Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-29@14:25:20 GMT

حمایت دروازه بان استقلالی از اسکوچیچ

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۶۵۱۱۳

حمایت دروازه بان استقلالی از اسکوچیچ

پرویز برومند در مورد مباحث مطرح شده نسبت به ادامه همکاری دراگان اسکوچیچ با تیم ملی کشورمان در شرایطی که فدراسیون فوتبال برای تامین امکانات و برگزاری دیدار‌های دوستانه تیم ملی عملکرد خوبی نداشته است، اظهار داشت: در این مورد جامع صحبت می‌کنم. باید دید تیم ملی در کشور ما چه اهمیتی دارد که بخواهیم در مورد اسکوچیچ صحبت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چه ابزاری را برای اسکوچیچ فراهم کردند تا از او انتظار خاصی داشته باشند. متاسفانه در مملکت ما نسبت به تیم ملی بی‌تفاوتی و بی اهمیتی رخ می‌دهد که این موضوع جای نگرانی و تاسف برای آینده فوتبال کشورمان دارد.

وی افزود: امروز شنیدم در جام جهانی ۲۰۲۶ سهمیه آسیا ۸ تیم شده است. دیگر صعود به این رقابت‌ها اهمیت خاصی ندارد بلکه مهم نتیجه‌گیری در آن است. به جز بازیکن، چه ابزاری را در اختیار اسکوچیچ قرار داده‌ایم که بخواهیم از او انتظار داشته باشیم. اصلا از وی چه انتظاری می‌توان داشت؟ این مربی فقط انتظار دارد بازیکنان در اختیارش باشند تا بتواند اردوی خوبی را در بهترین شرایط آب و هوایی در یکی از کشور‌های اروپایی برگزار کند. در این مورد چه کاری برای وی انجام دادیم؟ آیا انتظاراتش را برآورده کردیم.

دروازه‌بان اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: در جام جهانی ۹۸ عضوی از تیم ملی بودم. از آن مسابقات یک تجربه خیلی سنگین داریم که هیچ وقت از یادم نمی‌رود. فدراسیون فوتبال در بدترین شرایط تومیسلاو ایویچ را تغییر داد. در شرایطی که تیم ملی با هدایت این مربی می‌توانست به مراحل بالاتر و حتی مرحله سوم جام جهانی صعود کند، اما در یک تصمیم اشتباه در بدترین وضعیت ایویچ را تغییر دادیم و در نهایت هیچ اتفاق خاصی برای تیم ملی نیفتاد. با تمام شایستگی که داشتیم، نتوانستیم از مرحله گروهی جام جهانی هم بالا بیاییم.

برومند ادامه داد: البته از لحاظ فنی اسکوچیچ را با ایویچ مقایسه نمی‌کنم، زیرا اگر ایویچ از صد در صد ۸۰ باشد، اسکوچیچ ۲۰ هم نیست. شرایط فعلی تیم ملی و بازیکنانش مرا به نوعی به یاد جام جهانی ۹۸ می‌اندازد. تیم بسیار خوب و باکیفیتی داریم، اما با وجود شایسته بودن با توجه به شرایطی که برای تیم ملی رقم خورده است، خیلی سخت است از مرحله گروهی بالا بیاییم.

وی در مورد اینکه با این تفاسیر آیا در مقطع فعلی مخالف جدایی اسکوچیچ از تیم ملی است، توضیح داد: درست نیست در شرایط فعلی این مربی را تغییر داد و این کار به هیچ وجه مقدور نیست مگر آنکه از یک مربی ایرانی خیلی خوب به جای وی استفاده کنیم. به نظر من مربی خارجی خوب برای فوتبال پایه کشورمان کارآمد است. باید قرارداد بلندمدتی با وی ببندیم تا با تیم‌های پایه ما کار کند، مانند اقدامی که ژاپنی‌ها در جام جهانی ۱۹۹۸ انجام دادند و این حرکت سبب شد فوتبال این کشور از این رو به آن رو شود.

دروازه‌بان اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص شانس تیم ملی برای صعود از مرحله گروهی با وضعیت فعلی پاسخ داد: فیفادی خرداد را از دست دادیم، اما به عنوان دروازه‌بان سابق تیم ملی که سرباز این کشور بودم، افتخار داشتم پرچم تیم ملی را بالا نگه دارم و به این تیم و کشورم خدمت کردم خواهش می‌کنم برای فیفادی بعدی به فکر باشند تا بتوانیم بازی‌های خوبی برگزار کنیم. هرچند الان هم دیر شده است و باید از روزی که به جام جهانی صعود کردیم، به فکر برنامه‌ریزی جهت حضور قدرتمند در این رقابت‌ها بودیم، اما امیدوارم به شکلی عمل کنند که دیگر فیفادی پیش رو را از دست ندهیم.

منبع: فرارو

کلیدواژه: پرویز برومند استقلال تهران تیم ملی فوتبال ایران دروازه بان جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۵۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم فوتبال سپاهان راهی یک چهارم نهایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال آبی‌پوشان جنوب (استقلال ملاثانی) و سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۹:۳۰ و در ورزشگاه شهدای فولاد رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان ۹۰ دقیقه با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید و در نیمه دوم وقت‌های اضافه، رامین رضاییان موفق شد گل پیروزی را برای سپاهان به ثمر برساند.

بازیکنان سپاهان بازی را هجومی آغاز کردند و در دقیقه ۱۰، روی ضربه رضا شکاری این تیم به گل رسید اما داور گل را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد. در ادامه حملات بازیکنان سپاهان ادامه داشت و در دقیقه ۲۳، امید نورافکن از فاصله دور اقدام به شوت زنی کرد که توپ او با فاصله از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۴۰ و روی سانتر زیبای رامین رضائیان، کاوه رضایی با ضربه سری زیبا توانست قفل دروازه آبی پوشان را باز کند تا حساب کار یک بر صفر به سود سپاهان شود.

در نیمه دوم هم تیم سپاهان چندین بار به سمت دروازه آبی پوشان نزدیک شد اما بازیکنان این تیم نتوانستند گل‌های بیشتری را وارد دروازه کنند. بازیکنان آبی پوشان جنوب فشار خود را برای به تساوی کشاندن بازی زیاد کردند و در دقیقه ۲+ ۹۰، میلاد پاک پرور توانست گل تساوی را برای این تیم به ثمر برساند تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود.

در نیمه اول وقت‌های اضافه توپی از خط دروازه‌ها رد نشد؛ در نیمه دوم و در حالی که بازی به سمت نتیجه تساوی می‌رفت تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود، رامین رضاییان در دقیقه ۱۱۸ و از روی نقطه پنالتی گل دوم را برای شاگردان مورایس به ثمر رساند تا سپاهان جواز حضور در یک چهارم نهایی را به دست آورد.

کد خبر 6089390

دیگر خبرها

  • بیرانوند مشکلی برای بازی کردن مقابل سپاهان ندارد
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • تشریح وضعیت بیرانوند از زبان پزشک معالج
  • تشریح وضعیت علیرضا بیرانوند از زبان پزشک معالجش
  • مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس: تصمیم ما برای حمایت از استقلال جدی است
  • متعصب ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • متعصب‌ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • گل‌به‌خودی مانع‌ اولین کلیت شیت آرشا!
  • تیم فوتبال سپاهان راهی یک چهارم نهایی شد
  • توصیه موسیالا به امباپه: به بایرن بیا!