Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@05:49:46 GMT

مزد ترس؛ کوین یامگا از پرسپولیس دور شد!

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۷۴۰۰۲

ترس باشگاه پرسپولیس باعث دوری کوین یامگا از پرسپولیس شده است

در حالی که پرسپولیسی ها به راحتی می توانند کوین یامگا را جذب کنند، ترس مدیران پرسپولیس باعث شد یامگا تا حد زیادی قید حضور در پرسپولیس را بزند.

به گزارش طرفداری، مدتی قبل بود که مدیر برنامه های کوین یامگا آقای گل استقلال در باشگاه پرسپولیس حاضر شد و در خصوص شرایط این بازیکن و حضورش در پرسپولیس با مدیران پرسپولیس مذاکره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او مدعی شد با توجه به بند فسخی که در قرارداد یامگا آمده، او بازیکن آزاد است و مشکلی برای پیوستن به پرسپولیس ندارد اما در کمال تعجب مدیران پرسپولیس بسیار با احتیاط با این موضوع برخورد و اعلام کردند یامگا اول برگ فسخ قراردادش را از استقلال بگیرد و بعد برای مذاکره به باشگاه پرسپولیس مراجعه کند.

این در حالی است که ایجنت یامگا مدعی است این بازیکن در حال حاضر بازیکن آزاد است و اصلا نیازی به نامه فسخ ندارد.

همین احتیاط بیش از حد باشگاه پرسپولیس باعث شد کوین یامگا از پرسپولیس دور شود، آن هم درحالی که با توجه به اختلافات موجود بین مدیربرنامه های این بازیکن و باشگاه استقلال، یامگا به احتمال بسیار زیاد از جمع آبی پوشان جدا خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید:

بندی که عوامل قهرمانی استقلال را به آب داد!

 

اخبار داغ 

ایران تاثیر گذارترین تیم آسیایی جام جهانی 2022 / گزارش رسانه انگلیسی استقلالی ها علی کریمی را مشروط می خواهند امتناع جرارد پیکه از حضور در مراسم ازدواج جوردی آلبا ترند شدن توییت جنجالی سال 2014 لوسی برونز پس از انتقال به بارسلونا

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس کوین یامگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۴۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت ژابی از رئال: کاپیتان در راه لورکوزن

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد فعلی ناچو با رئال مادرید در پایان این فصل به اتمام می‌رسد و به نظر نمی‌رسد که مدیران این باشگاه تصمیم برای ارائه پیشنهاد جدید به او داشته باشند و این بازیکنان به دنبال جدایی از رئال برای داشتن فرصت بازی بیشتر در فصل آینده است.

پیش از این بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی اعلام کرده بودند که این بازیکن از شرایطی که در رئال دارد راضی نیست و به همین دلیل در فکر جدایی است تا در سال‌های پایانی فوتبالش بتواند دقایق بیشتری را در میدان حضور داشته باشد.

پیش از این گفته شده بود که مقصد احتمالی این مدافع اسپانیایی آمریکا و لیگ فوتبال این کشور خواهد بود اما حالا به نظر می‌رسد که حداقل یک باشگاه اروپایی هم شرایط او را زیر نظر دارد و به زودی مذاکرات را آغاز خواهد کرد.

رادیو کوپه خبر داده است که مدیران لورکوزن و رابی علاقه بسیار زیادی به همکاری با ناچو دارند و امیدوار هستند که بتوانند این بازیکن را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به‌صورت رایگان و به‌عنوان بازیکن آزاد به خدمت بگیرند اما هنوز مشخص نیست که تصمیم نهایی او در این زمینه چه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • سرقت ژابی از رئال: کاپیتان در راه لورکوزن
  • متعصب ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • متعصب‌ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • ستاره پرسپولیس ادعایش در تلویزیون را ثابت کند
  • استقلال به ستاره پرسپولیس: با مدرک حرفت را ثابت کن!
  • ۵ هدیه اینتر به اینزاگی برای فصل آینده
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست
  • باشگاه استقلال جواب یاسین سلمانی را داد؛ ویس یا سند داری، منتشر کن!
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست؛ پیامی داری، منتشر کن