Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@16:30:57 GMT

تاثیر فعالیتهای دانش بنیان در تولید ثروت در بخش کشاورزی

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۶۱۹۲۲

تاثیر فعالیتهای دانش بنیان در تولید ثروت در بخش کشاورزی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی، دکتر سید جواد ساداتی نژاد در بازدید از پژوهشکده متابولیت‌های ثانویه پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی و و نمایشگاه دستاوردهای تحقیقاتی این پژوهشگاه، اظهار داشت: در این پژوهشگاه اقدامات خوبی در حوزه دانش بنیان انجام شده که تأثیر بسیاری در تولید ثروت در بخش کشاورزی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان «تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین» گفت: امسال، سال دانش بنیان است و ما وظیفه داریم ۲۰ درصد از شرکت‌های دانش بنیان را در بخش کشاورزی مستقر کنیم.

ساداتی نژاد ادامه داد: سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی (تات) در حوزه دانش بنیان کارهای بسیار خوبی در کشور انجام داده است و یافته‌های این سازمان باید با ترویج به عرصه مزارع ورود کند.

وزیر جهاد کشاورزی که در جریان سفر استانی هیئت دولت به استان اصفهان و بازدید از پژوهشکده متابولیت‌های ثانویه پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی، سخن می‌گفت، ابراز امیدواری کرد که با مصوبات این سفر بتوان مشکلات کشاورزی را در اصفهان به ویژه فلاورجان برطرف کرد و بتوان دانش را به خدمت کشاورزی درآورد.

در این بازدید، دکتر خیام نکویی معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی نماینده فلاورجان در مجلس و فرماندار این شهر، رئیس سازمان جهاد کشاورزی و رئیس مرکز تحقیقات کشاورزی اصفهان نیز حضور داشتند.

وزیر جهاد کشاورزی ضمن بازدید از بخش‌های مختلف تحقیقاتی با توضیحات دکتر صالحی جوزانی رئیس پژوهشگاه بیوتکنولوژی و دکتر ابراهیمی رئیس پژوهشکده متابولیت‌های ثانویه با فعالیت‌ها، دستاوردها و طرح‌های در حال اجرا آشنا شدند.

در حاشیه این بازدید از نمایشگاه دستاوردهای پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان مستقر در پژوهشکده و دستاوردهای مرکز تحقیقات کشاورزی اصفهان نیز بازدید به عمل آمد.

کد خبر 5517125 معصومه بخشی پور

منبع: مهر

کلیدواژه: شرکت های دانش بنیان کشاورزی وزیر کشاورزی بیوتکنولوژی سال تولید دانش بنیان اشتغال آفرین حاکمیت سایبری فناوری فضایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نوآوری تحقیقات علمی شرکت دانش بنیان قانون ونزوئلا گوگل فناوری نانو انگلیس ایرانسل اتحادیه اروپا اقتصاد دیجیتالی پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی جهاد کشاورزی دانش بنیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۱۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از محصولات دانش بنیان کشاورزی در مشهد

دریافت 58 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6088676

دیگر خبرها

  • جهش تولید با ورود شرکت‌های دانش‌بنیان ‌محقق می‌شود
  • رونمایی از هفت محصول دانش بنیان کشاورزی در دهکده فناوری و نوآوری کشاورزی خراسان رضوی
  • مقررات‌زدایی در نزدیکی کارآفرین‌ها / قانون هست اجرا خیر
  • مقررات‌زدایی در نزدیکی کارآفرین‌ها / قانون هست اجرای خیر
  • حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند
  • رونمایی از محصولات دانش بنیان کشاورزی در مشهد
  • تولید نان کامل در خراسان رضوی امنیت غذایی را تامین می‌کند
  • نیاز کشور به گندم برای تولید نان ۱۲ میلیون تن است
  • افزایش بهره‌وری با استفاده کشاورزان از فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان
  • خراسان رضوی می‌تواند پایلوت تولید نان کامل شود