Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصادآنلاین- پرهام کریمی؛ قیمت پژو ۲۰۶ که دیروز یک میلیون تومان کاهش ثبت کرده بود امروز دوباره افزایش داشت و به همان قیمت ۳۰۵ میلیون تومانی بازگشت. ۲۰۶ تیپ ۵ فول مدل  ۱۳۹۹ تغییری نداشت و همان ۳۵۵ میلیون تومان معامله شد.

پژو ۲۰۷ دنده‌ای سقف پانوراما همچنان بدون تغییر است و ۴۱۳ میلیون تومان معامله می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت نسخه اتوماتیک و در مدل ۱۴۰۰ امروز هم بدون تغییر ۶۱۰  میلیون تومان معامله می شود.

نسخه دنده ای با سقف فلزی و مدل ۱۴۰۱ کماکان بدون تغییر ۳۹۷ میلیون تومان معامله می شود.پژو ۴۰۵ در نسخه بنزینی در ادامه روند با ثبات ۲۹۲ میلیون معامله می شود. این خودرو در نسخه دوگانه سوز هم ۳ میلیون گران شد و قیمت ۳۰۵ میلیون تومان را ثبت کرد.پژو پارس LX مدل ۱۴۰۱ مطابق روند ثابت هفته های گذشته این هفته را هم بدون تغییر ادامه می دهد و ۳۸۰ میلیون تومان معامله شد.

این خودرو در مدل ۱۴۰۱ و با موتور XU۷ امروز هم تغییری نداشت و  ۳۱۵ میلیون تومان معامله می شود.

پژو ۲۰۰۸ بدون تغییر بود و همان ۱ میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان معامله می شود.سمند LX  در مدل ۱۴۰۱ با ۲ میلیون کاهش ۳۰۴ میلیون تومان قیمت خورد.

دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ با ۲ میلیون تومان کاهش دیگر  ۴۰۴ میلیون تومان قیمت خورد.

این خودرو در نسخه توربو اتوماتیک هم ۲ میلیون کاهش داشت و ۵۱۳  میلیون تومان معامله می شود.

تارا اتوماتیک بدون تغییر ماند و ۵۹۵ میلیون تومان معامله می شود. نسخه دنده ای هم بدون تغییر ۴۶۰ میلیون تومان معامله می شود.

قیمت رانا پلاس بدون تغییر ۲۹۹ میلیون تومان معامله می شود. این خودرو در نسخه با سقف شیشه ای هم بدون تغییر ۳۲۸ میلیون تومان قیمت خورد.

پراید ۱۱۱ ۲۰۴ میلیون تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته تغییری ثبت نکرد و نسخه ۱۳۱ هم بدون تغییر بود و امروز در بازار ۱۸۳ میلیون تومان معامله شد.

پراید وانت یا همان ۱۵۱ هم بدون تغییر ۱۸۷ میلیون تومان قیمت خورد.کوییک اتوماتیک پلاس در مدل ۱۴۰۱بدون تغییر بود و در بازار ۳۲۸ میلیون تومان معامله می شود.

نسخه ساده و دنده ای این خودرو هم تغییری نداشت و همان و ۲۱۹  میلیون تومان معامله شد.

سایناEX دنده ای تغییری نداشت و بدون تغییر ۲۱۴ میلیون تومان معامله می شود.

تیبا هاچبک گران نشد و بدون تغییر همان ۲۰۵ میلیون قیمت خورد.

نسخه صندوقدار این خودرو اما با دو میلیون افزایش به ۱۹۶ میلیون تومان رسید.

قیمت شاهین در مدل ۱۴۰۰ با ۲ میلیون کاهش ۳۶۸ میلیون تومان معامله می شود. قیمت مدل ۱۴۰۱ با ۸ میلیون کاهش ۳۸۰ میلیون تومان معامله شد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بازار خودرو میلیون تومان معامله می شود میلیون تومان قیمت خورد میلیون تومان معامله شد تغییری نداشت هم بدون تغییر میلیون کاهش مدل ۱۴۰۱ ۲ میلیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۴۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت خودرو امروز ۱۲ اردیبهشت +جدول

قیمت خودرو امروز، چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ صعودی گزارش می‌شود. قیمت‌ها در برخی موارد تا ۹۰ میلیون تومان افزایش یافته و در هر دو بازار داخلی و مونتاژی دیده می‌شود.

