Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی جیرفت گفت: ۱۰۰ مصدوم ناشی از حوادث ترافیکی فقط طی روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته در جنوب کرمان قابل تامل است. 

ابراهیم افضلی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی جیرفت با ابراز تاسف از آمار مصدومان حوادث ترافیکی طی روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته گفت: طبق آمار به دست آمده از سامانه اورژانس پیش بیمارستانی ۷۶ ماموریت مرتبط با حوادث ترافیکی (آمار ماموریت های بیماران داخلی لحاظ نشده است) توسط اورژانس پیش بیمارستانی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی  تعداد مصدومان حوادث ترافیکی را طی دو روز   صد نفر اعلام کرد و افزود: ۱۰۰ مصدوم از ساعت ۷ صبح روز پنجشنبه ۲۶ خرداد تا ۷ صبح روز شنبه ۲۸ خرداد توسط اورژانس پیش بیمارستانی جیرفت مورد ارزیابی،درمان و انتقال قرار گرفتند که تعداد مصدومان در روز پنجشنبه ۵۹ نفر  و  روز جمعه ۴۱ مصدوم در سامانه اورژانس پیش بیمارستانی  ثبت شده است. 

افضلی با اعلام  آمار مصدومان به تفکیک شهرستان های جنوب کرمان اظهار کرد :این تعداد مصدوم به تفکیک بیشترین میزان در شهرستان ها جیرفت با ۴۵، کهنوج با ۲۰ و عنبرآباد با  ۱۹ نفر بیشترین تعداد مصدوم در حوادث ترافیکی را ثبت کرده اند و شهرستان های رودبار با ۵ مصدوم، قلعه گنج با ۵ مصدوم، منوجان با ۳ مصدوم و فاریاب با ۳ مصدوم کمترین میزان مصدوم در حوادث ترافیکی را ثبت کرده اند.

افضلی بیان کرد: آمار تصادفات در جنوب استان کرمان فراتر از استانداردهای کشوری می باشد و تعداد صد مصدوم در دو روز  اخیر آمار قابل تاملی است لذا از عموم مردم خواهشمندیم که قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، بستن کمربند ایمنی و رعایت سرعت مطمئنه را مد نظر قرار دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مصدوم اورژانس جنوب کرمان استانی اجتماعی اورژانس پیش بیمارستانی حوادث ترافیکی تعداد مصدوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۲۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام بیش از ۲۴ هزار عملیات امدادرسانی فوریت‌های پزشکی در استان اصفهان

سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان اصفهان از انجام بیش از ۲۴ هزار عملیات امدادرسانی فوریت‌های پزشکی خبر داد.

محسن زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در اولین ماه از سال جدید، کارشناسان اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان به ۲۴ هزار و ۶۵۴ مأموریت امدادرسانی اعزام شدند که از مجموع آنها ۱۸ هزار و ۲۸۳ مورد مربوط به حوادث غیرتصادفی و ۶۳۷۱ مورد حوادث رانندگی بوده است.

وی افزود: در این مدت از مجموع حوادث رانندگی منجر به جرح در سطح استان ۴۱۴۷ مورد در مناطق شهری و ۲۲۲۴ مورد در نقاط جاده‌ای استان رخ داده است.

سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان با اشاره به ارائه خدمات اورژانس هوایی در سطح استان خاطرنشان کرد: در فروردین ۱۴۰۳، بالگرد امدادی اورژانس چهار بار به مأموریت اعزام شد و هفت بیمار و مصدوم را به مراکز درمانی استان اصفهان منتقل کرد.

زمانی با اشاره به آمار مأموریت‌های اورژانس موتوری گفت: واحد اورژانس موتوری استان در این مدت به ۳۳۰ مأموریت اعزام شدند و به مددجویان امدادرسانی کردند.

وی ضمن قدردانی از زحمات پرسنل اورژانس به عنوان افراد زندگی بخش در شرایط سخت بیماران اذعان کرد: در یک ماه گذشته کارشناسان اورژانس پیش بیمارستانی با انجام عملیات احیای قلبی و تنفسی هشت بیمار دچار ایست قلبی و تنفسی را از مرگ حتمی نجات دادند، همچنین در تولد چهار نوزاد در شرایط زایمان اورژانسی قبل از رسیدن به مرکز درمانی کمک کردند.

سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان اصفهان افزود: فوریت‌های پزشکی استان اصفهان از ۱۶۲ پایگاه امدادی شامل ۸۱ پایگاه شهری، ۸۰ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، چهار دستگاه موتورلانس و یک اتاق فرمان برخوردار است.

کد خبر 748782

دیگر خبرها

  • انجام بیش از ۲۴ هزار عملیات امدادرسانی فوریت‌های پزشکی در استان اصفهان
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته
  • آمار اورژانس از مصدومان حوادث ترافیکی سالانه در ایران
  • پراید چپ کرد (+ عکس)
  • مرگ ۱۷۸ نفر در حوادث هفته گذشته در کشور/ بیش از ۱۳۰۰ تن مصدوم شدند
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار/ 5 نفر مصدوم شدند
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار پنج مصدوم بر جا گذاشت
  • فوت دو نفر در باشت به علت برخورد خودرو با پایه شبکه برق
  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان
  • یک فوتی و یک مصدوم بر اثر انفجار گاز در نیشابور