Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم هندبال مس کرمان گفت: با توجه به مشکلات و دیر آغاز شدن تمرینات، کار برایمان در جام باشگاه‌های آسیا خیلی سخت است

حمید صادقی سرمربی تیم هندبال مس کرمان در خصوص مشکلاتی که برای تیمش وجود دارد، صحبت کرد

به گزارش طرفداری، حمید صادقی در خصوص آمادگی تیم مس کرمان برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا به ایسنا گفت:

به آمادگی کامل برای مسابقات نرسیده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه دیر دور هم جمع شدیم و تمرینات کمی داشتیم. ما تعدادی بازیکن کمکی از باشگاه‌های  دیگر جذب کردیم که تا مجوز حضورشان در تمرینات را گرفتیم طول کشید و زمان را از دست دادیم. ما حدود یک هفته تمرین داشتیم و سعی کردیم در این مدت روی هماهنگی و تاکتیک کار کنیم. باید حداقل هماهنگی بین بازیکنان ایجاد شود تا بتوانیم در مسابقات حضور موفقی داشته باشیم و بازی خوبی را ارائه کنیم.

سرمربی تیم هندبال مس کرمان در ادامه در خصوص حریفان تیمش در جام باشگاه‌های آسیا گفت:‌

حریفان ما النجمه بحرین، الوکره قطر و الکویت کویت هستند. حریفان قدری داریم. آنها دو هفته پیش هم در جام خلیج مسابقه دادند و اگر اشتباه نکنم النجمه قهرمان شد. حریفان خیلی خوبی داریم که علاوه بر بازیکنان خارجی که در تیمشان داشتند می‌توانند مجددا با توجه به قانون مسابقات بازیکن جدید خارجی جذب کنند. البته ما از پیش باخته نیستیم، می‌رویم که با همه توان مقابل آنها بازی می‌کنیم تا نتیجه خوبی هم بگیریم.

صادقی در ادامه گفت:

در دوره قبل جام باشگاه‌های آسیا پنجم شدیم. در دوره قبل با یک تیم آماده به مسابقات رفتیم. بازیکنان ما در لیگ بازی کرده بودند و شاکله اصلی تیم حفظ شده بود. ما در دوره قبل سه چهار بازیکن اضافه کردیم اما در این دوره 12 بازیکن کمکی گرفتیم. آنها اصلا با هم بازی نکرده‌اند و هیچ هماهنگی با هم ندارند. با توجه به مشکلاتی که داشتیم و دیر آغاز شدن تمرینات کار برایمان خیلی سخت تر است.

او در ادامه گفت:

سلامان بربط، مهرداد صمصامی، بهنام‌نیا، مجتبی حیدرپور، کوهزاد، شهاب صادق زاده، حسینی، قاسمی و قلندری به تیم ما اضافه شدند و هنوز تمرینات منسجمی با هم نداشته‌ایم. ما در دوره قبل خیلی زود تمرینات را آغاز کردیم و توانستیم با هماهنگی به مسابقات برویم اتفاقی که در این دوره رخ نداد.

بیست و چهارمین دوره مسابقات هندبال جام باشگاه‌های مردان آسیا از اول تا ۱۳ تیر به میزبانی حیدرآباد هندوستان انجام می‌شود. تیم مس کرمان تنها نماینده هندبال ایران در این رقابت‌ها است و با تیم های الکویت کویت، النجمه بحرین و الوکره قطر هم‌گروه است.

اخبار داغ 

ایران تاثیر گذارترین تیم آسیایی جام جهانی 2022 / گزارش رسانه انگلیسی استقلالی ها علی کریمی را مشروط می خواهند امتناع جرارد پیکه از حضور در مراسم ازدواج جوردی آلبا ترند شدن توییت جنجالی سال 2014 لوسی برونز پس از انتقال به بارسلونا

منبع: طرفداری

کلیدواژه: جام باشگاه های آسیا دوره قبل مس کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۹۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمین مدال دوره جدید والیبال ایران از جنس طلا

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی زیر 19 سال آسیا که با حضور 32 تیم از روز چهارشنبه 12 اردیبهشت آغاز ‌شده بود، ظهر امروز (یکشنبه 16 اردیبهشت) با قهرمانی ایران به پایان رسید.