به گزارش مشرق، قیمت خودرو امروز، چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ پس از دو هفته رکود و افت ناچیز قیمت‌ها، سرانجام افزایشی شد. از صبح امروز اغلب محصولات داخلی و مونتاژی رشد قیمت دارند و در برخی موارد یک خودرو وارداتی همانند هونگچی H۵، بالغ‌بر ۹۰ میلیون تومان گران‌تر شده است. روز گذشته نرخ ارز در بازار آزاد افزایش یافت و همین موضوع باعث شد تا قیمت خودرو بلافاصله دچار رشد قیمت شود.

با توجه به قیمت‌های وب‌سایت ایران‌جیب، بازار خودرو از ابتدای روز جاری تغییر چندانی پیدا نکرده است.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی، رشد چند درصدی نسبت به روز گذشته دارد.

کوییک S دنده‌ای یکی از هاچ‌بک‌های اقتصادی سایپاست که نسبت به روز گذشته چهار میلیون تومان گران‌تر شده و با ۴۳۶ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

شاهین G استاندارد جزو معدود محصولات شرکت سایپا به شمار می‌رود که از ابتدای امروز هفت میلیون تومان رشد قیمت دارد و با ۷۴۷ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

پژو ۲۰۷i دنده‌ای یکی از رکوردداران افزایش قیمت در بازار خودروهای داخلی به شمار می‌رود که با رشد ۲۰ میلیون تومانی نسبت به ابتدای روز، به نرخ ۷۵۶ میلیون تومان رسید.

دنا پلاس توربو اتوماتیک که روز گذشته رکورددار افت قیمت در بازار داخلی بود، امروز رکورد رشد قیمت را زد و ۴۵ میلیون تومان افزایش یافت. این خودرو هم‌اکنون با یک میلیارد و ۱۸۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت خودروهای مونتاژی هم از صبح امروز صعودی گزارش می‌شود.

جک J۴ آپشنال یکی از ارزان‌ترین محصولات کرمان موتور محسوب می‌شود که از صبح امروز ۱۳ میلیون تومان گران‌تر شد و به ۸۴۰ میلیون تومان رسید.

ام‌وی‌ام X۳۳ کراس اتوماتیک جدیدترین کراس‌اوور اقتصادی مدیران خودرو است که رشد ۲۰ میلیون تومانی را به ثبت رساند و با یک میلیارد و ۲۷۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

فیدلیتی پرستیژ هفت نفره که محصول جدید گروه بهمن به شمار می‌رود، تنها در یک روز توانسته ۶۰ میلیون تومان گران‌تر شود و رکورد رشد قیمت محصولات مونتاژی را نصیب خود کند. این خودرو هم‌اکنون با دو میلیارد و ۵۷۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

منبع:تجارت‌نیوز

دیگر خبرها

  • قیمت طلا و سکه کاهشی شد؛ سکه چقدر پایین آمد؟ | جدول قیمت انواع سکه و طلای ۱۸ عیار را ببینید
  • قیمت خودرو امروز ۱۲ اردیبهشت +جدول
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۰:۳۰
  • جزییات قیمت ارزهای مبادله ای؛ ثبات دلار و درهم و رشد یورو
  • ثبات دلار و درهم و رشد یورو در معاملات امروز مرکز مبادله
  • قیمت شاهین به ۷۰۰ میلیون تومان رسید + جدول قیمت
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۱ اردیبهشت +جدول
  • قیمت خودرو امروز ۱۱ اردیبهشت + جدول
  • قیمت خودرو امروز ۱۱ اردیبهشت +جدول
  • قیمت 2 خودرو جدید کرمان موتور اعلام شد (عکس)