Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان رئیس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی همدان از آغاز ثبت‌‎نام بدون آزمون در مرکز آموزش عالی علمی‌کاربردی جهاددانشگاهی همدان در دو مقطع کاردانی و کارشناسی خبر داد.

سیدمیلاد باقری در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه ثبت نام بدون آزمون در مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی همدان از ۲۹ خرداد آغاز می‌شود، اظهار کرد: متقاضیان تحصیل در مقطع کارشناسی‌ناپیوسته می‌توانند از روز ۲۹ خردادماه به مدت یک هفته در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی همدان ثبت نام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مرکز علمی‌کاربردی جهاددانشگاهی همدان دارای ۱۷ کد رشته مقطع کارشناسی ناپیوسته است و  متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌نام به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org  مراجعه کنند.

باقری بیان کرد: روابط عمومی و رسانه، طراحی گرافیک، طراحی و الگوسازی پوشاک، مدیریت امور فرهنگی، عکاسی، کارگردانی، مهندسی فناوری اطلاعات(امنیت اطلاعات)، مهندسی فناوری عمران(ساختمان‌سازی)، مهندسی فناوری معماری(طراحی و نوسازی بافت‌های فرسوده)، مهندسی فناوری سرامیک(کاشی و چینی)، مهندسی فناوری امنیت و پشتیبانی فناوری اطلاعات، حقوق ثبت اسناد و املاک، خدمات حقوقی امور قضایی، مهندسی فناوری اطلاعات تولید و مدیریت محتوا و مدریت کسب و کار کدرشته‌های این مرکز در دوره کارشناسی ناپیوسته هستند.

رئیس مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی همدان تصریح کرد: از ۱۴ تیرماه هم ثبت‌نام متقاضیان  دوره کاردانی ناپیوسته آغاز خواهد شد که پذیرش در این مقطع هم از سوی سایت سارمان سنجش انجام می‌شود.

وی از اعطای مدرک رسمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به فارغ التحصیلان این دوره‌ها خبر داد و گفت: این مرکز در ۲۰ کدرشته شامل دوخت و تکنولوژی لباس، طراحی دوخت، گردشگری، عکاسی، گرافیک، تربیت مربی امور فرهنگی کودک و نوجوان، کارگردانی، روابط عمومی، اینترنت و شبکه‌های گسترده، برنامه‌سازی کامپیوتر، معماری شهری، توسعه دهنده وب، صنایع سرامیک، پشتیبانی سیستم‌های رایانه‌ای، تجهیزات شبکه، مدیریت کسب و کار، حقوق، دستیاری حقوق امور قضایی و حقوق خدمات مالی در دوره جدید تحصیلی دانشجو می‌پذیرد.

باقری بیان کرد: همچنین متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ۳۲۵۱۲۳۴۷ و ۳۲۵۲۹۷۵۳ تماس بگیرند و یا به سایت www.hamedan.iastjd.ac.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشجو دانشگاه پذیرش بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی استانی علمی و آموزشی علمی کاربردی جهاددانشگاهی همدان مرکز علمی کاربردی مهندسی فناوری ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۹۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد محمدی پیش از ظهر امروز شنبه در آئین افتتاح مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان مرکز اظهار کرد: در فضاهای علمی جدید همه انتظار محقق شدن تحول را در شیوه‌های نوین آموزشی دارند و یکی از این حوزه‌های مورد انتظار، حوزه آموزش پزشکی است.

وی اضافه کرد: مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان یکی از واحدهایی به شمار می‌رود که در همه دانشگاه‌های این عرصه به آن توجه ویژه می‌شود و با مشارکت اساتید و دانشجویان راه‌حل‌های نوین برای توسعه آموزش پزشکی را در نظر دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان بیان کرد: مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان با زحمت همکاران‌مان در معاونت آموزشی دانشگاه افتتاح و فضای خوبی ایجاد شد تا از مشارکت هر چه بیشتر اعضای هیأت علمی و دانشجویان برای فعالیت‌های علمی و آموزشی بهره‌مند شویم.

وی خبر داد: حاصل این اتفاق تربیت بیشتر دانشجویان در زمینه‌های مختلف پزشکی است و امیدواریم که بتوانیم شاهد رشد و بالندگی روزافزون اعضای هیأت علمی و دانشجویان علوم پزشکی آبادان در سطح کشور باشیم.

به گزارش مهر، مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه علوم پزشکی آبادان شامل زیرمجموعه‌هایی همچون کمیته دانشجویی توسعه آموزش پزشکی، مرکز تعالی آموزش مجازی و هوش مصنوعی، دفتر مستقل استعداد درخشان و المپیادهای دانشجویی، واحد برنامه‌ریزی درسی، واحد دانش‌پژوهی و جشنواره شهید مطهری، واحد ارزشیابی آزمون و مرکز رشد و بالندگی اساتید است.

کد خبر 6089832

دیگر خبرها

  • اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی در جهان اسلام
  • آیین نامه توزیع دارو بر بستر سکو‌های اینترنتی ابلاغ شد
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • اپراتور اختصاصی هوش مصنوعی راه‌اندازی می‌‎شود
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌
  • دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه‌ها آغاز شد
  • ایران رتبه ۱۷ هوش مصنوعی را در جهان دارد
  • ‌ کتاب «طراحی مدارهای منطقی» در جهاددانشگاهی قزوین منتشر شد
  • پذیرش بیش از ۳ هزار دانشجو در دانشگاه های لرستان
  • پذیرش کمتر از ۳۰۰۰ دانشجو در دانشگاه‌های لرستان