Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، «حازم قاسم» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که حملات امروز دشمن صهیونیستی به نوار غزه در ادامه جنایات این رژیم علیه اراضی فلسطینی در قدس، کرانه باختری و فلسطین اشغالی ۱۹۴۸ انجام می‌گیرد که آخرین مورد آن شهادت ۳ مبارز مقاومت در جنین بود.

بر اساس این گزارش، حازم قاسم در ادامه اظهاراتش خاطر نشان کرد که دشمن صهیونیستی در تلاشی نافرجام به دنبال توقف روند صعودی عملیات‌های مقاومتی فلسطینیان در اراضی اشغالی از طریق این جنایات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسم تصریح کرد که مقاومت فلسطین همچنان سپر حمایتی ملت فلسطین در کل این سرزمین و شمشیری بر کشیده برای ضربه زده به دشمن خواهد بود. وی افزود که به رغم این جنایات، مبارزات مشروع ملت فلسطین علیه رژیم اشغالگر تا آزادسازی این سرزمین و دست‌یابی به استقلال ادامه خواهد داشت.

گفتنی است، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی صبح امروز مقر «صلاح الدین» متعلق به مقاومت را در مرکز نوار غزه هدف قرار دادند. در پی این حمله ستون‌ها دود از این مقر برخاست.

در همین حال، پهپادهای صهیونیست یک برج دیده‌بانی مقاومت و زمینی کشاورزی را در منطقه ملکه در شرق محله زیتون در شرق غزه هدف قرار دادند. گفته می شود اهدافی در شمال و شرق غزه نیز بمباران شده است.

کد خبر 5517038 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: جنبش حماس حازم قاسم رژیم صهیونیستی اوکراین روسیه رژیم صهیونیستی ایالات متحده امریکا عراق فلسطین جنگ اوکراین ایران عربستان سعودی سوریه لبنان ترکیه حمله روسیه به اوکراین جو بایدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۰۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست چین از تل‌آویو: حمله به رفح را متوقف کنید

به گزارش خبرآنلاین به نقل از ایسنا، «لین جیان» سخنگوی وزارت خارجه چین در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به شهر رفح گفت: «چین با جدیت از اسرائیل می‌خواهد باتوجه‌به درخواست‌های بی‌شمار جامعه بین‌المللی، حمله به رفح را متوقف کرده و تمام توان خود را برای پیشگیری از یک فاجعه انسانی بزرگ‌تر در نوار غزه به کار گیرد.»

ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز (سه‌شنبه) عملیات نظامی خود را در بخش شرقی شهر رفح آغاز کرد و جنگنده‌های این رژیم حملات هوایی شدیدی را علیه این منطقه انجام دادند.

خبرنگار خبرگزاری فرانسه که در رفح حضور دارد گفت این شهر هدف حمله سنگینی قرار گرفته و بر اساس آمار اعلام‌شده از سوی یک بیمارستان در رفح، تاکنون ۱۱ فلسطینی به شهادت رسیده و ده‌ها تن مجروح شده‌اند.

این سخنگوی وزارت خارجه چین با ابراز نگرانی شدید نسبت به حمله زمینی رژیم صهیونیستی به رفح، گفت: «با جنگ و خشونت نمی‌توان مشکلات را حل کرد و امنیت را به ارمغان آورد.»

310310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903973

دیگر خبرها

  • پرواز بالن جاسوسی رژیم صهیونیستی در بخش غربی مرز با لبنان+فیلم
  • غزه، نماد شرافت و عزت است/این بار نیز مقاومت پیروز خواهد شد
  • اذعان ارتش رژیم صهیونیستی به ناکامی برابر مقاومت فلسطین
  • ادامه نبرد سنگین مقاومت فلسطین با ارتش اسرائیل در رفح
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به جنوب فلسطین اشغالی
  • درخواست چین از تل‌آویو: حمله به رفح را متوقف کنید
  • سناریوهای تجاوز به رفح و واکنش جبهه‌های حامی غزه
  • عملیات جدید مقاومت اسلامی عراق علیه رژیم صهیونیستی
  • هیأت مذاکره‌کننده تل‌آویو در حال بررسی پاسخ حماس است
  • هشدار شدید اللحن حماس به تل آویو درباره حمله به رفح