Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل حج وزیارت آذربایجان غربی گفت: ۸کاروان از استان به سرزمین های وحی اعزام می شوند.

شاهین حق شناس در گفت وگو با ایسنا افزود:امسال از آذربایجان غربی ۸کاروان که ۴کاروان شیعه و ۴ کاروان از اهل سنت هستند به سرزمین های وحی اعزام می شوند. 

وی تصریح کرد: این کاروان ها از شهرهای ارومیه، خوی، مهاباد، بوکان ، سردشت و میاندوآب خواهند بود و همگی از مبدا فرودگاه بین المللی شهید باکری ارومیه به حج اعزام می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حق شناس خاطر نشان کرد: زمان اعزام زائران استان ۹و ۱۰تیر ماه و زمان برگشت حجاج روزهای ۴و ۵ مرداد خواهد بود.

مدیرکل حج و زیارت آذربایجان غربی اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا و محدودیت ها و کاهش سهمیه زائر در کل کشور های اسلامی به طبع سهم ایران و استان نیز کاهش یافته و امسال بعد از دوسال وقفه از آذربایجان غربی ۱۰۴۷نفر در مناسک حج حضور می یابند.

وی یاد آور شد: تمامی زائران استان مابین ۱۸تا ۶۵سال سن دارند و همه آنها باید ۳دوز واکسن کرونا از واکسن های مورد تایید عربستان شامل آسترازنکا، سینوفارم و اسپوتیک را دریافت کرده باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی حجاج ایرانی سرزمین وحی فرودگاه شهید باکری ارومیه آذربایجان غربی اعزام می شوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۹۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت زائران عمره به کشور آغاز شد

حسام قربانعلی، سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه عملیات اعزام زائران عمره که از روز سوم اردیبهشت آغاز شده بود با انجام ۲۲ پرواز به پایان رسید و از امروز ۱۳ اردیبهشت پروازهای بازگشت زائران عمره به کشور آغاز خواهد شد.

او اظهار کرد: عملیات اعزام زائران عمره پس از ۹ سال در قالب  توافق‌ بین جمهوری اسلامی ایران و دولت عربستان سعودی انجام شد و امروز پس از اعزام آخرین گروه زائران حج عمره عملیات بازگشت پس از ۱۰ روز  آغاز می شود.

قربانعلی  با بیان اینکه  بخش‌های مختلف هواپیمایی جمهوری اسلامی برای انجام مناسب این عملیات برنامه‌ریزی کردند گفت: از آنجا که با پایان عملیات حج مفرده، عملیات اعزام زائران حج تمتع نیز در پیش است، ما باید به گونه‌ای برنامه ریزی می‌کردیم که در زمان مربوط بتوانیم به بهترین شکل پاسخگوی زائران بیت‌الله الحرام باشیم. 

وی تاکید کرد: عملیات اعزام زائران عمره ۱۴۰۳ بامداد روز سوم اردیبهشت از فرودگاه امام خمینی (ره) آغاز شد و طبق هماهنگی با دیگر دستگاه‌های متولی مقرر شد با ۴۴ پرواز رفت و برگشت ۵ هزار و ۶۱۰ زائر اعزام شوند. 

وی یادآور شد: عملیات اعزام زائران عمره امسال از ۱۱ فرودگاه کشور شامل تهران، زاهدان، اهواز، تبریز، یزد، کرمان، بندرعباس، ساری، اصفهان و شیراز انجام شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • معلمان نقش مهمی در کاهش آسیب‌های جامعه دارند
  • پرواز نخستین کاروان زائران حج عمره
  • اعزام نخستین گروه از عمره‌ گزاران کهگیلویه‌ و بویراحمد به سرزمین وحی
  • بازگشت زائران عمره به کشور آغاز شد
  • اولین گروه از عمره‌گزاران کهگیلویه‌وبویراحمد به سرزمین وحی
  • زائران آماده اعزام به سرزمین وحی / اعزام زائران خراسان شمالی اواخر اردیبهشت انجام می‌شود
  • اعزام زائران به سفر حج از بوشهر ۴ و ۵ خرداد
  • واژگونی یک دستگاه خودروی پرشیا در محور خوی_چایپاره با ۴حادثه دیده و یک مصدوم
  • اعزام زائران خانه خدا پس از «۹ سال انتظار»
  • کاروان زائران حج عمره از اصفهان اعزام شد