Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش قدس آنلاین، علی احمدی ظهر یک شنبه در نشست خبری با بیان اینکه در سال گذشته ۲۳ برنامه بازرسی در استان انجام گرفته است، اظهار کرد: ۹۳ بازرسی موردی و یک بازرسی فوق العاده طی سال ۱۴۰۰ صورت گرفته است.

وی از تنظیم ۲۴۵ گزارش بازرسی در استان خبر داد و عنوان کرد: از این تعداد ۴۸ گزارش تعقیب کیفری برای ۱۶۳ نفر از مدیران و کارکنان دولت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل بازرسی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ۹۶ گزارش تعقیب اداری و انتظامی برای ۴۲۴ مدیر و کارمند در سطح استان تهیه شده است.

احمدی به نوع جرائم در دستگاه‌های دولتی اشاره کرد و افزود: بیشترین جرایم در استان تضییع حقوق بیت المال و تصرف غیر قانونی در اموال دولت و گزارش غیر واقع در پروژه‌های عمرانی است.

وی با بیان اینکه بیشترین تخلفات در حوزه بندهای ۳۸ گانه ماده ۸ قانون تخلفات اداری است، اعلام کرد: ۱۶۲ مورد از تخلفات مربوط به سهل انگاری و کم کاری کارکنان دولت و ۲۲۱ مورد هم نقض قوانین و مقررات بوده است.

مدیر کل بازرسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه دو مورد از انتصابات استانی خارج از تشریفات لازم انجام شده است، گفت: این دو مورد از سمت وزارتخانه‌های مربوطه انجام گرفته است.

احمدی به اخذ رشوه و زیر میزی توسط پزشکان اشاره کرد و ادامه داد: این موضوع یکی از بیشترین تخلفات گزارش شده است اما مسئله مهم در امر پیگیری آن است که خصوصی در این پرونده‌ها وجود ندارد و مستندات کافی وجود ندارد.

وی اعلام کرد: در پروژه انتقال آب بن به بروجن در یکی از پرونده‌ها، صورت وضعیت پروژه ایستگاه احداث پمپاژ شماره دو حدود یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان غیر واقعی بوده است.

انتهای پیام/

منبع: مهر

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: اداره کل بازرسی چهارمحال و بختیاری تخلف کارکنان دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۳۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، محسن صیادی مدیر بازرسی نظارت اصناف خراسان رضوی گفت:در گشت‌های مشترک بازرسی نظارت اصناف با حضور نمایندگان تعزیرات حکومتی و دیگر دستگاه‌های نظارتی، از ابتدای سال ۱۴۰۳ تعداد ۱۳۱ واحد صنفی پس از دریافت تذکرات متعددپلمب شدند.
او افزود: این واحد‌های صنفی علیرغم تعهد چندباره، متاسفانه باز هم به تخلفات خود ادامه دادند.
وی پرتکرارترین تخلفات را، کم فروشی، گران فروشی،  رعایت نکردن دستورالعملهاى بهداشتی، رعایت نشدن قوانین و مقررات نظام صنفی و عرضه خارج شبکه اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • سرپرست وزارت اقتصاد در دولت احمدی‌نژاد: باجناقم از من شاکی است که چرا برای او وام جور نکردم
  • اعطای ۸۰ مجوز گردشگری در استان چهارمحال و بختیاری
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • شناسایی فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیارد تومانی از یک دلال پتروشیمی در فارس
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها منجر به کاهش حقوق می شود؟+ جزئیات
  • آماده‌ باش دستگاه‌ های امدادی و خدمات‌ رسان در چهارمحال و بختیاری
  • شناسایی فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیارد تومانی از یک دلال پتروشیمی
  • آماده‌باش دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان در چهارمحال و بختیاری
  • تجلیل از کارگران نمونه چهارمحال و بختیاری
  • رشد ۵۰درصدی تشکل های مردم نهاد چهارمحال و بختیاری