Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل امور عشایر چهارمحال و بختیاری از افتتاح نمایشگاه دستاوردهای عشایر کشور به میزبانی شهرکرد و با حضور مسئولان کشوری و استانی خبر داد و گفت: ۱۵ استان در این نمایشگاه حضور دارند.

یحیی حسین‌پور در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: امور عشایر چهارمحال و بختیاری در برگزاری کنگره ملی شهدای عشایری کشور مسئولیت کمیته تخصصی امور نمایشگاهی و غرفه‌ها را بر عهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نمایشگاه دستاوردهای عشایر کشور به میزبانی شهرکرد، افزود: ۱۵ استان کشور در ۱۵ غرفه این نمایشگاه حضور دارند که نسبت به معرفی توانمندی‌ها و عرضه تولیدات عشایر استان خود اقدام می کنند، این نمایشگاه با رویکرد پتانسیل‌ها،  ظرفیت‌های موجود عشایر و آشنایی با تولیدات هر استان برپا شده است.

حسین‌پور با اشاره به اینکه  عشایر چهارمحال و بختیاری در این نمایشگاه پنج چادر برپا خواهند کرد، گفت: نمایشگاه به مدت سه روز از ۲۹ تا ۳۱ خردادماه از ساعت ۹ صبح تا ۲۱ برای بازدید عموم در مصلی امام خمینی(ره) شهرکرد برپا خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: نمایشگاه توانمندی‌های جامعه عشایری کشور امروز، ساعت ۱۵  با حضور مسئولان کشوری و استانی در مصلی امام خمینی(ره) شهرکرد افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه چهارمحال و بختیاری عشاير نمايشگاه کنگره شهدا چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۰۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید ۳۴ پروانه اشتغال مسافربری و باری در شهرکرد

مهرداد میرزاییان اظهار کرد: طی یک ماه گذشته ۲۳ پروانه باری صادر و ۳۲ پروانه مسافربری در شهرکرد تمدید شد.

بیشتر بخوانید

افزایش ۲۰ درصدی جابجایی مسافر در چهارمحال و بختیاری

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد افزود: در این مدت ۷۴ پروانه پروانه حوزه باری وانت، کامیون و.. تمدید گردید.

وی اضافه کرد: در راستای اشتغال رانندگان در شهرکرد در پارسال ۲ هزار و ۴۰۶ فقره پروانه جدید برای ناوگان باری و مسافربری صادر و تمدید شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • جامعه عشایری سومین جامعه استان کرمانشاه
  • مناطق ییلاقی و قشلاقی مستعد لرستان شناسایی شده است
  • رفع مشکلات عشایر ضروری است
  • شهرکرد و بلداجی خنک‌ترین نقاط چهارمحال و بختیاری
  • بانگ کوچ، طنین زندگی در طبیعت پرسخاوت لرستان
  • انتخاب ۲ معلم چهارمحال و بختیاری به عنوان معلمان نمونه کشور
  • ۱۸ درصد جمعیت جامعه عشایری ایلام در شهرستان آبدانان زندگی می‌کنند
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • ضعف ادارات کرمانشاه در پرداخت سهم اعتباری عشایر
  • تمدید ۳۴ پروانه اشتغال مسافربری و باری در شهرکرد