Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@14:08:31 GMT

صدور کیفرخواست برای قاتل شهید پوریا نظری

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۶۴۲۱۲

صدور کیفرخواست برای قاتل شهید پوریا نظری

ایسنا/کرمانشاه دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه از صدور کیفرخواست برای قاتل سرگرد شهید "پوریا نظری" از ماموران انتظامی استان خبر داد.

شهرام کرمی امروز (28 خرداد) در دیدار مسئولان عالی انتظامی و قضایی استان، در پاسخ به مطالبه فرمانده انتظامی استان در خصوص تعیین تکلیف سریعتر عامل شهادت سرگرد نظری، اظهار کرد: کیفرخواست فرد قاتل صادر شده و به زودی نیز قرار است محاکمه وی در یکی از دادگاه های کرمانشاه انجام و رای لازم صادر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرگرد "پوریا نظری" از ماموران پلیس کرمانشاه اسفند سال گذشته در درگیری با سارقان مسلح به شهادت رسید.

وی همچنین با اشاره به اهتمام دستگاه قضائی و پلیس برای برخورد با هرگونه ناامنی در جامعه و استان کرمانشاه گفت: یکی از موضوعات نگران کننده ای که با آن روبرو هستیم مسئله تیراندازی هایی است که تقریبا روزانه در استان اتفاق می افتد.

کرمی افزود: در این میان هم دستگاه قضایی و هم پلیس بر این موضوع اتفاق نظر دارند که باید با این افراد به شدت و قاطعانه و بدون گذشت برخورد کرد تا وضعیت شهر و جامعه با ناامنی مواجه نشود.

دادستان کرمانشاه با سخت توصیف کردن کار پلیس در دستگیری عاملان تیراندازی به دلیل اینکه عمده آن ها در ساعات ابتدایی بامداد و تاریکی هوا رخ می دهد، افزود: دستگاه قضائی نیز قدردان زحمات ماموران جان برکف پلیس بوده و چند ماهی است که مرخصی این افراد به همراه قاچاقچیان سلاح و مهمات ممنوع کرده است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 367 محکوم به جرم تیراندازی، قاچاق و حمل سلاح بیش از چهار ماه است که در زندان به سر برده و هیچگونه مرخصی به آن ها اعطا نشده است.

کرمی در پایان از اقدام پلیس کرمانشاه در دستگیری سارقان یک واحد مسکونی در محله بهار و همچنین دستگیری یکی از اراذل و اوباش کرمانشاه در شهرک کارمندان تقدیر کرد و گفت: تداوم برخوردهای قاطعانه با اشرار و عاملان ناامن کننده در دستور کار دستگاه قضائی و پلیس قرار دارد و مردم مطمئن باشند با جدیت از امنیت آنها دفاع می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كرمانشاه منطقه کرمانشاه تیراندازی پليس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۴۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در دلفان

نجف علی بارانی  اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره مجروحیت با چاقو در یکی از مناطق شهر دلفان بلافاصله مأموران پلیس آگاهی این شهرستان به محل اعزام که در تحقیقات بیشتر متوجه شدند، بر اثر ضربه چاقو مرد ۳۳ ساله‌ای پس از اعزام به بیمارستان فوت کرده است.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی شهرستان پس از بررسی لازم دریافتند که مقتول توسط همسرش با ضربه چاقو به قتل رسیده که بلافاصله همسر وی دستگیر و به جرم خود معترف شد و علت و انگیزه قتل را اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

فرمانده انتظامی دلفان با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شد، گفت: پلیس در راستای احقاق حق مردم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • مشکلات اقتصادی با استحکام پایه‌های علمی حل می شود
  • لزوم آماده‌باش همه دستگاه‌ها به دنبال صدور هشدار نارنجی هواشناسی
  • صدور کیفرخواست برای باند جعل اسناد سازمان یافته املاک در قم
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • مادر قاتل آگهی مفقودی بچه را منتشر کرد!
  • قاتل فراری در دام پلیس آگاهی گیلانغرب
  • کاهش ۱۸ درصدی وقوع سرقت در کرمانشاه
  • قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری
  • دستگیری قاتل زباله گرد در سلسله
  • دستگیری قاتل سه نفر از اعضای خانواده در شادگان