Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@06:45:51 GMT

زرآباد با مشکلات عدیده ارتباطی مواجه است

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۶۰۵۸۹

زرآباد با مشکلات عدیده ارتباطی مواجه است

 نعمت الله نجاری در جلسه بررسی مشکلات مخابراتی شهرستان با حضور مدیرکل مخابرات سیستان و بلوچستان و اعضای شورای اداری و جمعی از دهیاران گفت: مشکلات ارتباطی و اینترنت در بسیاری از روستا‌های شهرستان زرآباد مشهود است به طوریکه روستای همت آباد بخش مرکزی این شهرستان با بیشترین جمعیت دانشجوی از نبود اینترنت رنج می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در بسیاری از روستا‌های بخش کاروان حتی دسترسی برای مکالمه وجود ندارد و حتی یک متر فیبر نوری در این بخش اجرا نشده است.

فرماندار زرآباد گفت: پهنای جنوبی شهر زرآباد با مشکلات عدیده مخابراتی روبروست که امیدواریم هر چه سریعتر تیم مخابرات استان برای رفع مشکلات این محلات به منطقه اعزام شود.

نجاری  گفت: رونق گردشگری و صیادی زمانی اتفاق می‌افتاد که زیر ساخت‌های مخابراتی در آن منطقه آماده باشد و امیدواریم بزودی شاهد راه اندازی دکل مخابراتی روستای شریف آباد باشیم تا مجهزترین اسکله صیادی جنوب شرق کشور از نعمت پوشش مخابراتی بهره‌مند شود.

وی  می گوید: باتوجه به سرقت‌های صورت گرفته نیاز است فیبر نوری در شهر زرآباد و نوار ساحلی این شهرستان به صورت زمینی اجرا شود.

او   گفت: تمام زیرساخت‌های مخابراتی روستای ساحلی جد جهت اینترنت ۴g آماده است که باید در اسرع وقت انجام گیرد.

تیمی از مهندسین مخابرات برای رفع نواقص مخابراتی به زرآباد اعزام می‌شود

مدیرکل مخابرات استان سیستان و بلوچستان نیز  گفت: تا ده روز آینده تیمی از مهندسین مخابرات استان جهت مشکلات ارتباطی شهرستان و شهر اعزام و پس از صدور صورت جلسه، ۱۵ روز مشکلات و نواقص شهر زرآباد و برخی از سایت‌ها رفع خواهد شد.

محمد حسین عیدی زاده  می گوید: تا دو ماه آینده دکل مخابراتی روستای شریف آباد بخش مرکزی شهرستان زرآباد راه اندازی خواهد شد که امیدواریم مشکل ارتباطی اسکله شهید رضایی کلات با راه اندازی این دکل رفع شود.

وی گفت: هم اکنون دکل‌های مخابراتی روستا‌های اسماعیل چات و دوکی به ۴g متصل هستند که بزودی به ۳g نیز متصل می‌شوند.  

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مخابرات سیستان و بلوچستان زیرساخت ارتباطی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۰۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۱۰ برابری طرح حوزه راه شهرستان مهریز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، محمد رستگاری در دیدار با احمد آخوندی سرپرست فرمانداری شهرستان مهریز ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده حوزه راه در شهرستان مهریز گفت: طی حدود ۳۰ ماه گذشته (در دولت سیزدهم) تعداد قرارداد‌های طرح‌های حوزه راه از ۱۲ به ۵۲ مورد و میزان ریالی آن نیز از ۳۱ به ۳۰۸ میلیارد تومان افزایش یافته که نشان دهنده رشد ۱۰ برابری است.

وی با تشریح طرح‌های بزرگ روشنایی بزرگراه یزد – مهریز، محور زردین – منشاد، روکش محور‌های اصلی، تبدیل آبنما محور گردکوه – بهادران به پل، ایمن‌سازی محور مهریز – تنگچنار، ساماندهی میدان ورودی شهر، روکش محور مروست و ... افزود: انجام برخی از طرح‌های و تعریف طرح‌های جدید در راستای خدمت‌رسانی به مردم نیازمند تزریق اعتبارات استانی و ملی است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد در رابطه با مشکلات و مسائل حوزه حمل‌ونقل شهرستان مهریز نیز، تصریح کرد: با راه‌اندازی سامانه اعلام بار مجازی در شهرستان ضمن رفع مشکلات عمده حوزه حمل‌ونقل، می‌توانیم شاهد برقراری عدالت بین رانندگان و توزیع بار عادلانه باشیم.

سرپرست فرمانداری مهریز در این دیدار بر ساماندهی مسیر سنتو ورودی مهریز از سمت استان کرمان و رفع مشکلات حوزه راهداری و مشکلات حوزه حمل و نقل رانندگان تاکید کرد.

احمد آخوندی ادامه داد: باید بر اساس طرحی منظم و استاندارد مسیر سنتو با همکاری کسبه سروسامان یابد و از این اوضاع نابسامانی درآید.

دیگر خبرها

  • رابطه زناشویی برنده و بازنده ندارد
  • راه اندازی فیبر نوری در ۳۴ روستای رشت
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • ۲۰ دوربین پلاک خوان برای نخستین بار در زابل نصب می‌شود
  • کنترل هوشمند ترافیکی شهر زابل
  • مشکلات مالی، دانشگاه انگلیسی را به مرز نابودی رساند
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • بررسی مسائل و مشکلات تولیدکنندگان شهرستان فیروزکوه
  • مشکلات ثبت نام وام ازدواج در سامانه از زبان زوجین جوان تهرانی
  • رشد ۱۰ برابری طرح حوزه راه شهرستان مهریز