Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی سوادکوهی از اهمیت ندادن به رشته کشتی گلایه کرد

علی سوادکوهی آزادکار 79 کیلوگرم کشورمان درباره مساول مختلفی صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، با اعلام کادر فنی ملی‌پوش کشتی آزاد کشورمان در وزن 79 کیلوگرم بین علی سوادکوهی و محمد نخودی در رقابت‌های رنکینگ‌دار تونس مشخص خواهد شد که این مسابقه روزهای 23 تا 26 تیر برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی سوادکوهی که به خاطر طلای قهرمانی آسیا از حضور در جام تختی معاف بود درباره رقابت با نخودی برای پوشیدن دوبنده ملی جهت حضور در رقابت‌های جهانی صربستان گفت:

فکر نمی‌کنم تا 20 روز یک ماه آینده اردویی داشته باشیم. من هم تمریناتم را در خانه پیگیری می‌کنم و قرار است با محمد نخودی در مسابقات بین‌المللی تونس رقابت کنم. این مسابقه به خاطر اینکه رنک جهانی دارد مهم است و منتظرم اتفاقات خوبی بیفتد. امیدوارم هر که لایق است برای کشورمان در مسابقات جهانی پرچمداری کند.

این آزادکار کشورمان یادآور شد:

محمد نخودی از دوستانم است اما با او تا به حال کشتی نگرفته‌ام و فقط در تمرینات کنار هم بوده‌ایم. برای نخودی احترام زیادی قائل هستم اما امیدوارم هر کسی زحمت کشیده و لایق است به مسابقات جهانی برود. من مسابقات نخودی را در جام تختی ندیدم اما فرصت پیش بیاید او را آنالیز می‌کنم فعلا تمرکزم روی تمریناتم است.

سوادکوهی در پاسخ به این سوال که آمریکا جردن باروز را در 79 کیلو خواهد داشت و یک سایت آمریکایی از شما و نخودی به عنوان حریفان باروز نام برده، فکر می‌کنی در صورت حضور در مسابقات جهانی چه رقابتی مقابل او داشته باشی، گفت:

من به مبارزه با او خوشبین هستم اما اول باید این مرحله انتخابی را طی کنم و پله به پله مسیر را بروم. الان نمی‌توانم حرفی بزنم چون کشتی اصلا قابل پیش‌بینی نیست. تلاش من این است در مسابقه انتخابی دست پر برگردم. 5 ماه تا مسابقات جهانی مانده و برای این رقابت‌ها قطعا کادر برنامه‌ریزی و آنالیز خواهد داشت.

دارنده مدال طلای آسیا در بخشی دیگر از صحبت‌هایش با ابراز رضایت از چرخه انتخابی، تصریح کرد:

اینکه کادر قوانینی را که تعیین کرده دنبال می‌کند خوب است. مهم این است که آنها زحمات بچه‌ها را می‌بینند و کادر محکم روی حرفش ایستاده و چرخه‌ای را که گفته اجرایی کرده است. چرخه خوبی بود و امیدوارم همین روند ادامه داشته باشد.

این کشتی‌گیر کشورمان همچنین به دغدغه‌اش برای بیمه اشاره کرده و گفت:

ورزشکاران و کشتی‌گیران معمولا از اقشار ضعیف جامعه هستند. مگر می‌شود دغدغه نداشته باشم مخصوصا اینکه ورزشکاران دغدغه‌شان بیشتر هم هست. نداشتن بیمه یکی از مهمترین مشکلات ما ورزشکاران است که امیدواریم حل شود. در خصوص مسائل مالی هم به لیگ خوشبین هستم اینکه قراردادها بالا برود. برای کشتی ارزش قائل شوند مشکلات حل می‌شود و من امیدوارم به روزهای اوج برگردیم. تمام اتفاقات خوب و مدال‌آوری‌‌ها را کشتی رقم می‌زند اما نمی‌دانم چرا به فوتبال اهمیت بیشتری می‌دهند؟ این حق کشتی نیست که بهترین ورزشکار در لیگ 300-400 میلیون بگیرد اما فوتبالیست درجه 5 یک میلیارد درآمد داشته باشد.

اخبار داغ 

درخواست عجیب گزینه استقلال: برای سگ‌هایم خانه ویلایی می‌ خواهم! رسمی / عنایتی از تیم هوادار جدا شد! ملاقات وینیسیوس جونیور و آلفونسو دیویس در میامی / عکس پپ گواردیولا خواهان جذب انزو مارسکا به عنوان کمک مربی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مسابقات جهانی علی سوادکوهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۸۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماموریت جدید برای قاتل هالند: هری کین!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید سه‌شنبه شب در چارچوب دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا باید در ورزشگاه خانگی بایرن مونیخ و در حضور هواداران این تیم روبه‌روی آنها قرار بگیرد و امیدوار است که بتواند با کسب نتیجه دلخواه، بازی برگشت در خانه را برای خودش آسان کند.

بایرن مونیخ در این فصل نتوانسته است نتایج خوبی در رقابت‌های بوندسلیگا بگیرد و قهرمانی در این مسابقات را پس از بیشتر از یک دهه از دست داد. آنها خیلی زود در جام حذفی آلمان هم از دور مسابقات کنار رفتند و قهرمانی در لیگ قهرمانان اهمیت خاص و ویژه‌ای برای آنها دارد.

هری کین در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته از تاتنهام جدا شد و به بایرن پیوست و با وجود اینکه این تیم روند پرفراز و نشیبی را طی کرد اما او توانست یکی از ستاره‌های بی‌چون و چرای فوتبال آلمان باشد و مهارت و توانایی‌هایش در زمینه گلزنی را در خط حمله بایرن به نمایش بگذارد.

مهار این ستاره انگلیسی از اهمیت بسیار زیادی برای کارلو آنچلوتی در بازی فردا شب برخوردار است و روزنامه اسپانیایی مارکا خبر داده است که این مربی ایتالیایی تصمیم گرفته رودیگر را مسئول مهار هری کین کند.

این مدافع آلمانی در مرحله یک چهارم نهایی به خوبی موفق شد هالند را مهار کند و اجازه درخشش در زمین را به این ستاره سیتی نداد و به نظر می‌رسد که بهترین گزینه در جمع مدافعان رئال برای مقابله با درخشش کین باشد.

دیگر خبرها

  • ماموریت جدید برای قاتل هالند: هری کین!
  • سلیمانی: تعلیق مسابقات لیگ ۲ اهمیت جایگاه داوران را نشان داد
  • فرصت دفاع برای مصلایی‌پور؛ وقتی فقط یک نفر تعلیق شد
  • تعلیق تمام مسابقات «لیگ 2 تهران» به دلیل ضرب و شتم داور
  • تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲ به دلیل ضرب و شتم داور
  • تاج: میزبانی تایلند عالی بود
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • کسب ۵ مدال طلا نشانه موفقیت ووشو است/ آمریکا حق ما را ضایع کرد
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی،المپیک را از دست داد
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی حضور در المپیک را از دست داد