Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@01:05:59 GMT

موتورولا RAZR ۳ رقیبی برای گلکسی زد فلیپ +عکس

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۶۰۸۴۶

موتورولا RAZR ۳ رقیبی برای گلکسی زد فلیپ +عکس

موتورولا RAZR ۳ ظاهراً مشابه گلکسی زد فلیپ ۴ از تراشه Snapdragon ۸+ Gen ۱ بهره می‌برد؛ اما از نظر قیمت RAZR ۳ گران‌تر از زد فلیپ ۴ خواهد بود.

به گزاش مشرق، این روزها شرکت‌های مختلفی گوشی‌های تاشدنی عرضه‌ کردند و سامسونگ تنها برندی نیست روی چنین سبکی کار می‌کند. موتورولا پس از عرضه اولین نسل گوشی تاشدنی خود، یعنی RAZR، به نوعی دیگر در این حوزه فعالیت نداشت؛ اما این شرکت دوباره برگشته و در حال برنامه‌ریزی برای معرفی نسل سوم گوشی تاشدنی RAZR است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موتورولا RAZR ۳ احتمالاً با قیمتی حدود ۱۱۴۹ یورو روانه بازار خواهد شد؛ این درحالی است که RAZR ۵G با قیمت ۱۳۹۹ یورو عرضه شود و بدین ترتیب موتورولا قصد دارد قیمت نسل جدید را به‌میزان درخورتوجهی کاهش دهد. افزون‌براین، RAZR آینده، برخلاف نسل قبلی که دارای مشخصات میان‌رده بودند، مشخصات قدرتمندی خواهد داشت.

گفته می‌شود RAZR ۳ دارای صفحه‌نمایش ۶٫۷ اینچی AMOLED با حفره‌ای در مرکز برای میزبانی دوربین سلفی و نرخ نوسازی (رفرش‌ریت) ۱۲۰ هرتز است. این گوشی ظاهراً در حالت تاشده، صفحه‌نمایش ۳ اینچی خواهد داشت که درحقیقت می‌توان از آن برای تعامل با اعلان‌ها و برنامه‌ها استفاده کرد. طبق شایعات، قدرت سخت‌افزاری آن را تراشه Snapdragon ۸+ Gen ۱، مشابه گلکسی زد فلیپ ۴ تأمین خواهد کرد که با ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی همراه می‌شود.

براساس گزارش‌ها، RAZR ۳ موتورولا تنها در رنگ مشکی کوارتز (Quartz Black) عرضه خواهد شد. افزون‌براین دارای کناره‌های صاف و حسگر اثر انگشت کناری خواهد بود.

گلکسی زد فلیپ ۴ احتمالاً ۹۹۹ دلار قیمت خواهد داشت که آن را ارزان‌تر از RAZR ۳ می‌کند؛ اما یک نقطه ضعف نیز دارد: صفحه‌نمایش بیرونی کوچک‌تر. حال باید دید که آیا گوشی تاشدنی آینده موتورولا مقاوم دربرابر آب خواهد بود یا خیر. اگر این گوشی گواهی IP نداشته باشد، به‌نفع سامسونگ خواهد شد.

منبع:زومیت

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین حادثه متروپل قیمت گوشی موبایل گوشی هوشمند گلکسی سامسونگ موتورولا گوشی موبایل فناوری خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت گلکسی زد فلیپ زد فلیپ ۴

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۰۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گوشی امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش صدای ایران، آیفون ۱۳ پرو مکس نسخه یک ترابایت، با پارت‌نامبر LLA یا ZAA تا ۱۲۰ میلیون قیمت‌گذاری می‌شود. درحضور آیفون ۱۴ و ۱۵ و نسخه‌های مختلف، گران‌ترین گوشی فعلی بازار به حساب می‌آید.

آیفون ۱۳ معمولی را کمی بیش از ۴۱ میلیون می‌فروشند و بین گران‌ترین گوشی‌های اندرویدی بازار می‌توانیم از گلکسی S ۲۴ اولتر اسم ببریم.

قیمت گلکسی S ۲۴ اولترا نسخه یک ترابایت به ۹۵ میلیون تومان می‌رسد و فروشنده‌های موبایل بابت ارزان‌ترین نسخه گلکسی S ۲۴ اولترا که ۲۵۶ گیگ فضای ذخیره سازی در اختیارتان قرار می‌دهد، بین ۷۰ تا ۷۵ میلیون در خواست می‌کنند. قیمت پرفروش‌ترین گوشی‌های فعلی بازار را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار موبایل

گلکسی A۱۵ نسخه ۱۲۸+۴

شش میلیون تومان

گلکسی A۰۵s نسخه ۶۴+۴

چهار میلیون و ۸۵۰ هزار تومان

گلکسی A۵۴ نسخه ۲۵۶+۸،

۱۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان

گلکسی A۵۵ نسخه ۲۵۶+۸،

۲۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

گلکسی A۳۴ نسخه ۱۲۸+۸،

۱۱ میلیون تومان

گلکسی A۳۵ نسخه ۲۵۶+۸،

۱۶ میلیون تومان

گلکسی S۲۴ اولترا نسخه یک ترابایت

۹۵ میلیون تومان

ردمی نوت ۱۳، ۴G نسخه ۲۵۶+۸

هشت میلیون و ۹۰۰ هزار تومان

ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس نسخه ۵۱۲+۱۶،

۲۳ میلیون تومان

ردمی A۲ پلاس نسخه ۶۴+۳ گیگ

چهار میلیون تومان

ردمی A۳ نسخه نسخه ۱۲۸+۴

پنج میلیون و ۴۰۰ هزار تومان

ردمی ۱۳C نسخه ۲۵۶+۸

شش میلیون و ۳۰۰ هزار تومان

پوکو X۶ پرو نسخه نسخه ۵۱۲+۱۲،

۱۷ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان

آیفون ۱۳ نسخه ۱۲۸ گیگ پارت‌نامبر CH

۴۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

آیفون ۱۳ پرو مکس نسخه یک ترابایت پارت‌نامبر ZAA

۱۲۰ میلیون تومان

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ سلاطین بازار موبایل چقدر فروخته می‌شوند؟
  • قیمت گوشی امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ قیمت نوبرانه سامسونگ چقدر است؟
  • ارزان‌ترین گوشی ناتینگ به‌زودی رونمایی می‌شود
  • نسخه آبی گوشی ردمی 13C 5G به زودی عرضه می‌شود
  • قیمت گوشی امروز ۴ اردبیهشت ۱۴۰۳
  • نگاهی به بدترین گوشی های هوشمند جهان؛ از آیفون ۶ تا گلکسی نوت ۷ انفجاری (+عکس)
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ بهترین پرچمدار سامسونگ چند؟
  • گوشی ریلمی Narzo 70 5G چه مشخصاتی دارد؟