Web Analytics Made Easy - Statcounter

طهرانچی با صدور حکمی، درخشه را به عنوان سرپرست معاونت بین‌الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی، جلال درخشه را به عنوان سرپرست معاونت بین‌الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در متن حکم طهرانچی آمده است:

برادر گرامی جناب آقای جلال درخشه

با سلام

نظر به مراتب تعهد و سوابق ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست معاونت بین‌الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه» منصوب می‌شوید.

از جنابعالی انتظار می‌رود با بهره‌گیری از ظرفیت‌های معنوی و مادی و سرمایه‌های انسانی دانشگاه در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر گسترش فضای انقلابی، حفظ کیان دانشگاه و ارتقای علمی، تقویت نقش‌آفرینی مدیران، واحد‌های دانشگاهی و برون‌مرزی و اجرای سند تحول و تعالی دانشگاه بالاخص بسته کاری «ارتقای جایگاه بین‌المللی و الهام‌بخشی» با تأکید بر محور‌های زیر اهتمام ورزید.

 الگوبرداری و تقویت ارتباطات و همکاری‌های آموزشی – پژوهشی داخلی، خارجی و بین‌المللی


 رصد مستمر جایگاه واحد‌های دانشگاهی در رتبه‌بندی‌های بین‌المللی و برنامه‌ریزی داده مبنا برای ارتقا


 سرمایه گذاری مستقیم و بکارگیری اهرم‌های تشویقی مؤثر برای حضور پایدار در کشور‌های هدف و برقراری ارتباط‌های بین‌المللی با تمرکز بر کشور‌های منطقه و کشور‌های اسلامی


 جذب دانشجویان غیرایرانی برای تحصیل حضوری در واحد‌های منتخب در کنار برقراری دوره‌های تحصیلی خارجی در فضای مجازی


 مشارکت با دانشگاه‌ها و مؤسسات پژوهشی برتر داخلی یا خارجی در تأسیس نهاد تحقیقاتی دانش‌های بنیادین مرجع


 توسعه و تقویت شبکه‌های مناسبات ملی و فراملی دانشمندان و پژوهشگران و همکاری بین‌المللی با اولویت کشور‌های اسلامی و کشور‌های فارسی زبان با استفاده از ظرفیت شعب بین‌الملل و واحد الکترونیکی دانشگاه

امید است با اتکال به درگاه ذات اقدس احدیت در راه خدمت به اسلام و مسلمین و اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی و همچنین اجرای برنامه پنج ساله دانشگاه آزاد اسلامی موفق و مؤید باشید.

محمدمهدی طهرانچی

همچنین رئیس دانشگاه ازاد اسلامی در نامه‌ای جداگانه ضمن قبول استعفای آقای علاءالدین بروجردی معاون سابق بین‌الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه ازاد اسلامی، از زحمات وی در دوران مسئولیت در دانشگاه قدردانی و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه آزاد انتصاب طهرانچی دانشگاه آزاد اسلامی بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۴۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از ظرفیت بانوان فعال برای رفع چالش‌های ملی/ پژوهش‌های دینی، مسئله‌محور باشند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، آیین معارفه سرپرست جدید امور بانوان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس، ملارد و صفادشت در محل سالن اجتماعات ریاست این دانشگاه برگزار و صغری باباپور به‌عنوان مسئول امور بانوان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس معرفی شد.

حامد افشاری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس، ملارد و صفادشت در این نشست اظهار کرد: این دانشگاه به‌عنوان دانشگاهی سرآمد در سطح استان تهران است و از مسئول امور بانوان انتظار می‌رود، توسعه و نوآوری فرهنگی امور بانوان مبتنی بر پژوهش و فناوری و کارآفرینی در واحد دانشگاهی مربوطه، شبکه‌سازی در سطوح و حوزه‌های مختلف پژوهش‌های فرهنگی در درون واحد دانشگاهی، ایجاد بستر‌های مناسب برای انجام پژوهش‌های دینی مسئله‌محور و تحقق اهداف دانشگاه در حل مسئله حجاب و عفاف و استفاده از توان بانوان فعال واحد دانشگاهی برای رفع چالش‌های ملی را سرلوحه فعالیت خود قرار دهد.

در ادامه حکم سرپرستی امور بانوان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس، ملارد و صفادشت به باباپور اهدا شد.

در حکم افشاری خطاب به باباپور آمده است: امید است با اتکال به درگاه ذات اقدس احدیت تمامی توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح کشور در توسعه دانشگاه کرده و با صداقت کاری، امانتداری و قانونمندی در انجام امور محوله موفق باشید.

به گزارش آنا، بانوان و دختران دانشجو برای اطلاع از برنامه‌های ویژه می‌توانند در گروه «بانوان نقش‌آفرین دانشگاه آزاد اسلامی شهرقدس» به سرپرستی دکتر باباپور به آدرس تلگرام https://t.me/banooqods/ مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • استفاده از ظرفیت بانوان فعال برای رفع چالش‌های ملی/ پژوهش‌های دینی، مسئله‌محور باشند
  • ‍ انتصاب سرپرست معاونت سیاسی استاندار سمنان
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب شد
  • معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد
  • رایزن علمی و سرپرست دانشجویان ایرانی در کشور عراق منصوب شد
  • فراهم شدن امکان حضور دانشجویان و بیماران غیرایرانی برای تحصیل و درمان در مشهد