Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-30@23:49:42 GMT

درخواست نمایندگان برای استعفای وزیرصمت

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۷۲۵۳۲

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب، گیلانغرب در مجلس گفت: انتظار داریم مابقی وزرای ناکارآمد به ویژه وزیر صنعت، معدن و تجارت مانند وزیر کار چنین جسارتی داشته باشند و استعفا دهد و از سر یک سازمان عریض و طویل و درعین حال موثر دست بردارد. ناطقان: شهریار حیدری در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۲۹ خردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به رئیس جمهور، گفت: آقای رئیس جمهور یا معاونان پارلمانی را در وزارتخانه ها و سازمان ها حذف کنید یا اختیار دهید، چرا که در حال حاضر معاونان پارلمانی صرفا نقش رابط را دارند نه معاون.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب، گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی با تذکر به دبیر شورای عالی مناطق آزاد پیرامون تسریع در اجرای عملیات منطقه آزاد تجاری قصر شیرین، در تذکری دیگر خطاب به وزیر جهاد کشاورزی، افزود: اگرچه معاونین خود را به دشت ذهاب فرستادید اما انتظار داریم اجرای عملیات زهکشی دست ذهاب جنوبی در سرپل ذهاب که مزارع وسیع و مرغوب این منطقه به دلیل اجرای سامانه گرمسیری به باتلاق تبدیل شده، هرچه سریع تر عملیاتی و اجرایی شود.

وی افزود: همسان سازی حقوق کارمندان، برقراری مناطق جنگی و امهال وام های مناطق زلزله زده منطقه غربی کرمانشاه ضروری است. همچنین از وزیر کشور انتظار داریم مرز خسروی را به عنوان یک مرز بین المللی و رسمی شناخته و ۲۴ ساعته به عبور زائران، مسافران و ترانزیت اختصاص دهد.

حیدری با تذکر به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: ثبت روز چهارم مهرماه در تقویم جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز مقاومت گیلانغرب ضروری است چرا که این روز توسط مقام معظم رهبری به عنوان دومین شهر مقاوم کشور نامگذاری شده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی اجرای رتبه بندی معلمان و همسان سازی حقوق بازنشستگان را ضروری دانست و با تذکر به رئیس جمهور درخصوص کارکرد و عملکرد وزیر صمت، گفت: متاسفانه این وزارتخانه به یک وزارتخانه ناکارامد و ناتوان تبدیل شده است ضمن آنکه از وزیر کار که خود استعفا کرد تشکر می کنیم و انتظار داریم مابقی وزرای ناکارآمد به ویژه وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز چنین جسارتی داشته باشند و از سر یک سازمان عریض و طویل و درعین حال موثر دست بردارد.

وی بیان کرد: از وزیر علوم انتظار دارم دانشکده هنر را در سرپل ذهاب ایجاد کند چرا که غرب کرمانشاه دارای ۷ شهرستان است که می توان گفت مهد فرهنگ و تولید فرهنگ در کل کشور به ویژه کرمانشاه است.

حیدری در پایان از رئیس جمهور خواست عنایت ویژه ای به استان کرمانشاه داشته باشد و سفر به این استان را تسریع کند. منبع: عصر ایران برچسب ها: نماینده مردم قصرشیرین ، درخواست نمایندگان ، استعفا ، وزیر صمت

منبع: ناطقان

کلیدواژه: نماینده مردم قصرشیرین درخواست نمایندگان استعفا وزیر صمت انتظار داریم رئیس جمهور سرپل ذهاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۲۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام نمایندگان جلسه عصر مجلس را تعطیل کردند؟

آفتاب‌‌نیوز :

جلسه نوبت عصر امروز (دوشنبه، ۱۰ اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی به دلیل غیبت تعدادی از نمایندگان و نرسیدن به حد نصاب با اعلام محمدباقر قالیباف رئیس مجلس پایان یافت.

رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین از اعضای هیأت رئیسه مجلس خواست اسامی غایبان جلسه را قرائت کنند.

- عبدالجلال ایری

- امیرحسین بانکی پور

- علی جدی

- حسین حسین‌زاده

- جعفر راستی

- رجب رحمانی

- جلیل رحیمی جهان آبادی

- جلال رشیدی کوچی

- ابراهیم رضایی

- محمدرضا رضایی کوچی

- مجتبی رضاخواه

- یعقوب رضازاده

- منصورعلی زارعی

- علیرضا زندیان

- قاسم ساعدی

- محمد سبزی

- حسن شجاعی

- مهدی شریفیان

- منصور شکرالهی

- مهدی طغیانی

- فرهاد طهماسبی

- روح‌الله عباسپور

- محمود عباس زاده

- بهزاد علیزاده

- ابوالفضل عمویی

- محسن فتحی

- حسین گودرزی

- محمدرضا مبلغی

- حسن محمدیاری

- غلامرضا مرحبا

- اردشیر مطهری

- محمدطلا مظلومی

- فاطمه مقصودی

- سید محمد موحد

- سید کاظم موسوی

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • ۱ فوتی و ۱ مصدوم در برخورد پراید با کامیون در محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب
  • اجرای قانون هوای پاک از توان مسئولین استان تهران خارج است
  • دستگاه‌های دولتی مکلف به پاسخگویی و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی هستند
  • درخواست مهم وزیر اقتصاد از وزیر راه و شهرسازی/ خودرو‌هایی که سهمیه بنزین آن‌ها قطع خواهد شد؛ کدامند؟
  • کدام نمایندگان جلسه عصر مجلس را تعطیل کردند؟
  • قدردانی سردار رادان از مجلس
  • سردار رادان از نمایندگان مجلس برای حمایت از «طرح نور» تشکر کرد
  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس برای حمایت از طرح نور
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز
  • بیانیه نمایندگان مجلس در حمایت از فراجا برای اجرای طرح عفاف و حجاب