Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران،رییس دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان گفت: علت و منشأ مسمومیت حدود ۵۰ تن از دانشجویان این دانشگاه در دست بررسی است.

دکتر بابک کریمی روز شنبه افزود: این دانشجویان بعد از ظهر پنجشنبه هفته گذشته بعد از صرف ناهار، با علام مسمومیت گوارشی مثل حالت تهوع و اسهال مواجه و برای درمان عمدتا به بیمارستان ولیعصر منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همه دانشجویان به جز یک نفر به صورت سرپایی انجام شد


وی با بیان اینکه مشکل به وجود آمده به خیر گذشته است، اظهار داشت: فرآیند درمان همه دانشجویان به جز یک نفر به صورت سرپایی انجام شد و تنها یک مورد بستری داشتیم.

دکتر کریمی گفت: با بروز این مشکل از واحد بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زنجان درخواست کردیم تا از کل قسمت های مرتبط با تغذیه دانشجویان مثل آشپزخانه و حتی آب شرب دانشگاه نیز نمونه برداری کنند و منتظر اعلام نتیجه آزمایش ها هستیم.

وی تصریح کرد: اگر علت بیماری دانشجویان، مسمومیت غذایی باشد، پیمانکار شدیدا مجازات خواهد شد.

به گزارش صدای ایران،رییس دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان گفت: بر اساس اظهار نظر کارشناسان بهداشتی، در زمان حاضر یک بیماری ویروسی با تظاهرات گوارشی نیز وجود دارد که اگر منشأ موضوع این مساله باشد، باید تدابیر دیگری برای مهار این ویروس اتخاذ کرد.

 

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: مسمویت دانشجویان دانشگاه علوم پایه زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۵۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع دانشگاهیان دانشگاه یزد در حمایت از خیزش دانشجویان جهان

به گزارش خبرنگار مهر، تجمع بزرگ دانشگاهیان دانشگاه یزد همزمان با دیگر دانشگاه‌های کشور، برای حمایت از اعتراضات دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در پی جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی در غزه برگزار شد.

در این تجمع دانشگاهیان با سر دادن شعارهای «دانشجو بیدار است از نسل کشی بیزار است»، «استاد ما بیدار است از نسل کشی بیزار است»، «دانشجوی حق طلب حمایتت می‌کنیم»، «اسرائیل بی‌حیا بترس از خشم ما»، «دانشجوی آزاده حمایتت می‌کنیم»، «وجدان ما بیدار است از اسرائیل بیزار است»، «مثلث شوم و پلید و ابلیس، آمریکا و اسرائیل و انگلیس» حمایت خود را از دانشجویان آزادیخواه جهان اعلام کردند.

دانشجویان و کارکنان و اساتید دانشگاه یزد همچنین با سر دادن شعارهای «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا»، برخورد خشن پلیس با اعتراض این دانشجویان را محکوم کردند.

کد خبر 6091468

دیگر خبرها

  • جزئیات جدید نحوه ارزش‌یابی امتحانات کشوری «ریاضی» و «علوم» پایه ششم
  • اجتماع دانشگاهیان دانشگاه یزد در حمایت از خیزش دانشجویان جهان
  • آکسیوس: ۶۰۰ دانشجوی حامی فلسطین در آمریکا بازداشت شده‌اند
  • وزیر علوم: پلیس آمریکا آزادی را در برخورد با دانشجویان معترض لگدمال کرد
  • مسمومیت ۱۰ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کردستان
  • جامعه دانشگاهی در برابر جنایات رژیم غاصب اسرائیل سکوت نمی‌کند
  • جامعه دانشگاهی در مقابل جنایات رژیم غاصب اسرائیل سکوت نمی‌کند
  • افتتاح خوابگاه متأهلی برای ۱۲۰ دانشجوی علوم پزشکی تهران
  • دانشجویان فرانسوی ورودی دانشگاه علوم سیاسی (سیانس پو) پاریس را مسدود کردند
  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز