Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@03:25:42 GMT

زمین ساحلی کرمانشاه به حال خود رها شده است

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۷۰۵۶۸

زمین ساحلی کرمانشاه به حال خود رها شده است

ایسنا/کرمانشاه ملی پوش فوتبال ساحلی کرمانشاه با انتقاد از بی توجهی ها به پروژه زمین ساحلی مجموعه ورزشی 15 خرداد، گفت: این پروژه بصورت نیمه تمام به حال خود رها شده است.

هادی فرهمند در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به فراز و نشیب های احداث زمین ساحلی در کرمانشاه، اظهار کرد: حدود 10 سال پیش کلنگ احداث این پروژه در دهکده المپیک کرمانشاه زده شد، اما متاسفانه جانمایی غلطی داشت و از طرفی اعتباری برای احداث آن داده نمی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در نهایت این پروژه در مجموعه ورزشی 15 خرداد کلنگ زنی شد و علیرغم گذشت دو سال از شروع این پروژه هنوز حدود 10 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

ملی پوش کرمانشاهی فوتبال ساحلی ایران اضافه کرد: سال گذشته با تخصیص اعتبار، عملیات شن ریزی زمینی که برای این پروژه در نظر گرفته بودند، انجام شد، اما به دلیل عدم پرداخت معوقات پیمانکار از سوی اداره کل ورزش و جوانان پروژه نیمه کاره باقی مانده است.

وی با بیان اینکه این پروژه درحال حاضر پیشرفت فیزیکی چندانی ندارد، عنوان کرد: متاسفانه تنها کار شن ریزی این زمین انجام شده و دیگر اقدام خاصی روی آن انجام نشده است، بگونه ای که به علت عدم تکمیل پروژه و نیازی که ورزشکاران برای تمرین به آن دارند، خود اقدام به نصب برخی تجهیزات در آن کرده اند، از جمله اینکه با داربست یک دروازه درست کرده اند که خطراتی برای آنها به همراه دارد.

فرهمند فنس کشی، خط کشی زمین، احداث سرویس بهداشتی و سکوی تماشاگران را از نیازهای کنونی این پروژه برشمرد و گفت: باتوجه به اینکه هنوز پروژه تکمیل نشده و زیرساختی ندارد، ورزشکاران ما دچار مشکلات زیادی هستند. 

وی با بیان اینکه به نظر می رسد که این پروژه به حال خود رها شده باشد، عنوان کرد: شرایط این زمین با وضعیت آن در دی ماه سال گذشته که در آن تمرین کردم، هیچ تفاوتی نکرده است،  درحالیکه ورزشکاران ما یکی دو هفته دیگر مسابقات کشوری را در پیش دارند و باید در یک فضای استاندارد تمرین کنند.

این بازیکن تیم لیگ برتری مقاومت گساپوش یزد که نماینده کشورمان در رقابت های جام باشگاه های جهان است، افزود: در حال حاضر در کشور زمین های ساحلی مدرنی وجود دارد که با هزینه نه چندان زیادی ساخته شده اند. تکمیل زمین ساحلی کرمانشاه هم هزینه زیادی نمی خواهد و فقط نیاز به همت مسئولین است.

وی به پیامدهای این مشکلات زیرساختی برای فوتبال ساحلی کرمانشاه هم اشاره کرد و گفت: متاسفانه افرادی که علاقمند به فوتبال ساحلی هستند و می خواهند وارد این رشته شوند، پس از دیدن وضعیت زمین آن که هنوز کامل نشده و مشکلات زیادی دارد، از تصمیم خود برای ورود به این رشته پشیمان می شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی كرمانشاه 15 خرداد زمین فوتبال ساحلی ساحلی کرمانشاه فوتبال ساحلی زمین ساحلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۰۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین کلنگ زنی احداث ۱۳۴ واحد نهضت ملی مسکن در شهر گهرو برگزار شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از چهارمحال وبختیاری ،خدایار باقری مدیرکل راه و شهرسازی استان در آیین کلنگ زنی نهضت ملی مسکن شهر گهرو گفت: این پروژه در ۶۷ پلاک و در ۱۳۴ واحد احداث خواهد شد.

باقری بیان کرد: شهر گهرو در شهرستان کیار واقع شده و از شهرهایی است؛ که در آن کمبود زمین نداریم. مساحت کل سایتی که به پروژه نهضت ملی مسکن اختصاص داده شده است ۱۴ هکتار است که این ۱۳۴ واحد به مساحت ۱۲۹۰۰ متر مربع در فاز اول ۵ هکتاری از سایت یاد شده ساخته خواهد شد و در حال حاضر در مرحله اول تمام کسانی که واجد شرایط بودند، پوشش داده است.

وی ادامه داد: همچنین متقاضیان طرح جوانی جمعیت در همین سایت قرار دارند که پس از انجام قرعه کشی، زمین به آنها جهت ساخت واحدهای خود واگذار خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی در پایان گفت: واحدهای نهضت ملی مسکن در شهر گهرو در راستای مردمی سازی بیشتر در قالب گروه‌های ساخت دو نفره ساخته خواهند شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901291

دیگر خبرها

  • ضرورت احداث تهران جدید
  • ضعف شدید پیشاهنگی کرج در زیرساخت‌های شهری
  • احداث نخستین زمین چمن مصنوعی در ایلام
  • احداث ۸ بوستان محلی با ۱۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار
  • کلنگ احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو ارومیه به زمین زده شد
  • احداث ۲۷ شهر جدید در نقاط ساحلی
  • پروژه احداث کمربندی شهرک فجر به شهرک کارمندان مهاباد آغاز شد
  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه در استان اردبیل
  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه
  • آیین کلنگ زنی احداث ۱۳۴ واحد نهضت ملی مسکن در شهر گهرو برگزار شد