در دیدار فینال این مسابقات که در شهر روی‌اِت کشور تایلند برگزار شد، تیم ملی والیبال ساحلی ایران یک (حبیب اکبرزاده – امیرعلی قلعه‌نوی) به مصاف نماینده نخست لبنان رفت و با اقتدار این تیم را شکست داد و قهرمان قاره کهن آسیا شد.

ملی‌پوشان ساحلی کشورمان در دو ست متوالی با امتیاز مشابه 21 بر 12 لبنان (الچبیب هادی – ابی کرم جاد) را شکست دادند تا والیبال ساحلی ایران برای دومین‌بار قهرمان زیر 19 سال آسیا شود.

اکبرزاده و قلعه‌نوی در مرحله مقدماتی در گروه C قرار داشتند و ویتنام یک (انگوین هووآنگ لانگ – دان چان سامای)، استرالیا دو (بنت فینلی – فجس آدام) و تایلند سه (اوتای جائنگ – وانسون گوئن) را شکست دادند و به‌عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شدند.

تیم ملی والیبال ساحلی زیر 19 سال ایران با شکست هنگ‌کنگ دو (وونگ هویی یو – لی هویفونگ) و نیوزلند دو (پاچئو داوی – وستی توماس) به مرحله نیمه نهایی راه یافت و سهمیه جهانی گرفت و در مرحله نیمه‌نهایی نیز استرالیا یک را از پیش رو برداشت و فینالیست شد.

بدین ترتیب تیم ایران با کسب هفت برد متوالی قهرمان مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی زیر 19 سال آسیا شد.
نادر انصاری ناظر داوری مسابقات قهرمانی زیر 19 سال آسیا است و عبدالرئوف بستگانی به‌عنوان سرمربی، مرتضی احمدی پوربندری (مربی)، محمد رمضانی (سرپرست) و اکبر مسیبی به‌عنوان داور همراه، ملی‌پوشان را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند.

والیبال ایران سال 1403 را با عنوان نایب قهرمانی تیم ملی والیبال برفی در مسابقات آسیایی چین آغاز کرد، در ادامه تیم ملی یک ساحلی ایران در تور نووالی موفق به کسب مقام قهرمانی و مدال طلا شد و در سامیلا به‌عنوان نایب قهرمانی دست یافت.

مدال طلای تیم ملی والیبال ساحلی زیر 19 سال ایران، چهارمین مدال والیبال کشورمان از آغاز ریاست سیدمیلاد تقوی در فدراسیون والیبال است که در مدت 45 روز به دست آمده است و در راستای اهداف و سیاست‌های کلان فدراسیون والیبال در رشته والیبال ساحلی به ویژه رده‌‌های سنی است.

دیگر خبرها

  • چهارمین مدال دوره جدید والیبال ایران از جنس طلا
  • تیم هندبال ایران با کویت و چین هم گروه شد
  • هم‌گروهی تیم هندبال جوانان با کویت و چین
  • قرعه‌کشی آسیا: ایران همگروه کویت و چین
  • هم‌گروهی تیم هندبال جوانان با کویت و چبن
  • تیم هندبال جوانان ایران با کویت و چین هم گروه شد
  • هندبال قهرمانی جوانان آسیا/ حریفان ایران مشخص شدند
  • هندبال قهرمانی جوانان آسیا؛ پسران ایران با کویت و چین هم گروه شدند
  • هم‌گروهی تیم ملی هندبال پسران ایران با کویت و چین
  • هم‌گروهی تیم ملی هندبال پسران ایران با کویت و چین