند ویروس کرونا سفر استانی سازمان تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۶۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیردریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به پیشرفت شگرف نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: در ۴۵ سال بعد از انقلاب اسلامی که کشور در همه ابعاد در شرایط تحریمی و توطئه دشمنان قرار داشته است، انقلاب اسلامی در نقطه شروع خود حتی سیم‌خواردار هم نداشت.

وی در گفتگویی که با خبرگزاری دانشجو داشته، افزود : اما انقلاب از داشته‌های خود که مردم و جوانان نخبه بود بهره برد و امروز نه تنها در منطقه خاورمیانه، بلکه در جهان حرف اول را می‌زند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: هدف اصلی ایجاد پایگاه در قطب جنوب مطالعات علمی است، یعنی جامعه علمی و نخبگانی کشور در آن حضور پیدا خواهند کرد، در همه کشورهای دنیا که پایگاه در قطب جنوب دارند ارتش‌ها صرفاً پشتیبان کننده است.

امیردریادار ایرانی تاکید کرد: ما آمادگی کامل برای پشتیبانی نخبگان و بخش‌های علمی کشور برای حضور در قطب جنوب را داریم، بر این اساس دولت در حال آماده سازی برای حضور دائمی در قطب جنوب است.

27211

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899837

دیگر خبرها

  • پنجاهمین نشست بانک توسعه اسلامی در عربستان آغاز شد
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین
  • پویایی در جامعه نیازمند جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار است
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • عمل به شعار سال و مردمی شدن اقتصاد نجات‌بخش تولید است
  • امیردریادار ایرانی: ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب آمادگی دارد/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • «حجت الاسلام اسماعیلی» به عنوان راهیار تبلیغ گیلان منصوب شد
  • امیردریادار ایرانی : آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا