Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل گروه صنعتی انتخاب الکترونیک گفت: رکورد تولید و تحویل محصول در روز گذشته در گروه صنعتی انتخاب الکترونیک، شکسته شد.

به گزارش مرکز ارتباطات رسانه‌ای انتخاب الکترونیک، محمدحسین فهیمی با انتشار پیامی در صفحه توئیتر خود نوشت:

"رکورد تولید در گروه صنعتی انتخاب الکترونیک شکسته شد

به لطف خدا و در سایه همت و تلاش شبانه روزی همکاران من در بزرگ‌ترین مجتمع تولیدکننده لوازم خانگی ایران، رکورد تولید و تحویل محصول در روز گذشته شکسته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تلاش برای ایران قوی و توسعه پایدار صنعت لوازم خانگی ادامه دارد."

بر اساس این گزارش، شکسته شدن رکورد تولید و تحویل محصول در بزرگ‌ترین مجتمع تولیدکننده لوازم خانگی ایران که تولیدکننده محصولات برندهای اسنوا، دوو و بُست است در حالی از سوی مدیرعامل این گروه صنعتی اعلام شده که داده‌های ارائه شده در گزارش اخیر مرکز آمار ایران آمده نشان می‌دهد، شاخص قیمت تولیدکننده در گروه "صنعت" در بازه زمانی سال گذشته به بیش از ۶۰۵.۰ رسیده و این به معنای رشد بیش از ۵۶.۷ درصدی تورم در این زمینه برای تولیدکنندگان و صنایع ایرانی است.

بر همین مبنا بسیاری از کارشناسان اقتصادی معتقدند افزایش نرخ تورم تولیدکننده و بهای نهاده‌های تولید، همزمان با اعمال سیاست‌های کنترلی شدید در حوزه قیمت محصول نهایی می‌تواند فعالیت بسیاری از بنگاه‌های اقتصادی و صنایع ایرانی را از دایره مقیاس اقتصادی خارج کند.

سیدرضا فاطمی امین، وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز چندی پیش در جلسه صحن علنی مجلس شورای اسلامی در این زمینه گفته بود: " تا شهریور سال ۱۴۰۰ روند نمودار قیمت لوازم‌خانگی افزایشی بوده؛ اما از شهریور و مهر به بعد ثابت شده و افزایش بسیار اندکی داشته است؛ تورم لوازم خانگی کمتر از نصف تورم کشور است و این یعنی اقداماتی انجام شده و این اقدامات با اعمال سازوکارهایی شکل گرفته است. "

کد خبر 582494

منبع: ایمنا

کلیدواژه: لوازم خانگی رونق تولید لوازم خانگی داخلی تولید توسعه پایدار شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق گروه صنعتی انتخاب الکترونیک لوازم خانگی رکورد تولید شکسته شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۹۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان 

سردار ناصر فرشید گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان، در پی دریافت خبری مبنی بر نگهداری انواع لوازم خانگی خارجی در یک انبار در شهر کرمان، بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی قضایی و با همراهی کارشناسان اداره صمت استان در بازدید از این انبار، بیش از ۴۰ دستگاه انواع لوازم خانگی خارجی، شامل: یخچال فریزر، تلویزیون، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی و دیگر لوازم منزل را کشف و آنان را تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان دادند.  

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این اقلام را بیش از ۳۰ میلیارد ریال برآورد کردند، بیان داشت: در این خصوص یک متهم دستگیر و به تعزیرات حکومتی معرفی شد که در این رابطه با توجه به ضرر و زیان عرضه کالای قاچاق به جای تولیدات داخلی از همگان می‌خواهیم نگهداری و فروش هر گونه اقلام قاچاق و غیر مجاز را به شماره ۰۹۶۳۰۰ سامانه خبری پلیس امنیت اقتصادی گزارش کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • رکورد مسابقات فری استایل اسکیت شکسته شد
  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان 
  • پازوکی :تولیدکنندگان خواستار افزایش قیمت لوازم خانگی هستند/ واردات لوازم خانگی همچنان ممنوع است
  • ۵۰ میلیارد دلار صادرات غیرنفتی ایران به سایر کشور‌ها
  • رکورد صدور پروانه در بافت‌های فرسوده شکسته شد
  • دولت از فعالان بازار لوازم خانگی انتظار معجزه دارد
  • نخستین واحد پرورش قارچ صنعتی در جوین خراسان رضوی افتتاح شد
  • رکورد نوسازی مسکن در بافت‌های فرسوده شکسته شد
  • توزیع بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی در بجنورد
  • استقبال وزیر تانزانیایی از انتقال دانش فنی ساخت لوازم خانگی ایرانی